CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helly, tja inderdaad vervelend. Largo is gek, die vraag ik niets, zie zijn antwoord maar.....
Op een 1000f krijg ik vanzelf last in mijn onderrug ivm inzakken met zitten.

Kermit, uhm, was iets met nokkenas gebeuren of zo binnenkort :)
 
M%J, koop zo'n chopper met een hoog stuur, kan je af en toe nog je rug ontlasten door aan het stuur te hangen :P
1999harleydavidsonfatbo.jpg
 
WP, nefroloog? Is dat weer een nieuw beroep? :? Ik neem aan dat je neuroloog bedoelt ;)


euh nee bedoel ik niet bedoel nefro...
kom er al een poosje ..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nefrologie:

Nefrologie is het onderdeel van de interne geneeskunde dat zich met nieraandoeningen bezig houdt. De arts van dit vakgebied heet nefroloog.

Veel nierziekten hebben te maken met afwijkingen van het membraan van de zeeflichaampjes (glomeruli) die het bloedplasma filteren.


iemand nog vragen ;) :P

M-J thnks voor de info man en neej denk niet dat een circuit dag veel f rijders trekt maar racers... al zou ik het best willen proberen ..
 
euh nee bedoel ik niet bedoel nefro...
kom er al een poosje ..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nefrologie:

Nefrologie is het onderdeel van de interne geneeskunde dat zich met nieraandoeningen bezig houdt. De arts van dit vakgebied heet nefroloog.

Veel nierziekten hebben te maken met afwijkingen van het membraan van de zeeflichaampjes (glomeruli) die het bloedplasma filteren.
Jeej WP, dat had ik nou echt niet verwacht :/
Ik dacht echt dat je een tikfoutje had gemaakt, sorry! :$
Dacht die moet voor zijn werk als vrachtwagenchauffeur af en toe naar een neuroloog om te kijken of alles nog op een rijtje zit ;)
Maar heb jij al lang last van je nieren dan?
 
Op een 1000f krijg ik vanzelf last in mijn onderrug ivm inzakken met zitten.
Heb je een goede backprotector?
Klinkt mss vreemd, maar daardoor houd je je rug automatisch rechter, waardoor je minder last krijgt.
Daarnaast is het leuk ter extra bescherming van je ruggewervels... ;)
 
Zoo... heel ff, heb weer genoeg te doen.

Heb nog niet alles teruggelezen, komt straks wel ;)

WP: Hopelijk niks ernstigs? :/

Last van de rug op een 1000F heb ik niet. Last van nek wel vanwege die wind die recht op je nek komt. Met de nieuwe jas lijkt het wat minder erg te zijn (sluit een stuk hoger). Backprotector moet ik nog aanschaffen.

Helaas de laatste tijd weinig gebruik gemaakt van de DD nu ik in Verwegistan werk -O- Met mijn harde scherp klinkende kachelpijp durf ik de grens vooralsnog niet over... heb nog wel een scootah maar om nu met 90/100 op de autobahn te rijden zie ik ook niet zitten ;)
 
euh nee bedoel ik niet bedoel nefro...
kom er al een poosje ..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nefrologie:

Nefrologie is het onderdeel van de interne geneeskunde dat zich met nieraandoeningen bezig houdt. De arts van dit vakgebied heet nefroloog.

Veel nierziekten hebben te maken met afwijkingen van het membraan van de zeeflichaampjes (glomeruli) die het bloedplasma filteren.


iemand nog vragen ;) :P

M-J thnks voor de info man en neej denk niet dat een circuit dag veel f rijders trekt maar racers... al zou ik het best willen proberen ..


Zo, zo Heel goed WP!!
Alles nog een beetje onder controle dan?
Grtz Vera (sta weer niet ingelogd.. : ( )
 
Laatst bewerkt:
Zo, het andere (M&G) topic zit op slot........

Snap je het nu weer M-J?
:+
ben je nu largo of larga???
_O- _O- _O- dat dubbel posten allemaal .. -O- snap het nieh meer...

jij wel M-J??

Helly 2 jaar sinds Afghanistan .. kadootje vandaar...

3 pilletjes per dag en dieet... verder valt allemaal wel mee .. alles in perspectief zien he...
 
dat dubbel posten allemaal .. -O- snap het nieh meer...

Helly 2 jaar sinds Afghanistan .. kadootje vandaar...

3 pilletjes per dag en dieet... verder valt allemaal wel mee .. alles in perspectief zien he...
Er zit inmiddels een slotje op, dus geen dubbele posten meer (tenzij Vera op Largo zijn post post ;))

Joh wat een narigheid. Dat zijn geen leuke kadootjes :N
Ik weet intussen wat het 'in perspectief' zien is. Je leert ermee te leven, de pillen, een dieet. En dan blij zijn dat je alles nog kunt doen wat je werkelijk kunt doen. En daar geniet je dan met volle teugen van. Ik wel iig *D
Mij was het overigens niet opgevallen dat je je aan een dieet houdt, valt het mee wat je wel/niet eet?
 
Kom ik ooit nog eens van de naam "largaatje" af?

Maaruh M-J, klote van je rug kerel. Wist niet dat je d'r zo'n last van had. Mischien een optie om een chiropraktor te bezoeken? Sterkte mattie.

@WP, wist ook niet van jouw nierproblemen. Heb je een virus ofzo opgelopen in Afganistan? Ook sterkte namens largOOO.

Zo ik ga weer ff verder met kickboxen kijken. (rtl7, Bjorn Breggy moet nu knokken).

:-)
 
nee hoor, largo-74 :+
yeah, als ik 18 ben krijg ik mn motorrijbewijs en krijg ik n cbr100f van mijn opa! *O*
hoef ik niet meer achterop te zitten :P
deze week examen voor school en daarna lekker de marine in :9
verder nog koffie leuten.

duuss,
goeiemogguh *D



cbr100f = minibike met 13,5 pk ?? :]

goedemorgen trouwens :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan