MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jou ga ik uit de op zetten *D



Enkel eens in de 3 topics present bléren gaat niet werken :N


Nog steeds geen motor?

Valt weinig te posten en meelezen is voor een hard werkende beer bijna niet te doen..

Heb idd ook nog steeds geen andere motor.. maar het is dan ook nog geen motorweer.. op de beurs ga ik sowieso even rondneuzen.. prijzen zijn op dit moment wel gunstig.

Wordt er nog gezamenlijk naar de beurs gegaan trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Ahhhh nieuw deelte... zal even zwaaien hier...

Tevens heb ik een pic van me nieuwe pak :)

[http://94.100.118.91/870300001-870350000/870301801-870301900/870301897_5_DYcX.jpeg (afbeelding)]

Ik herken daar WoW op de achtergrond!

@ Beer, k ga zaterdag.. maar met deze weersverwachtingen.. ga ik lekker met de trein :+
 
Valt weinig te posten en meelezen is voor een hard werkende beer bijna niet te doen..

Heb idd ook nog steeds geen andere motor.. maar het is dan ook nog geen motorweer.. op de beurs ga ik sowieso even rondneuzen.. prijzen zijn op dit moment wel gunstig.

Wordt er nog gezamenlijk naar de beurs gegaan trouwens?
Zijn hier geen afspraken gemaakt iig :N

Ik sla zelf maar 's over denk ik ;)






Komt die BB er dan toch nog eens?
 
Als er geen extra sneeuwlaag bij komt, dan is de sneeuw/ijs al weer bijna weg in mijn buurt. Dan gaat ik waarschijnlijk donderdag avond op de motort naar utrecht! :Y (zeer waarschijnlijk ook niet alleen :X )
 
Saai hier zo... :Z

Net ff The Bourne Ultimatum gekeken (voorgangers al eerder), wat een vette film is dat eigenlijk! *D
Hoorde dat ze een vierde film in de Bourne serie willen maken! Ben benieuwd!! :9

Nog 5 minuutjes, dan ff openingsceremonie kijken van de Olympische winterspelen! *O*
Morgen lekker uitslapen! :z
 
De boeken zijn beter dan de films iig :P Ze komen eerst met een prequel geloof ik zonder Matt Damon. Er is nog geen script voor een echt vervolg met hem duurt zeker nog 5 jaar ofzo :)

Trusten allemaal :W
 
Zijn hier geen afspraken gemaakt iig :N

Ik sla zelf maar 's over denk ik ;)






Komt die BB er dan toch nog eens?

Misschien dan idd maar eens afspreken met diegenen die wel willen gaan.. :Y

Zo.. net opening Olympische Winterspelen zitten kijken.. waanzinnige show weer.. :}

Die BB gaat er zeker komen, hoe dan ook.. ben even de doekoes aan het opsparen nu *O*
 
Mogguh, :Z

Koffie!!!!
Spelen gezien vanacht vanuit bed. Was weer een mooie show
 
Laatst bewerkt:
Was weer gezelli gisteravond :Y (en lekker)

@ LB: :W
@ Rodeler: :o
@ Teun: de wizkids hier slapen waarschijnlijk nog, antwoord komt vanzelf! Ik ben er geen held in :N
@ Stefan: :9~

@ All: Good Meuning! *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan