Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike_the_Bike

MF veteraan
2 jul 2008
1.898
2
Gorinchem
Het Motor-Forum is natuurlijk niet compleet zonder een officiëel 'zwart gat': wat heb je nu weer gekocht voor je brommerd of aan uitrusting uitgegeven?

Al dat geld voor de hobby, het lijkt wel een zwart gat waar je geld in verdwijnt. Ik weet hoe het is: je hebt wat gekocht en je bent er natuurlijk mee in je nopjes...dus je moet het aan iemand kwijt. Dat kan hier. Dus...leuke deal op Marktplaats, een beurs of bij de dealer: deel het met de rest van de motorwereld!

Ik trap af met een VholdrHD cameraatje voor op je helm/motor. Tweedehands, want ons ben zuunig.

amzvmS
 
Ik heb net stickers voor mijn zoontjes loopmotor en een md80 camera via Ebay gekocht. Nog een md80 via Bigdennis en een Bos uitlaat via het forum. Dus daar ging weer genoeg het zwarte gat in...

Ach ja, de een geeft het uit in de kroeg, de ander aan postzegels en ik weer aan de motor. Je moet er toch ergens mee heen.
 
Laatst bewerkt:
ik had vorige week een stel goeie 2ehands tandwielen voor m,n bak gescoord.
250 knopen voor alle 5 versnellingen + as , al heb ik alleen de 3e nodig.
nieuwprijs 865.
:}
 
De afgelopen weken?

1098 remschijven
1098 remklauwen
1098 remleidingen voor
848 remleiding achter
Ducati Performance ECU
Carbon heelplates
Carbon heatshield
Carbon kettingbeschermding
3 paar handschoenen (A*star GP Pro 2x GP Plus 1x)
Arai RX7 GP Haga

Ik vergeet nog veel want men werd er @work gek van en de postbode heeft me vandaag eindelijk in levende lijve kunnen zien ;)

Allemaal crap voor de duc dus :+ Had beter een 1198 kunnen kopen :+
 
Laatst bewerkt:
Heb me 2 weken geleden een Ducati 916 gekocht *O*
Mag dat ook?
 
Laatst bewerkt:
verandert u dan even uw onderschrift:)
ik heb matzwarte handkappen en een miniklein kentekenplaathoudertje gescoord voor op mijn matzwarte sm. wordt ie zeker 10% sneller van:D
 
verandert u dan even uw onderschrift:)
ik heb matzwarte handkappen en een miniklein kentekenplaathoudertje gescoord voor op mijn matzwarte sm. wordt ie zeker 10% sneller van:D

Krijg em pas in maart, zit al te denken over een nieuw onderschrift
(de Blade blijft wel gewoon, dus hoeft eigenlijk niet....)
 
hallo vraagje ik zal t wel niet goed plaatsen enzo maar is noodgeval!

vraag: als je een auto rijbewijs hebt kan je dan een motor op naam zetten zonder uitreksel of moet je die dan ook hebben?

2e vraag kan je een uitreksel aanvragen als je 17 bent?
 
Ik net voor mn zx6r een smeersysteem van Scotiol en gear indicator van Gipro :9 .

Vandaag of morgen ook nog ff een afspraakje maken met Dynojet Rotterdam voor
een K&N luchtfilter + Dynojet kit :] .

Ach je moet het toch ergens aan uitgeven of toch misschien een ZX10R ? :]
 
Vliegwieltrekkert, die nergens in Nederland te verkrijgen is voor een zacht prijsje, in England voor 5 pond, gelijk maar ook luchtfilter, carb RVS schroeven, Carb Rubbers en een setje sproeiers besteld.

Kan dan weer helemaal in elkaar :)
 
hallo vraagje ik zal t wel niet goed plaatsen enzo maar is noodgeval!

vraag: als je een auto rijbewijs hebt kan je dan een motor op naam zetten zonder uitreksel of moet je die dan ook hebben?

2e vraag kan je een uitreksel aanvragen als je 17 bent.
 
Ja zo'n tankopening is toch aardig donker... maar zwart??? Nee dat niet echt.
 
hallo vraagje ik zal t wel niet goed plaatsen enzo maar is noodgeval!

vraag: als je een auto rijbewijs hebt kan je dan een motor op naam zetten zonder uitreksel of moet je die dan ook hebben?

2e vraag kan je een uitreksel aanvragen als je 17 bent.

Noodgeval over op naam zetten om 22.59u? Wees gerust, morgenochtend is het postkantoor pas weer open.
 
hallo vraagje ik zal t wel niet goed plaatsen enzo maar is noodgeval!

vraag: als je een auto rijbewijs hebt kan je dan een motor op naam zetten zonder uitreksel of moet je die dan ook hebben?

2e vraag kan je een uitreksel aanvragen als je 17 bent.

Helemaal verkeerd.

Je kunt je motor op je naam zetten met auto-RBW,

wat bedoel je met uitreksel?
 
Een motorvoertuig kan je ook zonder rijbewijs op je naam zetten.
Raadpleeg het RDW ff.

Had een tijdje geleden een progamma gezien (volgens mij Peter R.de Vries) waar
criminelen zwervers geld gaven om een auto of motor op hun naam te mogen schrijven.
Terwijl een ieder geen rijbewijs in hun bezit hadden |( .

Een uitreksel van de gemeente kan je ten alle tijde (wel tijdens kantoor uren ;) )
en tegen betaling afhalen.

Maar denk toch dat hij er weinig aan heeft , aangezien hij 17 is ;) .
 
nieuwe spiegels, nieuwe stepjes

straks moet ik maar eens een remschijf+blokjes gaan doen, remschijf zit aan het limiet en voelt alsof ie krom is :(
 
Ook ik heb een grote uitgave gedaan: een vervangings schroefje voor het zekeren van de Garmin Zumo 550 in de houder. Heb ik dat onhandige schroevendraaiertje niet meer nodig. Was wel 4,75! Zakgeld voor deze maand is weer op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan