pirelli diablo supercorsa (ex-circuit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenio

MF veteraan
6 nov 2007
2.687
0
Zwolle
SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE !!

Is zeker al een week verkocht !! Vervulling van verkoop topic !!
 
Laatst bewerkt:
heb je ook nog een foto van de voorband ? en zoals eerder gevraagd is het SC2 :P
wil je ze ook verzenden ?
 
Laatst bewerkt:
heb je ook nog een foto van de voorband ? en zoals eerder gevraagd is het SC2 :P
wil je ze ook verzenden ?


SC2 staat er idd op !! Verzenden voor ontvanger!! Weinig ervaring wat twee bandjes doen qua verzendkosten!!

Voorband zit er net zo goed uit... maar zal asap ff fotootje erbij zetten !!
 
SC2 staat er idd op !! Verzenden voor ontvanger!! Weinig ervaring wat twee bandjes doen qua verzendkosten!!

Voorband zit er net zo goed uit... maar zal asap ff fotootje erbij zetten !!

ff wegen op de weegschaal , als ze onder de 10 kilo zitten (dat zitten ze wel) is het 6,75 :Y

60 euro met verzenden ?
 
Laatst bewerkt:
En gewoon met TNT?? Afmetingen doen er niet toe??

ja gewoon met TNT ze zullen misschien wel ff raar kijken ;) maar ik heb al vaker banden op gestuurd gekregen en het wordt hier via mf ook vaak genoeg gedaan.

vraag het maar ff op je lokale post kantoor en laat het dan maar weten :Y ps heb je ook net een mailtje gestuurd
 
ja gewoon met TNT ze zullen misschien wel ff raar kijken ;) maar ik heb al vaker banden op gestuurd gekregen en het wordt hier via mf ook vaak genoeg gedaan.

vraag het maar ff op je lokale post kantoor en laat het dan maar weten :Y ps heb je ook net een mailtje gestuurd


Prima, heb je er erg haast mee..?? kom er namelijk niet eerder aan toe as zatd.(op zijn snelst) kijken of ze hier in Zwolle bandjes willen versturen!!
 
Prima, heb je er erg haast mee..?? kom er namelijk niet eerder aan toe as zatd.(op zijn snelst) kijken of ze hier in Zwolle bandjes willen versturen!!

nee hoor , doe maar op het gemakje :+ haast zit er niet achter hoor met al die sneeuw en pekel op de weg -O- ik hoor het wel :Y
 
MMmmmm, kheb nog geen geld binnen gehad van iemand.. En lees ook nergens verkocht, jij wel?? Er hebben wel mensen 60 euro ex verzendkosten geboden..
 
MMmmmm, kheb nog geen geld binnen gehad van iemand.. En lees ook nergens verkocht, jij wel?? Er hebben wel mensen 60 euro ex verzendkosten geboden..

ik dacht dat jij het ff ging uitzoeken hoe het zat met verzenden :? en het dan zou laten weten hoe en wat :/ want een paar postjes terug zeg je ;

Prima, heb je er erg haast mee..?? kom er namelijk niet eerder aan toe as zatd.(op zijn snelst)kijken of ze hier in Zwolle bandjes willen versturen!!

:? dus wat is het nou ...
 
Laatst bewerkt:
Luister/lees, ik ga idd kijken wat het kost! Don`t worry, daarna zal ik zeggen wat een ieder mag over maken als ik de bandjes moet gaan verzenden! Ik vind het gewoon makkelijker als iemand de bandjes komt halen, minder gedoe! Tijd is kostbaar ;-) Dus als iemand zegt BINGO ik kom ze morgen halen voor 75e ga ik ze natuurlijk niet voor 60 euro verzenden.. snapt u!!

DUS: Kort samengevat, ik ga JOU alst lukt zatd. vertellen wat het verzenden gaat kosten en laat ik jou dat dan weten.. dan zien we wel verder of we er uit komen!! Clear??
 
Yep!!

Voor de rest, helaas zatd. niet aan toegekomen wat kost om de bandjes te versturen via tnt. dinsdag nieuwe ronde nieuwe kansen! Dan heb ik nl eindelijk is een HELE dag vrij..
 
hey makker,

heb ik iets gemist in het zwolle forum, dat je ze weg wilde doen?

hmmmmm had ze zo bij je willen ophalen 2 straten verderop, maar zie dat achter 180 is en heb 190...succes met je verkoop !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan