Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

Per foto vindt er een beschrijving plaats.


1[afbeelding]
Remus demper, Paar maanden gebruikt, wordt nog opgepoetst.

Heb je deze demper nog?
img4286z.jpg

wat is de aansluit diameter (binnenmaat)
en zit er toevallig een E-keur op?
 
Laatst bewerkt:
ah, ik lees net dat het een aansluit diameter is van slordige 78 buiten, 76 binnen.

blijft mijn E-keur vraagje open...
 
jup,

wel even letten op pas en meetwerk met oliesensor, die zat bij mij in ieder geval op een plek waardoor ik gemakshalve gewoon de pan van een 11 eronder heb gefrot.

E-keur zit er niet op.
Als t je om het keurmerk gaat moet ik je teleurstellen, gaat het je om geluidsproductie dan had hier bij wijze van gewoon een Ekeur opgekund
 
Jammer,
Ik snap je opmerking, maar ik wil (inclusief stampvoetje.. ;)) toch graag dat stomme stempeltje erop...
 
voor de hele riedel was de bedoeling een tijdje terug 250.
kan er 200 van maken (met een soort van garantie dat als t niet past dat we dan weer swappen oid).
Het kan zijn dat je je 11 daarna ietwat armer moet zetten, in ieder geval even kijken wat de afstelling doet.
 
@Rez: gisteren is op de A20 mijn ketting eraf gelopen en heeft nogal wat kapot gemaakt.
Ik ben op zoek naar :
- in dezelfde kleur als je slopertje ;) de linkerzijkap (die onder het zadel)
- kettingbeschermer (dat zwarte plastic ding op je achterbrug)
- van het motorblok 14026-1157 KETTINGAFDEKKAP
- van het motorblok 14090-1412 AFDEKKAP, TRANSMISSIE

dit zijn iig de onderdelen die ik zo op het eerste oog moet vervangen..
 
kuip zal wsl niet heel zijn
kettingbeschermer hebik wel liggen gok ik

afdekkap moet ook wel te regelen zijn,
ik ga m niet van mn eigen reserve/tekoop blok af trekken :+

Zal even kijken eerdaags (even vrij weinig tijd en dat spul ligt grotendeels bij mn ouders)\\

Succes met herstel/reparatie

Btw, koppelings stift nog ok?
 
Laatst bewerkt:
@kawarez: de afdekkap voor de ketting heb ik inmiddels samen de koppelingsstift (hij had hetzelfde ;) )
alleen kan ik niet aan het meest vervelende onderdeel komen, de transmissie afdekkap. heb jij zoiets nog liggen?
 
als ik de r6 vandaag afkrijg dan kan ik morgen wel even kijken

foto van waar ik naar moet zoeken?
 
morgen wordt m niet, 6 vandaag niet afgekregen

Had t niet een paar dagen eerder kunnen gebeuren? had ik tenminste ff tijd, tm vrijdag heb ik nauwelijks tijd om dingen te doen :/
 
morgen wordt m niet, 6 vandaag niet afgekregen

Had t niet een paar dagen eerder kunnen gebeuren? had ik tenminste ff tijd, tm vrijdag heb ik nauwelijks tijd om dingen te doen :/

Liever helmeaal niet ;)

Maakt niet uit, doe maar rustig aan, waarschijnlijk kan ik er niet voor volgende week aan gaan beginnen,.,
 
morgen wordt m niet, 6 vandaag niet afgekregen

Had t niet een paar dagen eerder kunnen gebeuren? had ik tenminste ff tijd, tm vrijdag heb ik nauwelijks tijd om dingen te doen :/

Rez, het transmiddie afdek kap ding heb ik via een zzrclub lid kunnen scoren..

het enige waar ik nog naar op zoek bent is de kettingkast en de kap links.
 
Yo Rez,

Velg zit erop en het rijdt stukken beter, mijn band staat nu wijder op de velg waardoor ik een breder loopvlak heb.Voelt goed aan in de bochten!

Thnx en binnenkort kom ik voor de rest :)

Gr Pat
 
sorry :+

spul zorg ik dat t morgen hier in ieder geval al staat

Groet

@burp : die kap heeft schade trowuens
 
Terug
Bovenaan Onderaan