Alle motorblok delen cb1100R en cb900 cb750 boldor

EdjeK

MF veteraan
15 apr 2006
2.121
0
Numansdorp
Hallo allemaal ,aangezien ik m'n schuur aan het opruimen ben ,en ik geen tijd meer zie om m'n bol blokken op te bouwen ,bied ik ze hier aan.

Ik heb liggen in 2 grote kratten (een kleine greep ,zal nog wel een hoop vergeten)
carter cb1100 met nieuwe krukas (gepolijst)+ lagerschalen ,krukas + drijfstangen gepolijst)
Cb1100 R dynamo + rotor gepolijst ,cb750/900 dynamo + rotor ,allebei hebben goed gewerkt ,de cb900 had ik nog opnieuw laten wikkelen.
Cb1100 cilinder + fireblade zuigers ,opgeboord naar 71 mm ,iets afgevlakt ivm plaatsing op ander blok (cb750 blok ,waar carter uitgekottert was (onderblok heb ik ook nog ,mag er ook bij ,moet ik wel nog even zoeken)
Nieuwe HD nokkekasketting (115 euro nieuw) ,cilinderkop + cb1100R nokkenassen ,carburateurset ,2 maal startmotor (wellicht 3 als ik andere blok kan vinden in andere schuur)
2 maal versnellingsbakken (3 met andere blok erbij)
Diverse oliepompen ,oliefilterbehuizingen oliekoeler cb1100r (groot) ,oliekoeler cb900f (klein),boutjes moeren ,HD koppelingsplaten enz. enz. enz.


Oh ja ,heb ook nog een 80% complete nieuwe pakkingset erbij.

richtprijs 600 euro ,dit is geen geld ,als ik het cb1100 blok opbouw ,kan ik er een stuk meer voor krijgen

Groeten
Ed
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan