Universele motor tassen 20 euro

e-rik

Die hard MF'er
2 dec 2007
332
0
amsterdam
Bij de opruiming van de zolder vond ik deze universele motortassen terug, ik gebruik ze zelf niet meer dus ze mogen weg. Ze zijn van het merk "ft cargo" en ik heb ze zelf ooit eens op MP of MF gekocht.

Je kunt ze individueel of als duo gebruiken, ben je klaar met motorrijden dan koppel je ze los en hang je ze over je schouder met de schouder banden. Is waterdicht, eerst klitteband, dan rollen en vervolgens van die kliksluitingen.

Passen op veel motoren, heb er zelf vaak mee rondgereden en nooit last van ze gehad. Gaat redelijk veel in en zijn slijtvast.

Ophalen in Hillegom of opsturen voor een tientje


full

full
 
Laatst bewerkt:
ze zijn wel mooi inderdaad, maar heb je misschien een foto dat ze op een fiets zitten,
 
Laatst bewerkt:
Heb daar denk ik geen foto van, ga nog even spitten in de archieven.

Je mag ze natuurlijk proberen op je eigen motor, passen ze niet dan stuur je ze gewoon terug.
 
Zelf heb ik ze op mijn suzuki gsx 750 es gehad, ging altijd goed zelfs met duo achterop.
 
Bedankt, ze zijn zeker waterdicht. Ze hebben zo'n rol systeem met een clip op het einde, wordt ook veel op het water gebruikt.

De afmetingen van de tassen zijn 40 hoog, 40 lang en 20cm breed.

Het staat je vrij om ze te proberen, bevallen ze niet neem ik ze zo weer terug.
 
'Universele motor tassen 30 euro' > 'Universele motor tassen 20 euro'
 
Sebas, ophalen in Hillegom maar dit is niet ver van Amsterdam.

Anders is opsturen een optie.
 
jammer ik werk op schiphol dus amsterdam was makkelijker geweest :)

kan je ze versturen voor 23 inc verzenden?
 
Sebas, ik zie in je profiel dat je in Zwaag woont, klopt dat?

Ik werk zelf regelmatig in Opperdoes, zal ik ze voor die 23 euro een keer langsbrengen?

email anders even je adres dan rij ik even langs, mocht je niet thuis zijn kom ik gewoon een ander keertje terug [of ik zet ze in een tasje voor de deur?]

mijn email is:

erikphilippo apestaartje hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan