Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met een SC project uitlaat want ze zien er wel heel dik uit. ? En waar bestellen jullie meestal spullen zoals een duo sit cover en hugger?

Thanks, joran
 
duo-sit heb ik gewoon gehaald bij de off. dealer (scheelde dusdanig weinig en gelijk op kleur)

voor de rest, ebay!

Voor mijn vorige motor haalde ik het meeste bij optitune
 
Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met een SC project uitlaat want ze zien er wel heel dik uit. ? En waar bestellen jullie meestal spullen zoals een duo sit cover en hugger?

Thanks, joran

Ik ken eigenlijk zo snel niemand die ervaring hebben met een SC project... Ze lijken wel erg op een Akrapovic ;) Maar als ze de helft van de prijs zijn? :)
 
Ja ik heb er ook pas sinds kort iets van gehoord ze zien er wel dik uit en ook zeker niet duur en nog met E-keur ook, zoals ze op youtube klinken is er niks mis mee alleen was op zoek naar iemand die er ervaring mee heeft ook qua afwerking enzo
 
Ik wil ook een SC-project gaan halen. Alleen wil ik de short evo gp, maar die is voor de 2007 versie en niet voor de 2006. Dus weet ik niet of ie gaat passen. Heb ze al een mailtje gestuurd maar wacht nog op een reply.

Maar ze zijn zeker cool, en zeker voor maar 300E
 
Wie heeft er vervangings spiegels op zijn zedje(1000) van bouwjaar 2007 en later gezet?ben op zoek naar andere spiegels(van een goed merk wat dus niet trilt) dan kunnen die mickey mouse oren eraf.
Ik wil zeker geen bar end spiegels.
Tevens heb ik orginele bobbins z1000 erop gezet waren dezelfde bestelnrs als de z750?alleen als ik hem wil opbokken met de haken dan komt deze eng dicht langs mijn achterbrug wie heeft hier ervaring mee?anders moet ik ze maar verkopen (17.50 euro) aan iemand die hier met een z750 rijdt want daar loopt de achterbrug recht
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik eronder zitten, bevallen uitstekend. :Y

En je hebt ze live gezien, Sahaja, mits je hebt opgelet. ;)

Ohja, en @ de rest: Mogge! :W

Mooi weertje vandaag, denk dat ik vanmiddag de Zed nog even ga uitlaten...


Hoi Smurf, ik ben gevoelig voor vormen......denk maar aan de vrouwelijke.....Z1000 heeft een vaste scherpe lijn.....kontje......lampen......tank... Ik vindt zelf de Rizoma, qua vorm daar niet bij passen......Deze (afbeelding) zoek ik . Zaten op een second hand dusaki.
Zijn van metaal, geven oranje licht en zijn zelf wit .Heb jij enig idee wie dit levert?
full
 
Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met een SC project uitlaat want ze zien er wel heel dik uit. ? En waar bestellen jullie meestal spullen zoals een duo sit cover en hugger?

Thanks, joran


Even goed lezen Joran......bladzijde terug gaf ik je een site waar al deze spullen te koop zijn......
 
Hoi Smurf, ik ben gevoelig voor vormen......denk maar aan de vrouwelijke.....Z1000 heeft een vaste scherpe lijn.....kontje......lampen......tank... Ik vindt zelf de Rizoma, qua vorm daar niet bij passen......Deze (afbeelding) zoek ik . Zaten op een second hand dusaki.
Zijn van metaal, geven oranje licht en zijn zelf wit .Heb jij enig idee wie dit levert?[afbeelding]


yeps; Bike Design, Ledrie, MDI, EM Motorsupplies, Highway Hawk, etc. etc. :+
 
Vandaag bij de meubelstoffeerder mijn helaas ik vindt het niet mooi zilveren zadel laten voorzien van een black-one. Verleden week nieuwe banden laten plaatsen......Continental SportAttack.....Geen idee hoe lang ze mee gaan, ze rijden in ieder geval scherp en geven vertrouwen.
full
 
Vandaag bij de meubelstoffeerder mijn helaas ik vindt het niet mooi zilveren zadel laten voorzien van een black-one. Verleden week nieuwe banden laten plaatsen......Continental SportAttack.....Geen idee hoe lang ze mee gaan, ze rijden in ieder geval scherp en geven vertrouwen.[afbeelding]


ziet er strakker uit :Y SportAttack staat bekend als in het middensegment qua snelheid van het slijten, maar dit hangt natuurlijk ook weer helemaal van je rechter hand af :+
 
kijk me motortjuh :D







het is die groene achterin.



ik upload morgen ffies nieuwe foto's want deze zijn van de motor beurs :P. die groene staat nu nog onder de doeken :P zal hem morgen rijklaar maken :D
 
Laatst bewerkt:
kijk me motortjuh :D

[~[url="http://img683.imageshack.us/img683/7295/motorbeurs2010022.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img695.imageshack.us/img695/4951/motorbeurs2010023.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img341.imageshack.us/img341/8782/motorbeurs2010024.jpg"]afbeelding~][/URL]

het is die groene achterin.
[~[url="http://img391.imageshack.us/img391/6963/motorbeurs2010037.jpg"]afbeelding~][/URL]


ik upload morgen ffies nieuwe foto's want deze zijn van de motor beurs :P. die groene staat nu nog onder de doeken :P zal hem morgen rijklaar maken :D


net gekocht? Last thing I know, stond hij nog gewoon bij Bike Design :+
 
goede dag allemaal :W

Om even een eerder gestelde vraag opnieuw te stellen: hoe kom ik in de startpost bij rijders? Moet ik me ergens inschrijven?

Groeten,

Martijn

je moet je ff inschrijven bij fftztt :P ,die doet van jou piccie een imageshackie maken en dan word die in de OP gezet.
 

ad, je nickname verandering is geen voorbode tot motorwijziging hè?
(madblack had ook leuk geweest...)

@ Milenko en Bok, dank jullie.... keep in mind... maatje van me net gesproken... wellicht heeft ie morgen tijd om ff te klussen.. motor staat al in zijn loods enne "mijn brug"ook (met dank aan Franzy destijds, waar is ie gebleven bij de weg)

Wat betreft discussie kleuren op motorfiets... in het MT3 topic is ook die discussie... hahaha zie titel topic

Zo net ff Motogp zitten kijken... Ben Spies(te) Pedrosa zo wat... leuk zeg WSB stijl in motogp... over WSB gesproken... iemand nog die crash van Andrews (vervanger Chris VErmeulen) gezien op de Kawa... mondeju
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan