Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Juist ja. Voor iedereen die in 's Hertogenbosch of hier in de omgeving motorrijdt. Deel je ervaringen en eventuele spots! :)


28436965.jpg



Trunks81
DSCF2315_3.jpg


Corneoo
full


JunkieXL
9.jpg


Motorfreak_91
dsc0910e.jpg


Artifex
full


Dannyz750
1002380373_6_MqF8_1.jpeg


Furygan
aob2ue.jpg


G.J.
full


Roedy87
970311679_6_sZ4z.jpeg


Peterselie
img0020w.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk, voor het eerst in mijn leven en internetcarriere, een fipo *O*


Uitvergroten, uitprinten, canvas maken en in drievoud ophangen :+

Wat gaat de tijd snel in dit topic....en de tijd langzaam als ik die fucking sneeuw buiten zie.
Vanaf dit jaar ga ik weer lekker knallen. Supersport om lekker door te blazen, grote ritjes wil maken én naar het buitenland ga. Een superlowbudget SM voor het afragwerk!
 
Uitvergroten, uitprinten, canvas maken en in drievoud ophangen :+

Wat gaat de tijd snel in dit topic....en de tijd langzaam als ik die fucking sneeuw buiten zie.
Vanaf dit jaar ga ik weer lekker knallen. Supersport om lekker door te blazen, grote ritjes wil maken én naar het buitenland ga. Een superlowbudget SM voor het afragwerk!
Daar zit ik ook nog wel eens aan te denken, een lowbudget SM voor erbij.
In mei is er trouwens een SM meeting in Breda, ook hier via het forum.
 
De leste dag van de Carnaval weer sneeuw in Den Bosch.Het is maar een beetje maar toch. Zo duurt het een eeuwigheid voordat we weer kunnen knallen met onze fietsen
 
Vandaag weer ff een uurtje gereden. Dikke jas aan .......
Lekker hoor. Tegen een uur of 4 zelfs een lekker zonnetje.
En al die bende is van de weg af :)
Ik heb het nu wel gehad met die sneeuw. Heb sneeuwpoppen gemaakt met mijn kids, Maar nou is het weer mooi geweest ......
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer ff een uurtje gereden. Dikke jas aan .......
Lekker hoor. Tegen een uur of 4 zelfs een lekker zonnetje.
En al die bende is van de weg af :)
Ik heb het nu wel gehad met die sneeuw. Heb sneeuwpoppen gemaakt met mijn kids, Maar nou is het weer mooi geweest ......
Gisterenavond op en neer naar Utrecht geweest (verjaardag), er lag op sommige wegen nog zoveel pekel, echt niet normaal :X

Vandaag ook stukje gereden en daarna de motor schoon gespoeld :)
 
Gisterenavond op en neer naar Utrecht geweest (verjaardag), er lag op sommige wegen nog zoveel pekel, echt niet normaal :X

Vandaag ook stukje gereden en daarna de motor schoon gespoeld :)

Net voor Utrecht idd niet normaal bij wegwerkzaamheden zijn die paaltje bijna grijs.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag wezen touren... Voelde goed om weer ff op de motor te zitten, maar reed als een sufkut... en het was behoorlijk koud bij snelheden vanaf 100 km/u. Nog niet echt ideaal dus. Ook de weg is hier en daar nog wit beslagen.

Gisteren ging mijn auto slippen op de rotonde, dus ik heb nog niet heel veel vertrouwen in grip op de weg. Bandjes voelde echter toch al wel wat warm na het rijden.

En voor de zekerheid maar even afgespoeld met koud water :)
 
BTW "vruger" kwam de club regelmatig bijeen (provinciehuis), gebeurt dat nog of is dat afgelopen?
 
Vruger toen er nog geen sneeuw lag!
Het moet godsakker zo snel mogelijk goed weer worden. Heb besloten om mijn motor te houden en niet te verkopen, maar dan moet ik er wel weer op rijden uiteraard!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan