KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op verzoek van een MF-lid eventjes iets nagezocht bij Wings, staat mijn 950 SM-R op de site bij bikes ahhahaha, dan ben je met recht een promotor _O-
 
Laatst bewerkt:
mijn smt staat ook op de wings site bij bikes, had ik een paar weken geleden hier al gemeld.
MF is inderdaad een promoter van WINGS aan het worden.

goede uitlaatjes,, toch.
 
Leo's zitten erop. Zit een erg fraai geluid in zonder db killers, maar ben bang wel een beetje erg hard. Ben benieuwd rijden de meeste van jullie met of zonder...

[afbeelding]
By xr600sm at 2011-03-09



Ik heb de DB killers altijd in m`n leo`s zitten. Zonder vind ik het geluid veel te hard en ook niet zo mooi als met de killers. Zelfs met de killers erin is het geluid nog behoorlijk hard, snap niet hoe ze die E-keur erop hebben gekregen.
 
Jorrit, je (nu mijn) handkappen zijn binnen en heb ze er meteen opgezet. Staat vet en valt kwa grote ook wel mee.
 
Ronald, ik heb de airbox bij verpalen gereserveerd en ze gaan hem tijdens mijn 1000km beurt er gelijk opzetten. hehehe kan niet wachten op het brute geluid.....;)
 
Leo's zitten erop. Zit een erg fraai geluid in zonder db killers, maar ben bang wel een beetje erg hard. Ben benieuwd rijden de meeste van jullie met of zonder...

[afbeelding]
By xr600sm at 2011-03-09


Ik rij tegenwoordig zonder de killers. Vond het in het begin veel te hard, maar na een weekje Italie (waar eruit wel zo veilig bleek met die gekken) heb ik ze eruit gelaten. Ik kan er nu wel van genieten inmiddels. :+
 
Ik heb de DB killers altijd in m`n leo`s zitten. Zonder vind ik het geluid veel te hard en ook niet zo mooi als met de killers. Zelfs met de killers erin is het geluid nog behoorlijk hard, snap niet hoe ze die E-keur erop hebben gekregen.

Ben wel wat gewend van de XR maar vind het ook erg hard. Heb nog niet gereden maar misschien gaan ze er wel in.
 
Ronald, ik heb de airbox bij verpalen gereserveerd en ze gaan hem tijdens mijn 1000km beurt er gelijk opzetten. hehehe kan niet wachten op het brute geluid.....;)

Das goed niews man.
Jammer dat je nog geen uitlaten hebt maar dat komt vast nog wel.
Ik hoor het 2 april wel. :W

Zag in het superduke topic dat er iemand carbon uitlaten aanbied.
Misschien wel wat voor jouw.
 
Laatst bewerkt:
Das goed niews man.
Jammer dat je nog geen uitlaten hebt maar dat komt vast nog wel.
Ik hoor het 2 april wel. :W

Zag in het superduke topic dat er iemand carbon uitlaten aanbied.
Misschien wel wat voor jouw.
FF checken maar......
 
2 april ..... ? :)

Omdat ik een bescheiden mens ben laat ik dan graag aan Mosseltje de eer om het als eerste even voor te doen :+

Geen probleem, ik laat graag zien hoe een meester het doet.


Laatst in China ook al veel bekijks mee gehad. O-)

87283319.jpg
 
Is er nog, net bekeken. })

De minste CC's en toch nog winnaar *O*
KTM heeft gewoon het betere concept, die Italianen proberen het met de looks maar dat lukt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan