Onderdelen Zx-6r 03/04 & 05/06 & Zx-9r 94-97

GijsV

MF veteraan
6 dec 2006
9.336
12
Te koop, onderdelen voor Zx-6r 03/04 en 05/06

Model 03/04

Linker vorkpoot
In goede staat



Heb ook nog iets voor een zx-9r 1994-1997

Voorvelg + schijven
Recht, niet meer de mooiste door waterschade, lagers dienen dus ook vervangen te worden denk ik. Mag weg tegen een zachte prijs!

Ram-air plastics :)
Gewoon heel!

CDI + Bobines
In goede staat.

Mailen/ pm mag ook.
 
Laatst bewerkt:
Godverdorie Gijs, nog steeds geen koplamp voor de '03 :P

Had er laatst bijna eentje, was ie 2 dagen voordat ik belde verkocht... 125 euro :@
Naja, ik speur nog wel ff door!

:j
 
heb je toevallig ook een originele uitlaat van een 05 zo ja wat moet ie kosten
 
Godverdorie Gijs, nog steeds geen koplamp voor de '03 :P

Had er laatst bijna eentje, was ie 2 dagen voordat ik belde verkocht... 125 euro :@
Naja, ik speur nog wel ff door!

:j

Hehe, en die zal d'r ook niet komen denk ik :P

Succes met de zoektocht ;)

heb je toevallig ook een originele uitlaat van een 05 zo ja wat moet ie kosten

Ja, maar die gaat niet weg :)
 
Ik heb interesse in de topkuip, seatcover en valdoppen

kan je me ff een pm sturen met een prijs
 
gijsV past die seatcover niet toevallig ook op een 2004 type 6r????

Zoals Daliks al zei, nee :)

spulletjes al op de post gedaan? zo ja gaat het er voor dit weekend nog op..

Met carnaval heb ik veel gewerkt en ben er helemaal niet aan toegekomen :$ , daarnaast is het postkantoor hier dicht met carnaval. Ik doe ze zometeen op de bus!

de linker voorpoot is dat als je op de motor zit links of als je dr voor staat links :? :$

Als je erop zit links ;)
 
Laatst bewerkt:
ok, dan kan ik het morgenavond er nog opzetten.. remleidingen (4 stuks) komen ook een dag later dus morgenavond wordt sleutelen ipv chillen. maar goed, dan kan ik iig eindelijk rijden! ben erg benieuwd hoe de zx6 aanvoelt nu die enigzins stuntklaar is!
 
ok, dan kan ik het morgenavond er nog opzetten.. remleidingen (4 stuks) komen ook een dag later dus morgenavond wordt sleutelen ipv chillen. maar goed, dan kan ik iig eindelijk rijden! ben erg benieuwd hoe de zx6 aanvoelt nu die enigzins stuntklaar is!

Het is vanmiddag verstuurd. Als het er morgen niet is zal ik je even de track&trace code sturen ;)
Succes ermee! Ben benieuwd wat je van de zix vind tegenover je oude fietsjes :Y
 
yesss! nou dan moet het er vandaag zijn!
ziet er net wat nicer uit ipv met het titanium kontje en mn achterlicht kan ik dan weer monteren, ophangpunten waren afgebroken grr..
ik denk dat ie goed gaat bevallen hoor, maar dat weet ik pas echt na een paar maandjes..
 
Kickje :) Al 2 mensen blij gemaakt :Y

Blijft jammer dat mensen vaak niet het fatsoen hebben even te laten weten als ze afhaken :Y
 
Laatst bewerkt:
Kickje :) Al 2 mensen blij gemaakt :Y

Blijft jammer dat mensen vaak niet het fatsoen hebben even te laten weten als ze afhaken :Y
:$ :$ sorry was het al weer vergeten :$ :$

maar ik heb eigenlijk de rechtse nodig... teminste zou ik nodig kunnen hebben heb de bovenkant van de mijne een keer goed geraakt met een hamer |( |(
 
als we de spullen die jij, snelle meid en ik hebben bij elkaar gooien hebben we misschien wel een complete fiets :+ verkoopt vast beter
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan