Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat had je uitgevreten dan?


Ze stonden net volgens mij te controleren op rood licht bij het verlaten van industrieterrein de Brand, aansluiting met de weg langs kanaal. Stond een grijze motor langs het fietspad bij de stoplichten, vond ik al een beetje verdacht. Bij de oprit naar de A2 ri. noord stond een woutenwagen aan de rechtse kant iemand op te schrijven.

Als het zo is wel een keer een goede actie want daar wordt zo vaak flink door het rood gereden, niet meer normaal. Paar weken geleden kom ik van het industrieterrein af, stoplicht voor links gaat op groen, voorste auto rijdt rustig weg en kon weer remmen, want vanaf Veghel kwam er een vrachtwagen met dik 80 doorgestoven, die was midden op de kruising en toen stond het stoplicht aan onze kant al weer op oranje :N
Je zult er maar geen rekening mee houden (wat ik zelf wel altijd doe)
 
Wat had je uitgevreten dan?


Ze stonden net volgens mij te controleren op rood licht bij het verlaten van industrieterrein de Brand, aansluiting met de weg langs kanaal. Stond een grijze motor langs het fietspad bij de stoplichten, vond ik al een beetje verdacht. Bij de oprit naar de A2 ri. noord stond een woutenwagen aan de rechtse kant iemand op te schrijven.

Als het zo is wel een keer een goede actie want daar wordt zo vaak flink door het rood gereden, niet meer normaal. Paar weken geleden kom ik van het industrieterrein af, stoplicht voor links gaat op groen, voorste auto rijdt rustig weg en kon weer remmen, want vanaf Veghel kwam er een vrachtwagen met dik 80 doorgestoven, die was midden op de kruising en toen stond het stoplicht aan onze kant al weer op oranje :N
Je zult er maar geen rekening mee houden (wat ik zelf wel altijd doe)
81 Km te hard gereden...
(Binnen BK)
 
Daar mag je toch 70 ? Op de kennedylaan ....
Voor 1300 boete moet je dan op zo'n stukje toch wel erg je best gedaan hebben ...... ?
Of je bent hardleers en het is niet de 1e keer dat je met hoge snelheidsovertredingen bent gepakt ???
 
ej,

kom over een kleine halve maand in den bosch te wonen. En wel boven de motorshop wheely care. Zo op het eerste gezicht een leuke shop.
In ieder geval, ik kom dus binnenkort zwaaien in dit topic.
 
Daar mag je toch 70 ? Op de kennedylaan ....
Voor 1300 boete moet je dan op zo'n stukje toch wel erg je best gedaan hebben ...... ?
Of je bent hardleers en het is niet de 1e keer dat je met hoge snelheidsovertredingen bent gepakt ???
Daar mag je 50 ;)

Ik stond bij de stoplicht :Y En heb hem gewoon even hard open getrokken.
2008 was ik ook de sjaak, toen had ik een schikking. Maar de OVJ vermelden dat dit er buiten bleef.

Het ging om het feit dat ik zo hard had gereden daar.
 
Hey mensen, ''Den Bosch en Omgeving'' Tellen jullie daar Oss ook nog bij? Da's pak'm beet 15 km. :P

Als het weer het toelaat,wil ik ook wel meerijden zondag.
 
ej, voor regio centrum van den bosch heb je overal parkeervergunningen nodig. HOe zit dat met de motor ? Ik weet dat niet elke gemeente hetzelfde is, maar kan je in Den bosch vrij parkeren met de motor ? Gewoon als die niet in de weg staat of is een parkeervak verplicht ?
 
Er geld in heel Nederland een verbod op het parkeren op de stoep.
Het word echter gedoogd, in principe is een parkeervak verplicht.
Je kan in Den bosch bijna overal vrij parkeren met de motor.
Ga gewoon staan, dus niet in de weg staan.
Voor goede tips kijk eens 1 of 2 pagina's terug daar staan goede plekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan