CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag Loctite borgingsvloeistof en Valma vloeibare pakking gekocht.

Morgen vrij, dus ik denk alle kappen eraf kijken wat er de precieze plek van de lekkage is en dan knutselen! :D

@grey-D-1993
De afkorting DD staat voor Dikke Duizend, het koosnaampje van de CBR1000F
25KW is 25 kilowatt, het maximum vermogen voor een licht(beginners)rijbewijs

De DD heeft 99KW, dus dat is te veel. Veel motoren tot 600cc zijn wel wat te knijpen maar om nou driekwart van je vermogen te knijpen, das niet makkelijk/fijn

@Exploware
okeej tnx voor de info :P

@iedereen :+
goeiemoggol *D
 
Mogguh! vanmiddag weer aan het werk.....
Nu eerst even wat aan het huishouden doen hier....
Tja, moet de DD nog maar ff wachten.... -O-
 
Goedemorgen :W Lekker zonnig dagje *D
eeeh... middag is het al intussen :$

Mogguh! vanmiddag weer aan het werk.....
Nu eerst even wat aan het huishouden doen hier....
Tja, moet de DD nog maar ff wachten.... -O-
Soms moet je even bezig in het huis, maar je kunt er ook voor kiezen het niet te doen en dan moet je op een andere dag dat je kunt rijden weer flink aan de slag. Of je hangt een dweil aan je DD en je draait rondjes door t huis :+

Vanmiddag gaan we ook weer aan het werk, vanmorgen cursus gehad. Was wel interessant.
 
Laatst bewerkt:
WP, denk dat je je daar prima zult redden hoor !

TT_2175.jpg


Middag iedereen, mooi weer, helaas gewoon 'werken' tot vrijdagmiddag 12 uur.
 
Laatst bewerkt:
WP, denk dat je je daar prima zult redden hoor !

[afbeelding]

Middag iedereen, mooi weer, helaas gewoon 'werken' tot vrijdagmiddag 12 uur.

Gooeedemiddag! Ja,ja vanaf mn eigen account.Heb goed opgelet dit keer.
Vrijdag is je laatste werkdag toch?? Begin je op 1 juni bij je nieuwe werkgever? Of eerder?
Ik moet ook nog 2 dagen. Congres.. : (

Btw mooie foto's!
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik weer eens een keer. Dit keer niet voor een vraag, maar met goed nieuws! Na het vervangen van de voorvork (aangezien er een scheur in het aluminium van de asopname zat) en het vervangen van de rubbere spruitstukken (klotewerk), is nu alles gedaan aan de duizend. Dat wil zeggen:

-nieuwe olie
-nieuwe oliefilter
-nieuwe bougies
-nieuw luchtfilter
-nieuwe (2ehands) remklauwen
-nieuw remvloeistof
-andere voorvork
-nieuwe spiegels
-nieuwe spruitstukken
-nieuwe kettingset
-nieuw koelvloeistof en geheel nalopen koelsysteem

Nadat dit alles vervangen was, vond ik het tijd om een testritje te maken O-)

En dat ging fantastisch *O* Ding loopt als een trein. Ventilator slaat aan bij hogere temperatuur en werkt goed genoeg om temperatuur weer omlaag te brengen en slaat weer netjes af. Komend weekend even langere testritten maken. Als dat goed bevalt, dan kunnen de kappen er weer op en zijn we klaar :}

Ey Daan,

Goed bezig!

Als ik weer terug ben in NL kom ik meteen ff langs!

Moet dat ding van mij dan ook maar weer eens uit z'n veeel te lange en diepe winterslaap gaan halen. Misschien ff de Jochem Meyer methode toepassen; Wakker worden, wakker worden, wakker worden!

Spreek je snel!

Hoi,

Maarten
 
Laatst bewerkt:
rustig hiero ..

M-J gaat is met me maatje overleggen die heb een fireblade en heeft daar ook wel zin in ..

;) ...
 
Zo, ben er ook weer :P .....Goedemorgen allen!!

Afgelopen paar dagen erg druk geweest met van alles en nog wat, zowel thuis als op het werk.

Gisteren heb ik het uitlaatsysteem van m,n DD even grondig onder handen genomen, omdat zowel de dempers als het bochtenset, meer weg hadden van een goud gele Edammer.

Ik had al eerder vermeld dat ik een paar andere dempers op de kop had getikt voor slechts 50 euri,s
Ook heb ik een adresje gevonden, waar ik voor een nieuwe RVS bochtenset van het merk " Delkevic" nog geen 193 Euro kwijt was.

De dempers heb ik opnieuw gespoten, omdat de kleurstelling niet bij m,n DD paste.
Ze waren donker grijs en ik heb ze zwart/zilver gemaakt. (ja, gras is ook al gemaaid)

P1010062.jpg


P1010066.jpg


P1010068.jpg


Hier heb ik het oude prut eronder vandaan!!

P1010069.jpg


P1010071.jpg


P1010072.jpg


P1010073.jpg


P1010078.jpg


En de nieuwe RVS bochtenset *O*

P1010075.jpg


En als alles er weer onder en aan zit, is dit het resultaat, ik vindt het zelf erg geslaagd !!

P1010076.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je een hele goede deal gemaakt voor die bochten, notmale prijs zit zo rond de 300 euro's.
Maar klinkt en loopt nu gelijk weer beter of niet *D
 
Laatst bewerkt:
Gooeedemiddag! Ja,ja vanaf mn eigen account.Heb goed opgelet dit keer.
Vrijdag is je laatste werkdag toch?? Begin je op 1 juni bij je nieuwe werkgever? Of eerder?
Ik moet ook nog 2 dagen. Congres.. : (

Btw mooie foto's!
wat ben je ook een schatje he.
jep morgen van 8.30 tot 12 en dan peer ik em naar Tiel om te kijken voor motortrailer :P .

Dan lekker wat circuitdagen en weekendje weg volg. week.
Zaterdag bieren @ fusion of dance Wijthemenerplas.
Dus komt goed.

Jij nog ff uitzitten en dan komt het voor ons beiden weer helemaal goed.

Jonnie, ziet er mooi uit man !
 
Mogguh :W :W

Heb er weer een nieuw voorbandje op *O* *O*

Maarre door een vertalings kwestie worden de komen de toertjes gereden op een Michelin PP 2ct in plaats van een PR2ct |( . Kijken of die bochtjes beter kunnen *D
 
Goedenmiddag....

@Jonnie, ziet er allemaal goed uit, vakwerk van de vakman.... :} :Y

@JJ, Er zit in inder geval een nieuwe op, die ouwe kon echt niet meer.... ;)

@M-J, veel plezier van het weekend. (en voorzichtig aan he?) :]

Net even heerlijk de dikke uitgelaten *D . Lekker over dijkjes gereden, perfect weertje, heerlijk. Op de terugweg nog door "Helly's dorp" gereden.... :] .

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan