quote:jansen007 schreef op 07 februari 2010 @ 20:04:
Ik wil grag mee. liefst zondag 4 april, mocht het een andere datum worden kan ik wel vrij regelen.
Er bestaat wel een kans dat ik niet mee kan want moet onder het mes. maar wanneer dat ik weet ik niet dus ik zeg nu ja ik wil mee. gr natascha
quote:ukki schreef op 08 februari 2010 @ 07:01:
had natuurlijk niet voor niets half april voorgesteld
mijn schoonvader wordt 4 april 50 dus groot feest, flink kans dat ik maandag dus niet vroeg mijn bed uitkom dus blijft voor mij vrijdag over.
Ik merk het wel wat het wordt
quote:Drakie schreef op 08 februari 2010 @ 09:47:
[...]
Gaan we half april toch gewoon weer?Bij goed weer ben ik altijd in voor een ritje en het regelen ervan hoeft niet zo ingewikkeld te zijn hoor. Je krijgt toch niet iedereen mee, maar als er vaker meiden zijn die eens een topic openen zijn er dus ook vaker ritjes
quote:Joyride schreef op 08 februari 2010 @ 10:10:
[...]
We kunnen ook wel afwisselen met bv ritje in het noorden of in het zuiden e.d.
Er zijn altijd wel mensen die de ene keer wel kunnen en de andere keer niet. Dus idd gewoon veel ritjes plannen!
quote:Drakie schreef op 08 februari 2010 @ 09:47:
[...]
Gaan we half april toch gewoon weer?Bij goed weer ben ik altijd in voor een ritje en het regelen ervan hoeft niet zo ingewikkeld te zijn hoor. Je krijgt toch niet iedereen mee, maar als er vaker meiden zijn die eens een topic openen zijn er dus ook vaker ritjes
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3