Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grote kans dat dat mijn vader was. Geen vrouw dus. _O-

large
 
Laatst bewerkt:
Rijd er hier iemand op een silveren honda, Suzuki, Yamaha Motorscooter? ik zie hem bijna elke avond afslaan naar het provinciehuis.
Hij groet nooit :( .
 
Laatst bewerkt:
Rijd er hier iemand op een silveren honda, Suzuki, Yamaha Motorscooter? ik zie hem bijna elke avond afslaan naar het provinciehuis.
Hij groet nooit :( .

ja hee een scooter, die MOGEN officieel niet eens zwaaien. Op straffe van interne stokslagen door de MF-Knokploeg.








:+
 
Bosche knokploeg? Geen idee. Ik ben geen Bosschenaar, ik werk er alleen maar (én woon er vlakbij)
 
Even zwaaien want het is weer even geleden dat ik hier ben geweest :W

Van de week ook mijn eerste ritje er weer op zitten *O*



SeeJoe
 
Leef je nog kerel waar rij je tegenwoordig op/ mee???
Of ben je bezig met het ombouwen naar een circuit fietsje
Ik leef ook nog :Y Beetje druk met me nieuwe baan :P
Werk nu om de hoek, dus niet meer in Rosmalen :N Me R6 die heb ik verkocht, en heb nu een Circuit R6 2005 gekocht! Daar ben ik idd mee aan het sleutelen ;)

Wat ik allemaal al gedaan heb:

* Tank Gespoten. (zelf)
* Radiale Rempomp gemonteerd.
* Vortex Koppeling gemonteerd.
* PCIII Aangesloten (Alleen nog afstellen).


Zal morgen is effe een piccie posten van me tank :)
 
Leuk om te kijken. Goeie kwaliteit ook. Ik zou persoonlijk wel de camera iets meer omhoog richten. Het is nu net of het punt waar jij naar toe kijkt boven het beeld van de camera zit.
 
artifex je eerste filmpje rond de 1:56min bij de plattegrond staan erg vaak niet herkenbare politie te controleren.
2de filmpje naar dat dorpje met dat restaurant aan de linker kant controle's ivm wel of niet bestemming verkeer je ziet dat bord ook staan voordat je rechts afslaat.
 
Leuk om te kijken. Goeie kwaliteit ook. Ik zou persoonlijk wel de camera iets meer omhoog richten. Het is nu net of het punt waar jij naar toe kijkt boven het beeld van de camera zit.
Dit waren de eerste test filmpjes, camera moet iets omhoog ja :)
artifex je eerste filmpje rond de 1:56min bij de plattegrond staan erg vaak niet herkenbare politie te controleren.
2de filmpje naar dat dorpje met dat restaurant aan de linker kant controle's ivm wel of niet bestemming verkeer je ziet dat bord ook staan voordat je rechts afslaat.
Ik zal erop letten volgende keer!!
 
Leuk filmpje, bekende route :)

Het geluid komt wel wat gek over... bijna een 2-takt oid... met name als je stil staat... gek.. of klinkt een cbr600rr gewoon zo? (NIET als afzeiker bedoeld, echt niet)
 
Leuk filmpje, bekende route :)

Het geluid komt wel wat gek over... bijna een 2-takt oid... met name als je stil staat... gek.. of klinkt een cbr600rr gewoon zo? (NIET als afzeiker bedoeld, echt niet)
Geluid klinkt inderdaad heel erg slecht, mijn uitlaat is veel te luid voor de microfoon namelijk. :P
 
2de filmpje naar dat dorpje met dat restaurant aan de linker kant controle's ivm wel of niet bestemming verkeer je ziet dat bord ook staan voordat je rechts afslaat.
Zie het bord nu inderdaad (ben nu thuis), toch al aardig vaak doorheen gereden maar is me nooit opgevallen :P

Of geldt dat bord helemaal tot aan hier?

Google Maps

Dan wist ik het wel.
 
Dat verbod begint al, of eindigt bij het truckers cafe tot aan waar jij erop reed.
Ik ben persoonlijk al 3x aan de kant gezet door de politie ik heb daar een adres voor het werk dus ben ik bestemmingsverkeer maar dan met de motor :] .
Langs de waterkant bijna aan het einde voordat je onder het poortje rijd hele mooi flats man.
 
Laatst bewerkt:
Waar jij erop reed staat niets, aan de andere kant staat er wel wat op maar wat jaaaaa? ik kan het niet lezen via google maps.
 
Laatst bewerkt:
Weet jij ook wanneer dat verbod geldt?

Staan toch tijden bij?
in de spits mag je er niet in, ik geloof iets van 7:00-9:30 en van 15:30-18:30, maar pin me er niet op vast.

controle op de bruistensingel richting rosmalen ben ik ook al eens mee gepakt inderdaad, 3 banen breed, kom je net de snelweg af, mag je er 50, daar kunnen ze iedereen wel pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan