KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
onnois waar moet je dan helemaal vandaan komen,
ik moet ook 160 km. rijden voor ik in Apeldoorn ben,
hoop niet dat de tocht die we gaan maken al te lang word, moet namelijk ook weer terug.
 
Ja of gewoon een link naar het Motorstek profiel.
Hebben ze in het Noord-Holland forum ook.

Moet je wel zon profiel aanmaken, maar dat is een cent van een fluitje.

goed idee. bij deze !
 
@ zen

jep me dealer heeft er zelf geen dus had hem aangeboden dat ie hem mee mocht nemen dus hij komt daar mooi te staan..

@husabassie
Ik hoef gelukkig niet zo heel ver als jou Jezus dat je daar zin in hebt misschien rijd je dan wel bijna 5 à 600 km die dag.. Wat zal jij die avond lekker slapen.. Ik moet vanaf Nieuwegein komen dus das ongeveer 80km

mijn dealer zegt dat bij een 990smr akra dat de carbon hitteschildejes niet meer passen.. Iemand ervaring mee?? Alvast bedankos
 
@ zen

jep me dealer heeft er zelf geen dus had hem aangeboden dat ie hem mee mocht nemen dus hij komt daar mooi te staan..

@husabassie
Ik hoef gelukkig niet zo heel ver als jou Jezus dat je daar zin in hebt misschien rijd je dan wel bijna 5 à 600 km die dag.. Wat zal jij die avond lekker slapen.. Ik moet vanaf Nieuwegein komen dus das ongeveer 80km

mijn dealer zegt dat bij een 990smr akra dat de carbon hitteschildejes niet meer passen.. Iemand ervaring mee?? Alvast bedankos
Jij bent er blij mee dat er 1000den op je nieuwe motor gaan zitten en overal aan lopen trekken en prutsen?

Je koopt dan een tweedehands motor voor de nieuwprijs :+
 
Haha nee nee dat gebeurt niet hij komt op een verhing van 1,5 meter hah zou lekker wezen.. Er kont zelfs nog zown rood touw met paaltjes om heen te staan :+
 
hier mn motor!!
vers van de persss
full

full
 
Gefeliciteerd Onnois, erg brute fiets!!!! :}
Zou willen dat hij bij mij en de schuur stond.

Mag ik niet bij het OP ??? haha ''kokken 950sm''
 
_O- dank u!! maarrehh nicked.. rijdt u op zo veel motoren? dat is wel wicked!!
als die motoren die doorgestreept zijn heb ik verkocht (of is gejat :( ), de andere 4 heb ik hier nu staan. :P

De honda is al verkocht, en 1 BMW staat zonder kenteken, dus eigenlijk heb ik alleen 1 pekel fiets, en een nette fiets. ;)
 
Laatst bewerkt:
onnois waar moet je dan helemaal vandaan komen,
ik moet ook 160 km. rijden voor ik in Apeldoorn ben,
hoop niet dat de tocht die we gaan maken al te lang word, moet namelijk ook weer terug.


That's the spirit! :}


Ik heb eventueel wel de mogelijkheid om de route te splitsen, het wordt dan een


-100 km "stevig boenderen" rit

en een..

-180 km "stevig boenderen en een houten reet" rit.

;)
ik zal hier mijn gedachten eens over laten gaan. Laten jullie ook maar weten waar de voorkeur naar uit gaat...


@ onnois: met die prachtige nieuwe 990 SMR ben je toch in 2 keer flink aan het gas lurken in Apeldoorn...

Zonder dollen: mooie fiets man!
 
Laatst bewerkt:
Haha ik weet het en heb ook wel zin om te komen maar ik moet ook nog werken..
Weet je toevallig hoe laat jullie bij motorcity apeldoorn zullen wezen?? Anders kom ik daar naar toe knallen
 
Ik heb er ook wel zin an! Schrijf mij maar in voor 10 april met mijn KTM 990 SMT


mooi! ik zal binnenkort een lijstje met deelnemers publiceren!

@onnois: Mijn voorstel is om rond een uur of 10:00 te verzamelen. In de route zitten aan het begin wat touristische stukjes die later op de dag erg druk kunnen worden. Voor de middag wordt je daar nog niet gestoord door wielrenners, nordicwalkers enz..
 
Ik wil wel onder voorbehoud op het lijstje, weet nog niet of ik kan.

(Als ik een weekend weg ga met mijn meissie ben ik wel in de buurt, maar denk niet dat ze dat als ideale weekend weg beschouwd als ik meega. :+ )
 
Laatst bewerkt:
mooi! ik zal binnenkort een lijstje met deelnemers publiceren!

@onnois: Mijn voorstel is om rond een uur of 10:00 te verzamelen. In de route zitten aan het begin wat touristische stukjes die later op de dag erg druk kunnen worden. Voor de middag wordt je daar nog niet gestoord door wielrenners, nordicwalkers enz..

dat zijn toch juist bonuspunten ? wie drukt er de meeste stokkenlopers de sloot in..
iemand trouwens met een camera die mee gaat ? lijkt me wel tof om het geluid van al die machines vast te leggen.. ik heb alleen een fotocamera
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel onder voorbehoud op het lijstje, weet nog niet of ik kan.

(Als ik een weekend weg ga met mijn meissie ben ik wel in de buurt, maar denk niet dat ze dat als ideale weekend weg beschouwd als ik meega. :+ )

achterop :+
die van mij gaat achterop mee naar beurs en MFMM
 
zen schreef op 12 februari 2010 @ 15:30~[/message]:~[/b]

dat zijn toch juist bonuspunten ? wie drukt er de meeste stokkenlopers de sloot in..
iemand trouwens met een camera die mee gaat ? lijkt me wel tof om het geluid van al die machines vast te leggen.. ik heb alleen een fotocamera


ja precies! wie er het meeste van die bladerenprikkers aan z'n spatbord spiest wint!


ik heb geen goede camera.. dus hopelijk meldt iemand zich nog met een goede..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan