Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
intressant topic ga het in de gaten houden
kom uit berlicum ligt heel dicht in de buurt van alles

zeker intresse in een toer tochtje
 
Treurenburg: bij mij om de hoek... Zal even kijken of ik aansluit. Hou het in de gaten!
 
Denbosch Das un goeie 12 minuten fietsen van mij. Boxtel :)

Zal dit eens in de gaten gaan houden.
 
Rij je maandag ook mee?


Denk het niet.
Heel misschien dat ik een klein rondje zelf maak. Ligt een beetje aan het weer.

Vind het wel een goed initiatief. Tevens ben ik op mijn vrije dag geen ochtendmens haha.
Wens jullie wel een veilig en leuke rit.

Wie weet volgende ben ik er volgende keer bij.
 
Erg klein maar mooi rondje gedaan over de dijken v/d Bommelerwaard. Daarna nog een bakje gedaan op een terrasje in Zaltbommel. Kortom alle reden om komend seizoen eens een wat groter rondje te gaan maken met de mensen uit Den Bosch. Zwijntjuhh bedankt voor het voorrijden en Roel voor het organiseren!
 
Laatst bewerkt:
Straks naar Gorinchem gereden met wat mensen van het Oss en Omgeving Topic,eerste KD is een feit!

Na drie bochten al ging 'ie,wat slordig door elke keer wel/niet het asfalt te raken maar ik heb EEN keer hem helemaal van onder tot boven door de bocht getrokken!

GAAF MAN,half uurtje nog rondgeknald tot oom agent ons weg kwam sturen...
 
Erg klein maar mooi rondje gedaan over de dijken v/d Bommelerwaard. Daarna nog een bakje gedaan op een terrasje in Zaltbommel. Kortom alle reden om komend seizoen eens een wat groter rondje te gaan maken met de mensen uit Den Bosch. Zwijntjuhh bedankt voor het voorrijden en Roel voor het organiseren!

Toen ik nog echt sportief was deed ik dat rondje altijd op de racefiets. (zo eentje waar je met je benen de snelheid bepaald en niet met je rechterhand ;) )
Volgende keer ben ik zeker beschikbaar als het er niets anders op de agenda staat.
 
Erg klein maar mooi rondje gedaan over de dijken v/d Bommelerwaard. Daarna nog een bakje gedaan op een terrasje in Zaltbommel. Kortom alle reden om komend seizoen eens een wat groter rondje te gaan maken met de mensen uit Den Bosch. Zwijntjuhh bedankt voor het voorrijden en Roel voor het organiseren!
Was gezellig inderdaad, we zijn na Zaltbommel ongeveer weer hetzelfde rondje terug gereden, toen afgebogen en de Maas overgestoken richting Heusden, daar nog een bakkie gedaan bij het haventje. Waren nog getuige van een ouwe muts die met haar koekblik probeerde over een stapel kinderkoppen te rijden, lukt niet nee :X })
Leuk om nog eens over te doen, iets groter rondje maken, de Waal aan de overkant erbij pakken bijv.
 
Wanneer het 20 graden is of +20 mag je me op de lijst zetten mits ik tijd heb.

Vond het nu nog redelijk fris. Ik weet het ben een mooi weer rijder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan