Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

een "gerepareerde" scheur net onder de buddy in een rechte lijn naar beneden ter hoogte van de achterbrugas.

anyway, je bent welkom langs te droppen voor dat kettingding :+
 
jup

net er even naar gekeken,
scheur valt enigszins mee, loopt horizontaal (vandeweek verkeerd gekeken)
 
Vraagie heb jij een zijstandaardschakelaar voor de 1100 c? en zo ja wat wil je er voor.
En wat vraag je voor het bagagerekje voor dr 1100c

Greetz adri
 
Laatst bewerkt:
pff, rekje zal wel ergens in een schuur liggen rotten en jiffysensor zal ik hier wel hebben liggen.
tientje ofzo voor beide? :+

enneh Uitlaatsysteem , dus bochten + demper zijn weer beschikbaar
Degene voor wie ik ze vasthield heeft toch besloten een andere fiets te kopen :+
 
morgenavond een idee?

dan kan ik t rekje alvast zoeken en mee naar huis nemen (2 locaties met spul is soms wat lastig)
 
rez, heb jij een afdekkap voor het voortandwiel liggen en kan ik deze vandaag ophalen?
degene die ik gekocht had past niet :(
 
pfoe...
kan m wel van mn reserveblok afpeuteren, als ie er nog op zit, maar kan niet t risico lopen dat ik er dan geen meer heb.
zal er vast wel eentje bij mn ouders hebben liggen, maar daar ga ik vandaag wsl niet heen (hier ook nog zat te doen met hogere prio)
Misschien vanavond, maar ook dat weet ik niet 100%

edit: niet passend lijkt me stug trouwens.. al die dingen horen t zelfde te zijn.

Btw, vergeet niet de pakking te vervangen (die kan niet met vloeibare pakking .,. dat ding van achter je voortandwiel, waar je aandrijfas doorheen loopt)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de gehel dag lopen klooien omdat dat kl*te ding niet wil starten..
na wat meten denk ik dat het de cdi unit is.
Heb jij deze?

de pakking is vervangen door een nieuwe, mocht je snel nog naar je ouders gaan dan hoor ik dat graag :)
 
pomp niet meer (wel van een 10, is pas te maken), relais,.. wat voor relais? en filter ook niet meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan