Ducati Hypermotard meeting 18 april 2010

MEETING: 18 april of 25 april?

  • 18 april 2010

    Stemmen: 6 66,7%
  • 25 april 2010

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9

bbartt

MF'er
19 mrt 2006
164
0
Utrecht
WEDEROM WIJZIGING PLAN:


Corneoo stelt voor om op 18 april 2010 om 10.00 uur af te spreken bij:

Grandcafe De Blusser
Markt 29a
4112 JR Beusichem

Dat wordt 'm dus.

TS is er niet bij maar verwacht wel als troost dat er een paar mooie foto's worden gemaakt!





Jullie lezen het:


Zondag 18 april 2010

wordt de eerste officiële Hypermotard meeting van Nederland georganiseerd. *O* Pierre Terblanche heeft inmiddels zijn zegeningen gegeven voor dit historische evenement. ;)


Precieze startplek volgt nog, zal ergens in de buurt van Utrecht zijn zodat wat mij betreft een mooie dijkenrit in de Betuwe kan worden gereden.

Geef je op bij TS, plaats ik je hier op de lijst.






Ik heb inmiddels genoteerd de volgende bezoekers:

1. Corneoo
2. Gobert
3. tinus86
4. wjn
5. AzorSV
6. Abarth + ouwe
7. SuperDik!!!!
8. kamikeze
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Lijkt me super om met allemaal HM een meeting te doen!! Ik ben er in ieder geval bij!!!

Gr. Martijn
 
@boosterke, ik zie dat je het topic al gevonden hebt. Ik ben ook van de partij 18 april evenals die ouwe van mij.
 
yup , maar komen ze nu terug op het afspraakpunt na de tour of niet

en hoe bevalt het rijden daar , hyper maakt wat herrie zijn de flikken daar gunstig zoals in belgie of rotzakken
 
Boosterke ik vermoed dat we niet terugkomen op het meetingpoint indien een rit wordt gereden.

Rij gewoon gezellig mee zou ik zeggen!

En maak je niet druk over evt geluid van je uitlaat. Mijn ervaring is dat in Nederland daar niet zo moeilijk over wordt gedaan. Op dijken echter is het wel zo netjes dat je niet onnodig hoog in de toeren jankt en daardoor omwonenden irriteert. Het is al voorgekomen dat mooie stukken dijkwegen zijn afgesloten voor motorrijders ivm geluidsoverlast.
 
Ja, geluid is hier niet zo'n probleem, behalve dan bij de TT, Superbike enz., dan moeten ze even scoren.
Zou leuk zijn om er ook wat zuiderburen bij te hebben :Y
 
18 april is ook de voorjaarsrit van de Ducati Club NL. Dus bv. cafe in Beusichem is dan ook open + koffie voor de leden ;)
 
Ik heb onder voorbehoud afgesproken om rondje regio te gaan rijden, misschien kan ik iets combineren in Beusichem.
Zou leuk zijn.
full
 
Zit met een probleem.....
aankomende zaterdag gaat die naar biggelaar voor onderhoud en tuning en mogelijk heb
ik hem dan nog niet terug op 18 april, maar mocht die terug zijn ben ik er alsnog bij!!!

Gr. Martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan