Held met aanhanger gezocht omgeving Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.

StormKraai

Die hard MF'er
5 jun 2008
645
0
Eindhoven
Hallo, *O*

Naar aanleiding van mijn topic "Virago Reanimeren" heeft de Marlboro Man zijn diensten aangeboden. Ik mag mijn brommert in zijn garage plaatsen, alwaar we gaan kijken of we het startprobleem op kunnen lossen.

Vraagje; Is er een held met een aanhanger op het forum aanwezig?

Ik heb namelijk geen trekhaak, en vraag me af hoe ik de motor binnen Eindhoven ga verplaatsen.

Is er iemand die even de tijd heeft, en tegen een vergoeding mijn motor een paar kilometer kan verplaatsen?

ben ook bereikbaar op nulzes-tien zesennegentig negenentwintig tweeendertig

Storm.
 
Ik geef je topic alvast even een subtiel kickje..

Het is dat ik niet echt in de buurt woon (leeuwarden) anders zou ik je zonder problemen hebben geholpen.

Gr.
Richard
 
Als jij nou een aanhanger bij saris huurt wil ik je wel ff helpen, heb wel een trekhaak onder het blik.
mail me maar op bonneville1968 apestaartdinges gmail punt kom
 
Veur een dubbeltje op d´n eerste rij... Lijkt de laatste tijd wel vaker te gebeuren op MF... En meestal komt er nog reactie ook, het geluk is met de luie?

Je kunt natuurlijk ook net als ieder ander mens gewoon even een busje huren en een paar vrienden vragen om mee te helpen, ben je in een uur of 2 klaar. Kost je misschien 50 euro.

Klinkt allemaal wel erg negatief natuurlijk maar ik ben gewoon echt oprecht verbaasd met de gemakzucht van veel mensen tegenwoordig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan