KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja precies ... dat zijn 3/4 semi all road banden, dat weet toch iedereen.. duh :X ;)


Maar eh.. Die supermotardmeeting in Breda. is dat ook leuk als je niet van blubber houdt?
 
Laatst bewerkt:
full

mooi bovenaan de pagina ;)
 
Teun, gaan we nog naar de motorbeurs ? wanneer wil je gaan ?
andere mensen hier die nog die kant op gaan ?

zojuist brouwer gemaild over eventuele inruil SE tegen een 990SMR... ben benieuwd.
wil je op de motor gaan of met auto? ik heb alletwee dus het maakt mij niet uit met motor moet het wel droog zijn?
als ik jou was zou ik is met verpalen gaan praten zijn niet moeilijk daar
 
Laatst bewerkt:
ik ben voor de motor.. tenzij de omstandigheden echt te erg zijn. knmi zegt regen, maakt mij niet zo veel uit..
 
jij bent degene die op alles wat ik typ sarcastisch of neerbuigend moet reageren, ik heb geen probleem.
maar negeren is makkelijk, opgelost :W
 
nee je vergist je. ik ventileer mijn filosofie, zoals over noppen. dat jij er een andere mening op na houdt is prima, maar je kraakt me af ipv een normale opmerking te geven. als het not done is dat ik een topic open, waarom dan dit vooraf gepost :?

De reden van die 2500 posts is van een ver verleden toen er veel plaatsjes niet meer visueel kwamen, het was dus geen sarcasme maar meer een geintje
Maar als jij een nieuw Topic wilt starten, dan vind ik dat geen enkel probleem hoor.

ik denk er verder niet bij na, lees hier al jaren en zie soms topics sluiten bij 2500 posts.
open alsjeblieft deel 4, gaan we daarheen en kunnen we weer normaal doen.

edit: heb topic alvast aangemeld bij de de moderators, dat het topic kapen was. wist niet dat dat bestond, maar zal wel een n00b zijn dan |( open deel 4/heropen deel 2 en dan weer kletsen over motoren lijkt me.

blijkbaar heb ik het topic gekaapt. wist niet dat dat "not done" was, hield mij aan een 2500 posts maximum waarvan ik dacht dat het nog moest. dit topic sluiten en deel 2 misschien heropenen zodat galibaba en ik weer vrede kunnen sluiten ?

groet,
zen

(edit) iets vriendelijkere taal gebruikt :) (/edit)
 
Laatst bewerkt:
Wat een geouwehoer allemaal.
Te kinderachtig voor worden. :Z
Ik zeg gewoon doorgaan met posten.
Dan kan ik in de baas zijn tijd lekker effe bijlezen :Y
 
nee je vergist je. ik ventileer mijn filosofie, zoals over noppen. dat jij er een andere mening op na houdt is prima, maar je kraakt me af ipv een normale opmerking te geven. als het not done is dat ik een topic open, waarom dan dit vooraf gepost :?ik denk er verder niet bij na, lees hier al jaren en zie soms topics sluiten bij 2500 posts.
open alsjeblieft deel 4, gaan we daarheen en kunnen we weer normaal doen.

edit: heb topic alvast aangemeld bij de de moderators, dat het topic kapen was. wist niet dat dat bestond, maar zal wel een n00b zijn dan |( open deel 4/heropen deel 2 en dan weer kletsen over motoren lijkt me.(edit) iets vriendelijkere taal gebruikt :) (/edit)
Laten we er geen woorden meer aan vuilmaken, maar aan afkraken zondig ik mij niet aan.

Keep the topic allive ;)
 
Laatst bewerkt:
prima. wilde niet topic kapen in ieder geval. excuses.
nu weer even verder.. brouwer en verpalen email verzonden over inruil SE voor 990smr, ben benieuwd
 
jazeker. de se is fantastisch, maar ik merk dat ik iets te bang ben om echt te raggen. hiervoor deed ik dat met een xt350, xt600 en met mijn ktm 620, dat waren goedkope fietsen en die gooide ik dagelijks op de grond tijdens blubberen (wat ook iets zegt over mijn kwaliteiten offroad, maar vooral over hoe hard ik het doe). ik heb lang moeten sparen voor deze fiets en ik wil hem simpelweg niet beschadigen. dus rijd ik alleen asfalt en dan kan ik beter naar sm overstappen en een goedkope blubberfiets nemen. had ik eigenlijk ook wel van te voren kunnen weten *stom*
en ik vind de 990 smr ook wel errrrrrg sexy
 
Laatst bewerkt:
Ah :)
Kan het me er zeker in vinden. :Y De SM-R is zeker een mooie fiets. Je moet alleen erg voorzichtig zijn met de remmen. Die willen ERG graag stoppen. ;)
 
Laatst bewerkt:
zal toch wel een nieuwe worden die ik 1000 km rustig in ga rijden.. kan ik wennen aan al dat geweld. mijn vorige 620 was ook lekker op de remmen, met een dikke wavedisc en radiale rempomp was het stoppies, of je wilde of niet :)
 
is dat zo? zijn die remmen van de smr zo goed? direct??

Ik kan je vertellen dat die van een 990SM idd geweldig goed remmen.
Juist doseren is een van de vaardigheden die je snel onder de knie hebt.
maar dan blijven de zeer korte reactie momenten altijd over.
Getuigen van de mensen die al meningmaal het voorwiel van de SM-(r) hebben voelen glijden op zulke momenten.
Ik zou zeggen probeer het allemaal eens uit zodra je hem hebt.
kan je gelijk leren hoe dit voelt en reageert.

Het geeft veel vertrouwen en rijd ook super.


Suc ermee.
 
Wat een geouwehoer allemaal.
Te kinderachtig voor worden. :Z
Ik zeg gewoon doorgaan met posten.
Dan kan ik in de baas zijn tijd lekker effe bijlezen :Y

Waar bemoei jij je eigen mee??
Ga gewoon lekker aan t werk!

(PS als we richting het zwarte woud gaan heb je dan interesse?)

@ all ,
Als ik ergens op een forum iets wegschrijf ,
heb ik er goed over nagedacht of het wel klopt ,dat gene wat ik schrijf.
Er zijn altijd mensen die niet NOG niet zo zoveel ervaring hebben als ik.
Met al onze ervaringen over rijden ,componenten en gebeurtenissen.

En met ons schrijven KAN je iemand aanzetten tot verkeerde gedachten of zelfs verkeerde aankopen. (noppen en allroad is een groot verschil!)
Ik zou er zelf niet blij mee zijn ,wanneer ik van iemand een "advies" lees,
dusdanig dat het mij doet besluiten tot een aankoop.
En nadien blijkt ,dat er iets anders is geschreven dan bedoeld.

En joh, als de een wat kritischer schrijft als de ander.
Maakt hem dat nog geen zeikerd (of je moet mij bedoelen dan). _O-

Ieder zijn ding.


Gr. Dick

edit; topic nr 4 en 5 had ik al geopend ,maar zit alweer een slotje op.
dus zal je een nr 6 moeten gaan openen of deze doorzetten voorlopig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan