Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft de Miles weergave op de display, die kun je overzetten naar Kilometers.
Hoe en wat zou ik zelf ff na moeten zien in mijn gebruikershandleiding, maar ik weet zeker dat het kan zonder dat je meteen een nieuwe tellerdisplay hoeft aan te schaffen.

Wat betreft de koplampen, ik ben idd bang dat je daar wel een andere voor moet regelen. In de reflector staat namelijk een keuring, in geval van europa was dat geloof ik E4. Daarbij schijnen de reflectoren zoals je al zei de verkeerde kant op.
En nee, die van een 1000 uit 2004 zullen niet gaan passen, de koplampbehuizing alleen al is anders bij het '08 model.

En een originele taartschep heb ik ook nog wel liggen, die mag je wel lenen. Heb ook nog spiegels (die in amerika bijvoorbeeld hebben altijd 'objects in mirror are closer then they appear' staan), dempers (weet niet of in het buitenland andere keuringseisen gelden als hier) en nog wat andere diverse dingen waar je misschien nog wat aan hebt.

Laat maar weten of en wat je nodig hebt.[/quote



Hoi Smurf, nog even over de km teller. Wanneer ik huidige teller omzet naar km, krijg ik ongeveer 3200 km op de teller, dat zou in houden dat ik over de nieuwwaarde extra 19,5 % btw moet betalen, kost me 2000 euro, als ik een teller heb die boven de 6000 km staat niet, omdat hij dan niet als nieuw wordt aangeslagen en onder de 6000 km wel. Zag dat jij ook een Z1000 uit 2008 had, vroeg me af of je voor 1 dag je teller zou kunnen missen. Ik ben a-technisch maar had begrepen van de kawasaki vereniging ( was vanavond op de motorbeurs) dat deze teller heel gemakkelijk eruit te halen is. Zit met pennetjes erin gedrukt. Zou jij me kunnen helpen.....of misschien iemand anders.


Alvast bedankt.
]
 
Hoi Smurf, nog even over de km teller. Wanneer ik huidige teller omzet naar km, krijg ik ongeveer 3200 km op de teller, dat zou in houden dat ik over de nieuwwaarde extra 19,5 % btw moet betalen, kost me 2000 euro, als ik een teller heb die boven de 6000 km staat niet, omdat hij dan niet als nieuw wordt aangeslagen en onder de 6000 km wel. Zag dat jij ook een Z1000 uit 2008 had, vroeg me af of je voor 1 dag je teller zou kunnen missen. Ik ben a-technisch maar had begrepen van de kawasaki vereniging ( was vanavond op de motorbeurs) dat deze teller heel gemakkelijk eruit te halen is. Zit met pennetjes erin gedrukt. Zou jij me kunnen helpen.....of misschien iemand anders.


Alvast bedankt.
 
tis me gelukt, heb op de zwarte gezeten *O*

en rap er weer af, ziet er niet uit (mijn mening hè) lijkt net zo breed als een B-king

alleen dat kontje zou overzetbaar moeten zijn, maar dat zei ik van de vorige ook al.

verder de hele beurs tig keer gezien maar geen fulleke kunnen vinden, was ook stand en naam vergeten |(
nog gekeken voor nieuwe spiegels maar ook al niks, word dus toch internet op.


Hier idem................

Ik heb me verder wel vermaakt en een schaalmodel gekocht, verder was het allemaal maar matig met de kortingen, dus koop ik mijn spullen wel bij de dealer om de hoek...................
 
bij mij staat op de koplamp e13 (weetniet of da het europese keurmerk is dat je bedoelde).
Heb em bij een motorzaak gekogt die ze ook importeerd vanuit engeland :P

Heb wel een Z1000 uit 2008 maar staat maar 5400km op de teller :(
dus dr heb je niks aan :S

Je zou kunnen proberen om de motor via hem binnen tehalen (mss dat hij zonder die extra btw. kan ofzo) en ja da kost je mss wel wat geld maarjah sgeeld je tog wel wat mogt je geen teller vinden :P

zou zomaar kunnen aangezien ik hem voor een sgerpe prijs gekogt heb, zal je wel ff mailtje sturen.
 
Effe naar zo'n handelaar mailen of ze ook voor de Z 750 van 2008 te krijgen zijn.

De korte hendel kun je met twee vingers bedienen. :Y

ah kijk das fijn.

zit toch te twijfelen nu dussen die pazzo's, titax of die andere(ken de naam niet)
zijn in mijn ogen niet veel verschil.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar de beurs geweest; Fulleke WEL gezien en ff gesproken! :Y

Als je al nix koopt, ben je al een boel geld kwijt: voor de trein, entree en twee keer broodje Unox met sapje; €54,- :(

Van alles gezien, maar weinig gekocht!
Een setje Pazzo veerverstellers, mini-rollenbankje voor onderhoud aan het voorwiel, S100 totaalreiniger incl. hogedrukspuit en last but not least: een paar reV'it racingsocks!
Verders nog wel gekeken naar motorpakken en handschoenen maar toch maar niet gedaan. Ook flink staan te geilen bij een paar motoren (neuhhh: niet bij de nieuwe Zed)!
 
hehe de nieuwe Z is niet echt het je van het imho.
hadden ze iets meer tijd aan mogen besteden :X
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar de beurs geweest; Fulleke WEL gezien en ff gesproken! :Y

Als je al nix koopt, ben je al een boel geld kwijt: voor de trein, entree en twee keer broodje Unox met sapje; €54,- :(

Van alles gezien, maar weinig gekocht!
Een setje Pazzo veerverstellers, mini-rollenbankje voor onderhoud aan het voorwiel, S100 totaalreiniger incl. hogedrukspuit en last but not least: een paar reV'it racingsocks!
Verders nog wel gekeken naar motorpakken en handschoenen maar toch maar niet gedaan. Ook flink staan te geilen bij een paar motoren (neuhhh: niet bij de nieuwe Zed)!


Met die sokken ben je echt niet meer te houden!!!!!!!!!!!

Wij hebben trouwens gegeten in die tent tegenover de ingang (pitstop heet ie), dat is ook geen aanrader!
 
Ik vind die nieuwe Z niet lelijk hoor!! Alleen die zijkappen waar de knippers in verwerkt zitten zijn imo een beetje te! Ik ben wel meer fan van de ouwe zetjes, dat wel.............
 
eventjes een HELE DOMME vraag he :P
als ik mijn motor start brand alleen mijn linker licht (als ik voor de motor sta naar de lichten toe dus), neem aan dat dit dimlicht is. Maare word die rechts (grootlicht?) automatisch ontstoken bij donker of moet ik die ergens aanzetten en hebk de knop nog niet gevonden ;)?

alvast bedankt :P
 
eventjes een HELE DOMME vraag he :P
als ik mijn motor start brand alleen mijn linker licht (als ik voor de motor sta naar de lichten toe dus), neem aan dat dit dimlicht is. Maare word die rechts (grootlicht?) automatisch ontstoken bij donker of moet ik die ergens aanzetten en hebk de knop nog niet gevonden ;)?

alvast bedankt :P


Je koopt een bijna nieuwe fiets met 5400km op de klok en je gaat me niet vertellen dat er niet eens een boekje bij zit?
 
eventjes een HELE DOMME vraag he :P
als ik mijn motor start brand alleen mijn linker licht (als ik voor de motor sta naar de lichten toe dus), neem aan dat dit dimlicht is. Maare word die rechts (grootlicht?) automatisch ontstoken bij donker of moet ik die ergens aanzetten en hebk de knop nog niet gevonden ;)?

alvast bedankt :P
full
 
Je koopt een bijna nieuwe fiets met 5400km op de klok en je gaat me niet vertellen dat er niet eens een boekje bij zit?

die word nog opgestuurd hehe :P
ze hadden em afgeleverd hier en waren boekjes vergeten.

eventjes een HELE DOMME vraag he :P
als ik mijn motor start brand alleen mijn linker licht (als ik voor de motor sta naar de lichten toe dus), neem aan dat dit dimlicht is. Maare word die rechts (grootlicht?) automatisch ontstoken bij donker of moet ik die ergens aanzetten en hebk de knop nog niet gevonden ;)?

alvast bedankt :P
full

Dankje ;) zoals ik zei tis een hele domme vraag wss haha.
zal zo maar is ff gaan rijden en alles uitzoeken ;)
 
die word nog opgestuurd hehe :P
ze hadden em afgeleverd hier en waren boekjes vergeten.Dankje ;) zoals ik zei tis een hele domme vraag wss haha.
zal zo maar is ff gaan rijden en alles uitzoeken ;)


Ook belangrijk ivm nog geen boekje })

Bij de handjes; links koppeling en rechts de voorrem.
Bij de voetjes ; links schakelen en rechts de achterrem.

;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan