CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu moet ik nog aan vloeibare pakking zien te komen. Maar daar heb ik als leek natuurlijk nog 2 vraagjes over;
1: Zijn er verschillende soorten waar ik op zou moeten letten bij aanschaf? en
2: Iemand een goed(koop) adresje hiervoor?
)


Loctite klik er op voor de link.
super spul en vele soorten verkrijgbaar gewoon vloeibare pakking van dit merk bij de lokale auto onderdelen boer vragen en je bent er...
kosten valt wel mee..

maar originele pakkingen zijn beter, krijg je nog eens los ....

denk dat je 1 van deze 2 moet hebben KLIK
 
Laatst bewerkt:
Dasher, ziet er prima uit! Ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien als je klaar bent :)

Woaah, dat lijkt mijn DD wel... :o alleen het pijpje is anders...
He ben ik niet meer de enige met zo'n rood/witte ;)
Waar kun je zo'n open systeem kopen?
Ben namelijk ook nog op zoek naar wat meer herrie en een vriend van me heeft een BB met open systeem. Vet geluid... wil ik ook... O-)
Deze wordt wat lastig. Ik hem hem toen mee laten brengen uit de VS door mijn schoonvader :) Klik hier voor het complete verhaal...

Maar be carefull what you wish for.. hij maakt een behoorlijke bak herrie.. denk dat de mede forum leden na het Ardenner weekend tijdelijke gehoorbeschadigingen hebben overgehouden aan mijn "demper". Of aan die van M-J, die klinkt ook behoorlijk hard ;)
 
goeiemorgen mensen,
nieuwe dag,
nieuwe week,
nieuw werk op komst voor M-J,
Nieuw bakje pleur...

@WP dit is de eerste keer dat ik merk dat loctite ook andere dingen maakt dan draadborging :o
Thnx
 
Laatst bewerkt:
mogguh,

gisteren weer van 08.00 tot 17.45 circuitles gehad op het technische circuit van Lelystad, was goed geregeld, 4 theorie sessies en 5 rijsessie van 20 minuten.
Techniek is stuk bijgeschaafd, ga zeker nog een keer.
Je had klassificatie 1tm5 1 supersnel, 5 gay. Zat in 2 en de berm wel gezien, niet gekust dus ging best! Mooie dag gehad, rullen aan de band , flink lopen raggen :) supervet dus !

Exploware, ja klopt, vrijdag 12 uur trek ik hier de stekker er uit en 1 -6 begin ik in Hoogeveen.
Fantastisch !

DSC_0079.JPG
 
mogguh,

gisteren weer van 08.00 tot 17.45 circuitles gehad op het technische circuit van Lelystad, was goed geregeld, 4 theorie sessies en 5 rijsessie van 20 minuten.
Techniek is stuk bijgeschaafd, ga zeker nog een keer.
Je had klassificatie 1tm5 1 supersnel, 5 gay. Zat in 2 en de berm wel gezien, niet gekust dus ging best! Mooie dag gehad, rullen aan de band , flink lopen raggen :) supervet dus !

Exploware, ja klopt, vrijdag 12 uur trek ik hier de stekker er uit en 1 -6 begin ik in Hoogeveen.
Fantastisch !

[afbeelding]


knappe actiefoto , hoort wel een groen pakkie bij vind ik !! (alleen een minpuntje... met een ingeknepen koppelingshendel door de bocht gaan ??? )
 
knappe actiefoto , hoort wel een groen pakkie bij vind ik !! (alleen een minpuntje... met een ingeknepen koppelingshendel door de bocht gaan ??? )
Volgens mij is dat zo'n korte hendel en niet ingeknepen als je kijkt naar zijn linker wijsvinger.

Maarre mag je met die Akra's op dat circuit of had je de dempers erin zitten?
 
Laatst bewerkt:
Dank je Herrieman,

zijn pazzo's dus zit idd inkeping in, zijn dus niet ingeknepen door mij ;)
hou gas er op in bocht en geef beetje gas bij voor goede uitacceleratie :)

Heb een witte race overall, maar die is geperforeerd en dus steenkoud gistermorgen ;)
Stel dat ik over 2 jaar honda koop, zit ik met een groen pak van 1000 euri, leek me nie zo'n goed idee. vandaar oud blauw wit pak en nieuwe witte :)

zaten DB killers in de akra, anders kom je er niet op inderdaad ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen mensen, misschien moet ik ook maar s aan koffie gaan denken, of beter gezegd, drinken (dat helpt denk ik wat beter :+) Vanmorgen geen geweldige morgen... B|

Leuke foto M-J.

Even de aandeeltjes bekijken en dan gaan we weer over tot de orde van de dag. :W
 
Dank je Herrieman,

zijn pazzo's dus zit idd inkeping in, zijn dus niet ingeknepen door mij ;)
hou gas er op in bocht en geef beetje gas bij voor goede uitacceleratie :)

Heb een witte race overall, maar die is geperforeerd en dus steenkoud gistermorgen ;)
Stel dat ik over 2 jaar honda koop, zit ik met een groen pak van 1000 euri, leek me nie zo'n goed idee. vandaar oud blauw wit pak en nieuwe witte :)

zaten DB killers in de akra, anders kom je er niet op inderdaad ;)


weer wat geleerd !! (er komt dus weer een dd over twee jaar ?) :]
 
Goedemorgen!!

M-J; Goed zeg! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en thuis bent gekomen zonder gras tussen je tanden : )

Nope, ook geen koffie hier....krijg ik gierende hartkleppen van..
 
Hmmm... ja voor een vrouw heeft 'het' een heel bijzondere naam :+
Hopelijk gaat diegene dat binnenkort ophelderen.

Hahaha, waar kan men zich mee bezig houden....
Ik had hier eerst overheen gelezen en zodoende ook niet door dat ik even wat verkeerd had ingesteld in mijn profiel... -O-
Ik ben dus echt een mannetje... :Y
Bedankt nog voor de welkomstwoorden...
 
Daar ben ik weer eens een keer. Dit keer niet voor een vraag, maar met goed nieuws! Na het vervangen van de voorvork (aangezien er een scheur in het aluminium van de asopname zat) en het vervangen van de rubbere spruitstukken (klotewerk), is nu alles gedaan aan de duizend. Dat wil zeggen:

-nieuwe olie
-nieuwe oliefilter
-nieuwe bougies
-nieuw luchtfilter
-nieuwe (2ehands) remklauwen
-nieuw remvloeistof
-andere voorvork
-nieuwe spiegels
-nieuwe spruitstukken
-nieuwe kettingset
-nieuw koelvloeistof en geheel nalopen koelsysteem

Nadat dit alles vervangen was, vond ik het tijd om een testritje te maken O-)

En dat ging fantastisch *O* Ding loopt als een trein. Ventilator slaat aan bij hogere temperatuur en werkt goed genoeg om temperatuur weer omlaag te brengen en slaat weer netjes af. Komend weekend even langere testritten maken. Als dat goed bevalt, dan kunnen de kappen er weer op en zijn we klaar :}
 
Laatst bewerkt:
dank je mensen, was zekers tof, echt mijn ding beetje racen op circuits.

Dit kan mijn rug nog wel hebben, weekendje ardennen is me trouwens fataal geworden.
Weekendje eifel ga ik met motoraanhanger en auto, me werfels staan niet zo best meer sinds al die km's die ik niet kan hebben.

En kan best zijn dat er ooit een Fireblade komt, vind ik ook wel heel gaaf hoor, maar voorlopig van van de zx10r :)

Dano, pff dat je dat allemaal kan, scheelt je een hoop euro's :P

Kermit, je wil niet weten waar we ons allemaal mee bezig houden ;)
 
Hey M-j heb je een VRO cursus gedaan ??

ben benieuwd wat het nu kost gister op de knmv site gekeken maar kost nog wel wat das dan VRO weet ook niet of dat wat is ..

dus of je ff wil spammen welke cursus je gedaan heb en kwanta kosta thnks...
mag ook via pm

en euh .. Goeden middag .. heerlijk vroeg thuis ..
naja ff controle bij de nefroloog dus 't had weer een reden ..
 
ben benieuwd wat het nu kost gister op de knmv site gekeken maar kost nog wel wat das dan VRO weet ook niet of dat wat is ..
VRO is zeker de moeite en het geld waard om te doen; zou dan gewoon met VRO-1 beginnen.
Ik heb deze vorig jaar gedaan, en je leert er beter voertuigbeheersing, maar ook hoe je in bijzondere situaties moet reageren.
Gaat net even verder dan wat je bij je rijlessen leert. ;)

Het lijkt wel duur, maar als je het terugrekent naar een hele dag rijles, valt het best wel mee...
Daarnaast is het bij veel verzekeraars zo dat je met je VRO-certificaat extra korting krijgt op je premie! :Y
 
kermit, kom maar keer naar meeting, dan weet je het ;)

WP, was tracktraining cursus, leren circuitrijden, kijken, positie op motor weet ik wat.

http://www.tracktraining.nl/index-1.html

89 euri, HELE dag les en knallen.
Zag niet HEEL veel mensen met een 1000f trouwens, meer sport spul

Zandvoort 25-5 is 175 euro normaal ( dan 75 ivm experience dag)
Assen 31-5 300 euro ( incl. all risk verz. van 80 euro)
 
Laatst bewerkt:
Nu je het zegt, ben er wel nieuwsgierig naar

:+
Dan heb je nog een paar topics om door te lezen. Succes! :+
Ik zie dat je het inmiddels hebt aangepast in je profiel. Jaaaa wij lezen hier alles! ''Anything you say can and will be used against you'' _O-

M-J, lastig met je rug. Kan je misschien wat handige tips opvragen bij je maatje Largo?

Dano, uiteraard verwachten we minstens 1 foto van je vernieuwde motor :Y

WP, nefroloog? Is dat weer een nieuw beroep? :? Ik neem aan dat je neuroloog bedoelt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan