Voor de winteravonden: raad de rijder deel 2

toen de 500´s er uit gewerkt werden was het wat mij betreft al een stuk minder, volgde het echter nog wel. Toen ook nog eens de 250 werd afgeschaft was ik er eigenlijk wel klaar mee. Doe mij maar zijspannen, Supermono, Classics, etc. etc.
ofwel: daar waar de commercie nog niet (zo erg) heerst... ;-)
 
Ik zeg iemand opsnorren met een beamer en met een hele club die races kijken onder het genot van een lekker biertje en wat te snacken. 8-) We zitten allemaal met afkickverschijnselen in de winterperiode! :+
En Rick:

Ik zeg: dat gaan we doen! :Y

Na februari overigens, ik wil eerst mijn afstudeerscriptie auf Deutsch (ja Mark, inderdaad :+) ingeleverd hebben maar daarna kunnen we dat zeker plannen. Lijkt me leuk! *D
 
Laatst bewerkt:
Sorry opa Gerrit O-) O-)

Vanaf het tijdperk dat Doohan z'n eerste wereldtitel won volg ik het motorracen. Cadalora, Crivillé, Barros, Beattie, Capirossi, Okada, de 2 Aoki's(EDIT: B| 3, ik vergeet Takuma altijd), en Norifumi Abe etc.

_O- _O- .....zal moeilijk gaan . ik heb nml geen kinderen ;) :+

Al had ik het wel leuk gevonden met je kleinkind naar de races ......maar ga vanaf volgend jaar met die kleine van m'n nicht naar de races ( 7 jaar ) en als er een GP is gooit ze hem hier af en kijken dan alle klasse en hij kent ze nog beter dan mij hahaha , maar MX vindtie leuker dus hebben we dit jaar 2 GP's bezocht *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
En Rick:

Ik zeg: dat gaan we doen! :Y

Na februari overigens, ik wil eerst mijn afstudeerscriptie auf Deutsch (ja Mark, inderdaad :+) ingeleverd hebben maar daarna kunnen we dat zeker plannen. Lijkt me leuk! *D
Jaa zeker lachen!! Maarehh februari?? Dan begint het nieuwe seizoen al weer bijna O-)
 
En Rick:

Ik zeg: dat gaan we doen! :Y

Na februari overigens, ik wil eerst mijn afstudeerscriptie auf Deutsch (ja Mark, inderdaad :+) ingeleverd hebben maar daarna kunnen we dat zeker plannen. Lijkt me leuk! *D
Laat maar horen! Ik ben wel te porren voor een paar van zulk soort avonden in de winter. :Y
 
_O- _O- .....zal moeilijk gaan . ik heb nml geen kinderen ;) :+

Al had ik het wel leuk gevonden met je kleinkind naar de races ......maar ga vanaf volgend jaar met die kleine van m'n nicht naar de races ( 7 jaar ) en als er een GP is gooit ze hem hier af en kijken dan alle klasse en hij kent ze nog beter dan mij hahaha , maar MX vindtie leuker dus hebben we dit jaar 2 GP's bezocht *O* *O*

Proper education.... :} ;)
 
Proper education.... :} ;)

Ben ook bezig aan een crossertje voor hem en wordt lid van MCC Bleiswijk.

Dit gaat hem worden........voor de kerst.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan