MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe, zie je wel onhandig probleempje opgelost.... *O*

Ja nu hopen dat mijn gehoor zich nog hersteld. Alarm is blijkbaar 117 decibel als het afgaat. Was goed te merken toen ik in de garage stond met de deur dicht :')

Ook formulier gevonden waarmee ik het alarm op mijn naam kan registreren. Nu alleen nog achter de gegevens van de vorige eigenaar komen :D
 
Laatst bewerkt:
_O- Neen, meer dan 1 keer per 2 weken doe ik niet, anders voel ik me geen echte man meer :+

Maar euhm als je mee wil maak ik wel een uitzondering hoor O-) :+

:')
Blijven proberen _O-

@Michiel: goed bezig zeg! flink lijstje nog ook :o
 
G'avond allemaal!

Stefan *O* gefeliciteerd *O*

Klussers: respect! :}

Plex: nuttig dagje! :)

Michiel: leuk idee; ik kan alleen niet pokeren :')

Ik ben idd met jeepje op-en-neer naar Groningen gegaan: had wel een deken over mijn benen nodig, want die auto wordt ech nie warm nie. :N

Mooie tijd voor Sven *O*

Spook: echt een vent: eerst balen en schelden en dan pas ergens de handleiding opduiken _O-
 
Goed bezig Michiel en DF. :}

Stefan; gefeliciteerd met de KTM. Mooi ding man! Ga je er al kilometers op zetten, of wacht je daarmee tot de pekel weg is? *O* *O*

Nog steeds bezig met de spuitplamuur. Spuiten, schuren, spuiten, schuren etc. Doelstelling voor morgen; de motor weer draaiend krijgen en klaar zijn met de primer.

Vandaag wel lekker productief op zich, kamer opgeruimd, badkamer schoongemaakt, kuipen geschuurd en weer gespoten. Dit tempo ook morgen volhouden en misschien red ik dan m'n doelstelling wel. :')

Daarna maar even kijken wat er nog te doen valt. Spuiten van de kleurlak zou ik al aan kunnen beginnen, maar voor de topkuip en het kontje wil ik eigenlijk gewoon echt de tijd nemen, en over twee weken misschien een paar dagen vrij dus dat zou me beter uit komen. Anderzijds, dat is nog twee weken wachten... '(

Zou dan wel alles even monteren en een stukje willen rijden, op zich niet veel werk om alles er weer af te halen voor het spuiten. :]
 
G'avond allemaal!

Stefan *O* gefeliciteerd *O*

Klussers: respect! :}

Plex: nuttig dagje! :)

Michiel: leuk idee; ik kan alleen niet pokeren :')

Ik ben idd met jeepje op-en-neer naar Groningen gegaan: had wel een deken over mijn benen nodig, want die auto wordt ech nie warm nie. :N

Mooie tijd voor Sven *O*

Spook: echt een vent: eerst balen en schelden en dan pas ergens de handleiding opduiken _O-
Heb al via een ander kanaal te horen gekregen dat er meer niet kunnen pokeren. Misschien leuk om dan juist te leren? En anders heb ik hier ook nog Stapop liggen.... voor de kenners :+
 
G'avond allemaal!

Stefan *O* gefeliciteerd *O*

Klussers: respect! :}

Plex: nuttig dagje! :)

Michiel: leuk idee; ik kan alleen niet pokeren :')

Ik ben idd met jeepje op-en-neer naar Groningen gegaan: had wel een deken over mijn benen nodig, want die auto wordt ech nie warm nie. :N

Mooie tijd voor Sven *O*

Spook: echt een vent: eerst balen en schelden en dan pas ergens de handleiding opduiken _O-

Hehe idd naja het viel nog mee. Normaal ga ik met dingen gooien als iets niet lukt :P Heb me nog aardig ingehouden deze keer haha :P

Had wel laptop mee in de garage met daarop het werkplaats handboek :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan