CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het al helemaal voor me......Met z'n groene blaaskaak... _O- _O- _O-


full
 
tja, als ik later groot ben en kinderen heb, ga ik hier ook huilie huilie doen als ze me weer wakker maken.

maar dat ze daarna de hele dag in bed liggen en tv kijken, vertellen ze er niet bij :+

Maar wil ondanks alles toch graag met je meerijden naar de motorzaak zaterdag Ramon ;), he, mattie.
 
tja, als ik later groot ben en kinderen heb, ga ik hier ook huilie huilie doen als ze me weer wakker maken.

maar dat ze daarna de hele dag in bed liggen en tv kijken, vertellen ze er niet bij :+

Maar wil ondanks alles toch graag met je meerijden naar de motorzaak zaterdag Ramon ;), he, mattie.

En jij mot helemaal niet lopen zeiken, blaask(w)aak,,,,,,, ;)
 
tja, als ik later groot ben en kinderen heb, ga ik hier ook huilie huilie doen als ze me weer wakker maken.

maar dat ze daarna de hele dag in bed liggen en tv kijken, vertellen ze er niet bij :+
1 - ik heb geen kinderen
2 - ik zat gewoon om 07:00 uur toen jullie nog op 1 oor lagen achter mijn bureau
 
alaaf! groetjes ff uit het zuiden! Ik ben even keihard vasteloaves aan het vieren in het altied gezellige Limburg! Morgen weer naar huus!
 
Zoals beloofd aan Patje (die belg in het verkeerde topic *D ) een foto van de open Lasers op mijn duizend.

motorlukasmathbijmolen1.jpg



Daar wil jij niet achter rijden MJ, die kikker valt compleet weg :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij waren er 3 ochtendbikkels....(waarvan er 1 constateerde dat het niet altijd fijn is om vroeg op te staan, en de ander bevestigend antwoorde, en ook nog 1 uit Belgie).. :+

Vlaming -> Vlaanderen. Als je onaangenaam lange discussies met mij in de Ardennen wilt voeren moet je vooral zo'n uitspraken blijven doen ;)

Maar ik ga slapen. Morgen communicatieve vaardigheden (leren soliciteren) :D Stomme algemene vakken ook altijd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan