Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

kans is klein
van de bovenkant zijn ze bijna hetzelfdeals van de zx10, maar passen gaan ze nevernooit doen :+

krengen liggen bij mn ouders, maar daar zal ik wsl niet bij kunnen ivm forensisch onderzoek, als dat al wordt uitgevoerd :') (buurman van balkon gevallen)
 
kans is klein
van de bovenkant zijn ze bijna hetzelfdeals van de zx10, maar passen gaan ze nevernooit doen :+

krengen liggen bij mn ouders, maar daar zal ik wsl niet bij kunnen ivm forensisch onderzoek, als dat al wordt uitgevoerd :') (buurman van balkon gevallen)

Bedankt voor de reactie, snuffel ik nog even verder. :Y
 
mag ook na je vakantie dus ik spreek je als je terug bent :)

heb dus interesse in de achtervelg mits het een leuk prijssie is dan want ik moet er nog een 180 op kopen , voorvelg wil ik nie :).....

verder ben ik een streetfighter aan het bouwen van mijn zx-10 dus als ik nog iets nodig zou hebben dan is het voor de motor, wanneer iets het begeeft (afgeklopt).

fijne vakantie
 
Rez, wat wil je voor het motorblok hebben? en weet je toevallig of deze goed is?
de mijne heeft een lekke koppaking en waarschijnlijk heeft 'ie de kleppen krom getrokken :(
 
blok moet ik nog steeds grondig nalopen, staat voorlopig als reserve voor die van mij, maar kan waarschijnlijk toch wel weg, moet andere dingetjes financieren :X

Als je kleppen recht zijn en je kunt je fiets missen.... :+ heb volgens mij nog wel ergens een paar daagjes tijd

edit: kwa prijs: kan m wel voor heel weinig wegdoen, maar als mn huidige motor t begeeft, snij ik mezelf hard in de vingers, omdat ik dan even een paar 100 bij mag lappen voor een vervanging.(als ik al niet voor een 1200 exemplaar ga).

Probeer sowieso Turbo Bul eens.. kan zijn dat hij wat heeft liggen (heeftbesteedt er ook meer tijd aan dan ik)
 
Laatst bewerkt:
@Henry : de standaard velg heeft iedereen wel liggen

Ik ben volgens mij de enige die er eentje heeft die breder is ;)

en die rubbers waar je op doelt heb ik liggen, maar gaan morgen naar Nijmegen toe.
Nieuw kosten ze 120 euro, heb volgens mij nog wel een aantal stuggere voor je liggen, maar gok dat jij er al 4 van hebt :+

@ de velg : 75e, misschien dat ik m evt vandaag zelfs langs kan komen brengen :+


achterbrug heb ik ook nog liggen van de 1100 (en anders trek ik m hier vanaf)
 
ze zullen waarschijnlijk in dezelfde staat verkeren als welke je nu hebt :+
zitten wel een paar goeie bij, maar moet dat eerst even bij elkaar zoeken
tientje of twee als ik ze alle 8 voor je heb :+
 
zoals eerder : ik heb er als t goed is 8 (2x4), waar een aantal tussen zitten die niet meer 100 zijn.
 
Ok prijs is goed....... ik ben niet echt vaak meer online, te druk voor momenteel.

Wanneer ben je weer eens in de buurt? :)
Of anders wanneer/waar etc kan ik hem ophalen?

Let me know ;)
 
arg :( zoek een 50 mm demper.. bedankt!

wat wil je voor die gesynch'ed carb set hebben en past deze ook op een zzr 1100 ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan