Diverse Z1000 onderdelen

El_Sayal

Die hard MF'er
13 dec 2008
392
0
Nieuw-Lekkerland
In de aanbieding voor een Z1000 2004:

iqc5kj.jpg


- Smoke achterlicht nieuw in doos, met ingebouwde knipperlichten.
5vrasi.jpg

- Origineel luchtfilter
2ih32py.jpg

- Originele spiegels
wtf21t.jpg

- Originele hugger, oranje.
2hp3hjt.jpg

- Origineel achterlicht.
2djns6q.jpg

- Originele knipperlichten voor&achter.
21m9fuw.jpg

- Originele "Tail-UNtidy" incl. kunststof kentekenplaat.
15s3jol.jpg
 
Laatst bewerkt:
zit er een elctro draad aan de knipper ? en wat moeten ze kosten

en wat moet het smoke achterlicht kosten ?
 
@ TS

Gast, je weet dat je veel meer voor je motor ken krijgen, als je 'm ooit nog verpatst, als je alle originele delen kan overleggen he :X

Desalniettemin, succes met de verkoop ;) :W
 
Ben even gaan kijken in de schuur, de knipperlichtjes hebben nog zo een 2-2,5 cm draad (mits je ze openschroeft). Ik wil er ook wel een stuk draad aan solderen hoor.

Smoke achterlicht 35 euro excl. verzendkosten.

En Nickel, ja dat weet ik. Maar voorlopig is ie nog wel even in mijn bezit, en ik denk dat jij een carbon hugger toch ook wel mooier vind staan dan een knaloranje uit de playmobil winkel?! ;)
 
Laatst bewerkt:
achterlicht is dus gewoon achterlicht incl ingebouwde knipperlichten ? alleen dan met een donder glas !

hoe sluit je zo iets aan want ik wil m,n eigen rizoma knippers laten zitten ! kosten me te veel om weg te halen maar welke knippert dan de echt knippers of de knippers in het achter licht
 
Ja achterlicht is inderdaad gewoon licht + knipperlichten, als je bv rechts knippert gaat de rechterhelft van het achterlicht afwisselend rood en oranje knipperen.

het is redelijk simpel aan te sluiten, gewoon de plus van je oude knippers afhalen en die op de behorende draadjes van de lamp aansluiten. Of je kan het zo aansluiten dat zowel je Rizoma en het smoke achterlicht knippert. Laat het maar even weten, ik kan zo een schemaatje voor je maken als je wilt.

Het achterlicht is wel een led lamp, let daar even op want als je nu gloeilampknippers hebt dan zal het knipperlicht te snel knipperen als je er geen weerstand tussen zet.

Er zit geen boekje bij, maar ik kan wel even meten op de lamp welke draad wat is.

@ Flippedewip Van Appekezam; 25 euro zo ongeveer
 
als het niet het zelfde als orgineel aan te sluiten is laat het maar zitten dan trek ik mijn intresse in
ga niet liggen solderen en al die zooi aan m,n ogrinele draadboom want als het orginele licht dan weer terug moet met een evt verkoop kan ik alles weer los trekken
 
mmja, je kan natuurlijk altijd je originele kabelboom intact laten en zorgen dat de verbindingen die je soldeert op je originele kabelboom passen
 
nee ik zie er toch van af als ik al moet gaan solderen om alleen een ander achterlicht er op te zetten laat het orgineel maar lekker zitten (zie het zelf toch niet als ik er op zit)
en hij is niet kapot of zo die van mij
anders was het zo ie zo een ander verhaal

toch bedankt voor de info ik zet hem wel ff bij favorieten meschien bedenk ik me nog wel
 
Ik heb intresse in je rechtse spiegel!!! wat wil je ervoor hebben? mijn e-mail. tomhansen05@hotmail.com
 
Ben even gaan kijken in de schuur, de knipperlichtjes hebben nog zo een 2-2,5 cm draad (mits je ze openschroeft). Ik wil er ook wel een stuk draad aan solderen hoor.

Smoke achterlicht 35 euro excl. verzendkosten.

En Nickel, ja dat weet ik. Maar voorlopig is ie nog wel even in mijn bezit, en ik denk dat jij een carbon hugger toch ook wel mooier vind staan dan een knaloranje uit de playmobil winkel?! ;)
Ja, dat is ook weer waar })
 
ik heb intersse in die smog achterlicht, weet je wat die weerstand moet zijn( staat het op de verpakking)??? laat maar weten hoe en wat!
 
Hey Remko, ik zal morgen eens kijken, ze liggen in de schuur van mn ouders, en die zijn er vandaag niet. Op de doos staat niet zo heel veel geloof ik, alleen de naam en het adres van het bedrijf dat ze verkoopt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan