Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ej, voor regio centrum van den bosch heb je overal parkeervergunningen nodig. HOe zit dat met de motor ? Ik weet dat niet elke gemeente hetzelfde is, maar kan je in Den bosch vrij parkeren met de motor ? Gewoon als die niet in de weg staat of is een parkeervak verplicht ?

Als je hier een tijdje woont leer je de plekjes wel ......
Gewoon je ogen goed openhouden als je door het centrum rijdt, wandelt.
 
Even wat minder nieuws: ik zag net dat de directeur van Vd Heyden is overleden (Tini vd Heijden). Ze zijn vrijdag 19-3 gesloten.

Erg triest inderdaad. Heb ooit nog een motor bij hem gekocht .......
Was geloof ik de allereerste die motoren (dealer) ging verkopen in DB ....
 
Goedeavond Den Bosch!


De lente komt eraan!

Als jullie as zondag nu niks te doen hebben:

21 maart 2010 Warme Sjoko Toer voor MS Research

We vertrekken vanaf ongeveer 09.45 vanaf de Maaspoort. Dan langs Hintham naar Middelbeers. Als iemand zin heeft om mee te gaan ben je welkom.

Millechel

Dit bedoel je?

Als het weer fatsoenlijk is morgen (Droog) Wil ik wel mee,maar dan zal ik Maaspoort even op moeten zoeken,en hoe weet ik bij wie ik moet aansluiten? :P
 
Yep heb je terug gemaild, helaas nu pas had visite en niet eerder gelezen. Misschien tot morgen?


Gr. Michel
 
Laatst bewerkt:
ej,

kom over een kleine halve maand in den bosch te wonen. En wel boven de motorshop wheely care. Zo op het eerste gezicht een leuke shop.
In ieder geval, ik kom dus binnenkort zwaaien in dit topic.
Welkom is bijna kersverse KuBo :P
 
Yep heb je terug gemaild, helaas nu pas had visite en niet eerder gelezen. Misschien tot morgen?


Gr. Michel


Ik ben helaas nog niet opgestapt vandaag,vanmorgen was het hier schijtweer,ik ben bezig geweest met m'n GPZ,wat onderhoud,kga nu ff opa's brommerke fixen,sparta met loopt weer eens niet...

Veel plezier daaro alsnog!
 
Het is een leuke dag geweest;

In de morgen wat drupjes maar 's-middags lekker droog geworden en zelfs het zonnetje!

Er is trouwens ook een Oss topic hoor ;)
 
Zit net in foldertje van de Gamma te bladeren. Allemaal goedkope motor spullen.
Helmen, tanktassen, handschoenen, motorhoes, acculader ..... enz.
Dus sla je slag als je wat nodig hebt :)
 
Helm van de gamma? :X

Misschien wel nice voor een tanktas ofzo. Let bij de sloten overigens op de ART-typekeuring en wat je verzekering nodig acht.
 
Niks mis met een helm van de Gamma, zolang de keuringen er maar op zitten. Voor een paar tientjes een splinternieuwe helm. ik ga morgen ff kijken voor een paar dingetjes.
Ze hebben ook kleding .... jassen, broeken,overlaarzen e.d.
 
Tja...merkbeleving eh... Als de keuring erin zit, voldoet ie. Ben ik helemaal met je eens!
 
Als men goedkoop redelijke kleding nodig heeft kan je hier en daar wel is wat vinden ja...

Wil niet altijd zeggen dat het ook net zo goed is! Met name regenkleding...
 
Stelletje dooies, wordt is wakker :+
Helmpjes van de Gamma, dat kan niet lekker zitten _O-

Zaterdag weer lekker richting DB, werken :9
 
Heb je die helmpjes al eens gepast dan ??
Ik vind het ideaal voor een duo-passagier die zelf niets heeft.
Je koopt voor een paar tientjes een complete motoruitrusting..........
Maar al zou je de helm niet willen (mijn helm moet mij ook precies passen), dan heb je nog veel meer voor een prikkie extra in de kast liggen. Ik snap het probleem niet helemaal ??

ik heb de acculader gehaald = prima
overbroek voor slecht weer = prima
extra handschoenen = prima

dus weer wat centjes bespaard die aan benzine kunnen worden opgemaakt ;)
 
Heb je die helmpjes al eens gepast dan ??
Ik vind het ideaal voor een duo-passagier die zelf niets heeft.
Je koopt voor een paar tientjes een complete motoruitrusting..........
Maar al zou je de helm niet willen (mijn helm moet mij ook precies passen), dan heb je nog veel meer voor een prikkie extra in de kast liggen. Ik snap het probleem niet helemaal ??

ik heb de acculader gehaald = prima
overbroek voor slecht weer = prima
extra handschoenen = prima

dus weer wat centjes bespaard die aan benzine kunnen worden opgemaakt ;)

Netjes ingeslagen weer. :P
 
Heb je die helmpjes al eens gepast dan ??
Ik vind het ideaal voor een duo-passagier die zelf niets heeft.
Je koopt voor een paar tientjes een complete motoruitrusting..........
Maar al zou je de helm niet willen (mijn helm moet mij ook precies passen), dan heb je nog veel meer voor een prikkie extra in de kast liggen. Ik snap het probleem niet helemaal ??

ik heb de acculader gehaald = prima
overbroek voor slecht weer = prima
extra handschoenen = prima

dus weer wat centjes bespaard die aan benzine kunnen worden opgemaakt ;)

Jaa ok, dacht dat het voor jezelf was voor dagelijks gebruik... Idd, voor mensen die af en toe achterop gaan is het goed genoeg...

Heb idd die dingen zelf wel is opgehad... Vind ze echt niet lekker zitten en ok, ze hebben EU keuring, maar meer ook niet :X

Heb iig zin om van het weekend weer ff te knallen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan