Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

ik wil je 50 bieden voor de tl1000 uitlaat, heb eigenlijk alleen de linkerdemper met pijp nodig. Dat vind ik ook prima voor 50.

mvg jarno
 
euhw, volgens mij zijn die al een half jaar terug verkocht :s
staat hier ook ergens in t topic geloof ik :+
helaas
 
verrek! ik wist dat ik ooit ergens iets ben vergeten.
Heb een hele tijd niet gekeken daaro, maar zal wel wel even ertussenuit vissen.

(beetje veel gebeurd afgelopen tijd, resultaat : 3 eigen motoren met kapotte blokken)
 
rez, ik haalde vandaag het kapje bij het voortandwiel weg en tot mijn schrik ben ik de moer en borgring kwijt die daar hoort te zitten.. heb jij er nog eentje en kan ik deze morgen halen???
 
*O* kickje birthdayboy :+
HappyBirthdaytoYou.jpg

:j
 
Laatst bewerkt:
Sowieso t uitlaatsysteem...

ene persoon kwam zn afspraken niet na en heeft nooit meer wat van zich laten horen :+
Dus die staat nu weer vrij (altijd als er 2 kopers zijn en je houdt t voor de ene vast, heeft de andere al wat gevonden en vervolgens laat degene voor wie je t vast hebt gehouden het afweten :( )

afijn, update is wel een keertje handig, zodra ik daar echt tijd voor heb :+
 
Welke tandwielen liggen er op de dragers ( als je ze nog hebt) , en hoeveel gaats zijn de tandwielen, toestand en de afstand tussen de gaten ( HOH )
 
dragers zijn pleite helaas, met de tanden erbij..

mocht je de maten willen hebben voor referentie kan ik ze thuis wel even opmeten op mn eigen 10 (moet ik t niet vergeten)
 
Voorvorkpoten ZX10, Voorvork compleet ZX10, Zadel GTR, koppelingsdeksel GTR, div delen versnellingsbak GTR. Cardan-overbrenging GTR voor primaire as..

Hoi KaWaRez,

img4272r.jpg

heb je de GTR bak, koppeling en cardan-rommel nog liggen? Prijsje voor dit klusje? Ik hoor het wel van je. Bedankt!

Niek
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan