Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met een wilbers schok hier op een z1000 04 ?
:Y
Heb ze bij HK Suspension laten monteren.
Achter alleen een nieuwe veer maar voor is het complete binnenwerk vervangen.
Dit is trouwens mijn 3 Kawa waar van ik de vering daar heb laten opknappen en heb er van geen één nog geen seconde spijt van gehad.
Het is in mijn ogen de beste modificatie die je aan je Z1000 of wat dat betreft elke motor kan doen.

Je mag, om wat geld te besparen, bij HK Suspension ook zelf je vering de- en weer monteren met gebruik van hun gereedschap maar je kan het natuurlijk ook door hun laten doen.
Na montage stellen ze je motor nog even piekfijn voor je af, waar na je je motor gewoon niet meer terug kent zo lekker als die dan stuurt.

Ik zou kan het je dus alleen maar aanraden :Y


crawl heeft wilbers op zijn zet.
ff wachten tot ie zich meld voor meer info.
Bij deze dus O-)
 
Laatst bewerkt:
:Y
Heb ze bij HK Suspension laten monteren.
Achter alleen een nieuwe veer maar voor is het complete binnenwerk vervangen.
Dit is trouwens mijn 3 Kawa waar van ik de vering daar heb laten opknappen en heb er van geen één nog geen seconde spijt van gehad.
Het is in mijn ogen de beste modificatie die je aan je Z1000 of wat dat betreft elke motor kan doen.

Je mag, om wat geld te besparen, bij HK Suspension ook zelf je vering de- en weer monteren met gebruik van hun gereedschap maar je kan het natuurlijk ook door hun laten doen.
Na montage stellen ze je motor nog even piekfijn voor je af, waar na je je motor gewoon niet meer terug kent zo lekker als die dan stuurt.

Ik zou kan het je dus alleen maar aanraden :YBij deze dus O-)


Wat was je kwijt dan voor het stellen etc. van je vering?
 
Vandaag op de motorbeurs geweest , Fulleke gezien en gesproken. :Y

En op de nieuwe Z 1000 gezeten, en ik vind de Zet helemaal nog niet zo slecht. *D :9

:W

Tis niet voor niets zo donker op de Kawastand })

Die zwarte zie je helemaal niet en is daarom de mooiste _O-


:+
 
Ga zo mijn Xsie weer ophalen uit Utrecht :)
Voor de 4de keer naar Utrecht :/

full
 
:Y
Heb ze bij HK Suspension laten monteren.
Achter alleen een nieuwe veer maar voor is het complete binnenwerk vervangen.
Dit is trouwens mijn 3 Kawa waar van ik de vering daar heb laten opknappen en heb er van geen één nog geen seconde spijt van gehad.
Het is in mijn ogen de beste modificatie die je aan je Z1000 of wat dat betreft elke motor kan doen.

Je mag, om wat geld te besparen, bij HK Suspension ook zelf je vering de- en weer monteren met gebruik van hun gereedschap maar je kan het natuurlijk ook door hun laten doen.
Na montage stellen ze je motor nog even piekfijn voor je af, waar na je je motor gewoon niet meer terug kent zo lekker als die dan stuurt.

Ik zou kan het je dus alleen maar aanraden :YBij deze dus O-)


Moet goed kijken welke het is dan voordat ik hem niet meer ken.


:+

Maar thnx voor de info.
 
zijn idd best gaaf en niet te duur.
maar zijn ze er ook voor de Z750 2008?
zie het namelijk niet op de site staan.
en hoe kort zijn de korte?

edit.

die dingen zijn wel duur ;(
ik had deze gevonden

http://race-hendels.sfparts.nl/index.php

ik weet niet of het iets is?

Hier een site voor pazzo's, ook voor de Z750 2008.
Yamaha Pazzo Racing Brake & Clutch Levers

Er is ook wel een aantal keer per jaar een inkoopactie op www.tl1000.nl. Anders daar even op wachten.
 
Hoi Smurf, nog even over de km teller. Wanneer ik huidige teller omzet naar km, krijg ik ongeveer 3200 km op de teller, dat zou in houden dat ik over de nieuwwaarde extra 19,5 % btw moet betalen, kost me 2000 euro, als ik een teller heb die boven de 6000 km staat niet, omdat hij dan niet als nieuw wordt aangeslagen en onder de 6000 km wel. Zag dat jij ook een Z1000 uit 2008 had, vroeg me af of je voor 1 dag je teller zou kunnen missen. Ik ben a-technisch maar had begrepen van de kawasaki vereniging ( was vanavond op de motorbeurs) dat deze teller heel gemakkelijk eruit te halen is. Zit met pennetjes erin gedrukt. Zou jij me kunnen helpen.....of misschien iemand anders.


Alvast bedankt.

In principe vind ik het geen probleem, mits de teller net zoals je zegt inderdaad zo gemakkelijk los te maken is.
Als de halve motor open moet worden gemaakt (ik dacht zelf te zien dat de kabels namelijk binnen de koplampbehuizing vastgeklikt zitten...) ben ik echter wat minder enthousiast.
Als het weer namelijk eindelijk weer een beetje bijtrekt wil ik wel met m'n motor kunnen rijden. Die taartschep, dempers en spiegels zitten toch niet gemonteerd, dus daar heb ik verder geen moeite mee.

(morgen als het weer een beetje meezit ook weer op pad met de Zed)

Oh, en dat je het alvast weet, op mijn teller staat nu ruim 16.000 km, dus dat zit wel snor.

Stuur me anders ff een e-mailtje op wezl_dkuijer apestaartje hotmail punt com,
dan praten we daar wel ff verder.

@ Turtle: moge kerel, nog mishandeld gister nadat ik weg ben gegaan? :P

Hier een site voor pazzo's, ook voor de Z750 2008.
Yamaha Pazzo Racing Brake & Clutch Levers

Er is ook wel een aantal keer per jaar een inkoopactie op www.tl1000.nl. Anders daar even op wachten.

Ik heb zelf ook Pazzo's op mijn 1000, maar ik heb later wat verder gekeken naar de andere merken.
Titax bijvoorbeeld is 20 euro goedkoper per hendel, en qua afwerking verschillen de twee niet eens zoveel.
De adapters zijn ietsjes anders en de boutjes en moertjes liggen wat minder verzonken dan die van Pazzo, maar de hendeltjes zelf zouden zo uit dezelfde draaibank kunnen komen.

Het merk dat jij hierboven linkt ken ik niet, maar € 85,- voor een setje is wel héél erg goedkoop. Óf de leverancier heeft een foutje gemaakt en het is prijs per stuk, óf ik vermoed dat die hendels ergens in taiwan ofzo worden gemaakt.

Ik vertrouw het iig niet echt voor dat soort bedragen...
 
Laatst bewerkt:
In principe vind ik het geen probleem, mits de teller net zoals je zegt inderdaad zo gemakkelijk los te maken is.
Als de halve motor open moet worden gemaakt (ik dacht zelf te zien dat de kabels namelijk binnen de koplampbehuizing vastgeklikt zitten...) ben ik echter wat minder enthousiast.
Als het weer namelijk eindelijk weer een beetje bijtrekt wil ik wel met m'n motor kunnen rijden. Die taartschep, dempers en spiegels zitten toch niet gemonteerd, dus daar heb ik verder geen moeite mee.

(morgen als het weer een beetje meezit ook weer op pad met de Zed)

Oh, en dat je het alvast weet, op mijn teller staat nu ruim 16.000 km, dus dat zit wel snor.

Stuur me anders ff een e-mailtje op wezl_dkuijer apestaartje hotmail punt com,
dan praten we daar wel ff verder.

@ Turtle: moge kerel, nog mishandeld gister nadat ik weg ben gegaan? :PIk heb zelf ook Pazzo's op mijn 1000, maar ik heb later wat verder gekeken naar de andere merken.
Titax bijvoorbeeld is 20 euro goedkoper per hendel, en qua afwerking verschillen de twee niet eens zoveel.
De adapters zijn ietsjes anders en de boutjes en moertjes liggen wat minder verzonken dan die van Pazzo, maar de hendeltjes zelf zouden zo uit dezelfde draaibank kunnen komen.

Het merk dat jij hierboven linkt ken ik niet, maar € 85,- voor een setje is wel héél erg goedkoop. Óf de leverancier heeft een foutje gemaakt en het is prijs per stuk, óf ik vermoed dat die hendels ergens in taiwan ofzo worden gemaakt.

Ik vertrouw het iig niet echt voor dat soort bedragen...

ik heb al gemaild naar die leveransier en ze zijn echt 85 per set.
maar het is het proberen waard denk ik voor 85 euro.
 
Goede middag iedereen.
Ik ben Johan 25 jaar en woon in Emmen.
Ik heb gister een zwarte z1000 gekocht uit 2006 met maar 4700km op de teller.
foto`s zeggen meer dan worden.( heb nog geen mooie foto`s)
full

full

full

full

full
 
Hoi allemaal, even voorstellen.
Sinds gister de trotse eigenaar van mijn nieuwe Kawa z750.
Hiervoor een yamaha fazer 600 gehad. Maar na een keer proef gereden te hebben vorig jaar op de kawa z750 was ik gelijk verkocht.

Foto176bewerkt2.jpg


Gr, Moelie.
 
Hoi allemaal, even voorstellen.
Sinds gister de trotse eigenaar van mijn nieuwe Kawa z750.
Hiervoor een yamaha fazer 600 gehad. Maar na een keer proef gereden te hebben vorig jaar op de kawa z750 was ik gelijk verkocht.

[afbeelding]

Gr, Moelie.

welkom en veel veilige KM's
waar kom je trouwens vandaan?
 
Aloha,

zijn deze twee filmpjes van de 2010 Z1000 al voorbij gekomen? Misschien leuk om deze regenachtige middag door te komen... :X

8 minuutjes rijden:

De Z1000 maakt *kuch* gehakt van de Speed Triple 1050: :o

Oh, oh, wat is-ie toch mooi...
big_kawasaki_z1000_2010_01.jpg


Dan nog dit pakkie erbij en dan ben ik helemaal het mannetje 8-)
307075z09_UF.jpg


Weet er iemand nog een bank om te overvallen, ik kom nog wat doekoe te kort... :+
 
ik heb even een vraagje aan de z1000 rijders onder ons...

ik heb sinds kort een z1000 2004 gekocht met wat kleine schade en heb gisteren voor het eerst een rondje erop gereden maar wat mij nogal opviel is dat hij een beetje vreemd de bocht in stuurt. Het gaat zwaar lijkt wel maar als je stil staat merk je nix aan het stuur dat hij zwaar gaat ofzo.

Bandenspanning 2,3 voor en 2,5 achter momenteel.

Banden zijn Bridgetones en ik ben zelf eigenlijk altijd michelin pilot power gewend en op supersport motoren gereden o.a R6.

Is het insturen een eigenschap van de z1000 dat hij wat zwaarder gaat of moet ik dan denken aan bijvoorbeeld balhoofd ? banden ? of vering afstelling..
 
Laatst bewerkt:
ik heb gisteren voor het eerst op de mijne gereden dus geen ervaren rijder, maar ik kan niet zeggen dat hij zwaar stuurde ofzo. nog niet bijzonder extreem gereden majah ;)
vond het behoorlijk ideaal sturen.
 
Wat was je kwijt dan voor het stellen etc. van je vering?
Het is voor mij al weer een paar jaar geleden dat ik het heb laten doen en misschien wil jij wel heel iets anders dan ik heb gedaan, dus het beste is om gewoon die gasten even te bellen of te mailen voor een prijs opgaven.
 
Moet goed kijken welke het is dan voordat ik hem niet meer ken.


:+

Maar thnx voor de info.
Ik had er thuis broodkruimels rond gestrooid voor ik hem wegbracht, heb alleen in in Tiel een uur lopen zoeken voor ik hem terug vond denk dat de vogels de kruimels opgegeten hadden want die zag ik niet meer -O-
 
In principe vind ik het geen probleem, mits de teller net zoals je zegt inderdaad zo gemakkelijk los te maken is.
Als de halve motor open moet worden gemaakt (ik dacht zelf te zien dat de kabels namelijk binnen de koplampbehuizing vastgeklikt zitten...) ben ik echter wat minder enthousiast.
Als het weer namelijk eindelijk weer een beetje bijtrekt wil ik wel met m'n motor kunnen rijden. Die taartschep, dempers en spiegels zitten toch niet gemonteerd, dus daar heb ik verder geen moeite mee.

(morgen als het weer een beetje meezit ook weer op pad met de Zed)

Oh, en dat je het alvast weet, op mijn teller staat nu ruim 16.000 km, dus dat zit wel snor.

Stuur me anders ff een e-mailtje op wezl_dkuijer apestaartje hotmail punt com,
dan praten we daar wel ff verder.

@ Turtle: moge kerel, nog mishandeld gister nadat ik weg ben gegaan? :P
Ik heb zelf ook Pazzo's op mijn 1000, maar ik heb later wat verder gekeken naar de andere merken.
Titax bijvoorbeeld is 20 euro goedkoper per hendel, en qua afwerking verschillen de twee niet eens zoveel.
De adapters zijn ietsjes anders en de boutjes en moertjes liggen wat minder verzonken dan die van Pazzo, maar de hendeltjes zelf zouden zo uit dezelfde draaibank kunnen komen.

Het merk dat jij hierboven linkt ken ik niet, maar € 85,- voor een setje is wel héél erg goedkoop. Óf de leverancier heeft een foutje gemaakt en het is prijs per stuk, óf ik vermoed dat die hendels ergens in taiwan ofzo worden gemaakt.

Ik vertrouw het iig niet echt voor dat soort bedragen...
zit onder de blauwe plekken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan