KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koekblikken rijden altijd op de weg ,in de weg. :P

Zou je de route hier alvast niet even weg zetten?


koekblikken zijn er om ingehaald te worden.. :)


Ten aanzien van de route; ik heb een poll toegevoegd om je voorkeur voor de afstand aan te geven. Ik heb nu een route van 190 km klaar. Die kan ik vrij gemakkelijk inkorten naar ongeveer 150. Als de voorkeur bekend is, zal ik de definitieve route zsm posten!

ps. ik dacht dat jij niet kon op de 10e april? ben je toch wel van de partij?
 
koekblikken zijn er om ingehaald te worden.. :)


Ten aanzien van de route; ik heb een poll toegevoegd om je voorkeur voor de afstand aan te geven. Ik heb nu een route van 190 km klaar. Die kan ik vrij gemakkelijk inkorten naar ongeveer 150. Als de voorkeur bekend is, zal ik de definitieve route zsm posten!

ps. ik dacht dat jij niet kon op de 10e april? ben je toch wel van de partij?

Oke bedankt ,zal topic in de gaten houden.
Ik geef aan dat ik de 17e prefereer.
Ik zal uiteraard proberen om er de 10e bij te zijn.
Echter staan er nu zaken op mijn agenda die voorrang hebben op deze meeting.

Gr. Dick
 
koekblikken zijn er om ingehaald te worden.. :)


Ten aanzien van de route; ik heb een poll toegevoegd om je voorkeur voor de afstand aan te geven. Ik heb nu een route van 190 km klaar. Die kan ik vrij gemakkelijk inkorten naar ongeveer 150. Als de voorkeur bekend is, zal ik de definitieve route zsm posten!

ps. ik dacht dat jij niet kon op de 10e april? ben je toch wel van de partij?

Ik kan ook niet, deste meer ben ik geinteresseerd in de route ;)
 
even kijken wat de vrouw wil en kan... ik bel je er nog over!
antwoord van Andre : hij wil de motor zien voordat hij een bedrag noemt. begrijpelijk, maar ik ben zo benieuwd! ik ga binnenkort wel een rondje langs de verschillende dealers rijden.
 
gaan er nog meer mensen naar de motorbeurs?
ik ga waarschijnlijk komend weekend even kijken, ik vind het altijd het startschot van het motorseizoen!

...... en meteen ff wat vette vingers op die SMR van Onnois zetten :X ;) ;)
 
Hahaha groot gelijk poldermodel ik ga vrijdagavond kwijlen op de motorbeurs. Maareh als jullie effe een poetsdoek meenemen kunnen jullie hem effe mooi maken haha.
 
Haha dan kom ik je 10april wel tegen.. Hebben jullie trouwens weleens gezien wat dot4 met je lak doet.. Jezus mijn buurman laatst over z'n motor, hij had het op z'n zadel gezet en zoontje stootte tegen motor haha
 
wat was het resultaat dan?

Ik ga vanavond naar de preview avond, en morgen overdag ff shoppen op de motorbeurs.
 
Dat vreet alles weg leuk spul maar voorzichtig mee doen. Korreltje 40?? Als ik jullie was had ik een bandschuurmachibe meegenomen
 
Weet iemand hier toevallig waar je een werkplaatshandboek van de 990 SM of liever nog SMT kan downloaden? Ik heb al op www.carlsalter.com gekeken, staan er heel veel op maar niks van de LC8 SM.
 
Hahaha leuk grapje jammer dat het de kleuren van een oud model zijn :N
Is geen grapje, is persoonlijke voorkeur.
De kleuren van de nieuwe R spreken mij niet zo aan, lichtere wielen en de nieuwe remmerij met poten dan weer wel.
En van Injectie word ik waarschijnlijk gek, net zoals Dick dat doet, ik blijf lekker bij mn carbs...
 
http://www.ktm.nl/990-Supermoto.76.12.html?&detailview=4&cHash=dcbf8829e1

Is dit wat jullie bedoelen, hier staat al gigantisch veel info in?
:N in het werkplaats handboek staat hoe alles los en vast moet, en met welke aanhaalmomenten. Het is een technisch hulpmiddel bij het sleutelen aan je motor. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan