onderdelen zx6r(r) 03, nieuwe prijzen

Madd,

Die kuipen, jij zegt linkerkuip... Maar volgens mij moet dat de rechterkuip zijn, of is dat vanaf het standpunt dat je voor de motor staat?

Die kuip waar er WEL een zx6r stickert op zit, die ziet er strak uit, op 't kleine blusje na bij de opening... Issie verder onbeschadigd?

Die binnenkuipdelen heb ik ook wel interesse in, mits de plastic doppies aan de binnenkant niet gebroken zijn ;P
 
Madd,

Die kuipen, jij zegt linkerkuip... Maar volgens mij moet dat de rechterkuip zijn, of is dat vanaf het standpunt dat je voor de motor staat?

Die kuip waar er WEL een zx6r stickert op zit, die ziet er strak uit, op 't kleine blusje na bij de opening... Issie verder onbeschadigd?

Die binnenkuipdelen heb ik ook wel interesse in, mits de plastic doppies aan de binnenkant niet gebroken zijn ;P

was een beetje in de war mbt kuipdelen, maar het is maar net hoe je het bekijkt :+ heb ondertussen al 3 geintereseerden voor wat kuipdelen...als je wil ben je nummer 4 op de lijst :) binnenkuipdelen zijn heel, ik geloof dat er een wit plekje op de linker zit van wax ofzo. zal eens kijken of dat er af kan :Y

edit: wat bedoel je met "waar WEL een zx6r sticker op zit"?
 
Laatst bewerkt:
heb jij niet wat reserve onderdelen nodig? O-) doe ze zo in het plastic tasje _O-

_O- D,r in doen mag altijd :P

Maar de ervaring leert; Als ik het aanschaf heb ik het nooit nodig, en kom er ook nooit meer van af :')

Andere kant; Als je het nodig hebt is het niet te krijgen, of tegen belachelijke prijzen :X

*Dilemma... ga weer even in de OP kijken.
 
Laatst bewerkt:
_O- D,r in doen mag altijd :P

Maar de ervaring leert; Als ik het aanschaf heb ik het nooit nodig, en kom er ook nooit meer van af :')

Andere kant; Als je het nodig hebt is het niet te krijgen, of tegen belachelijke prijzen :X

*Dilemma...
:+
 
was een beetje in de war mbt kuipdelen, maar het is maar net hoe je het bekijkt :+ heb ondertussen al 3 geintereseerden voor wat kuipdelen...als je wil ben je nummer 4 op de lijst :) binnenkuipdelen zijn heel, ik geloof dat er een wit plekje op de linker zit van wax ofzo. zal eens kijken of dat er af kan :Y

edit: wat bedoel je met "waar WEL een zx6r sticker op zit"?

heheh, ik zie het dat ik al later ben dan de rest. Maarre zet mem maar op je lijstje, dan hoor ik het wel als de anderen geen interesse hebben.
Ik bedoelde met "waar WEL een zx6r sticker op zit" die kuip die op jouw foto's als zijnde linkerkuipdeel geplaatst staat. Rechterdeel dus als je op je fiets zit ;)
 
Hij heeft gewoon rechts en links bepaalt vanaf de zijlijn, dat is toch waar de beste motorrijders staan ;)

Volgens mij zitten er wel aan beide kanten stickers hoor.
 
kuipdelen zijn verkocht behalve de driehoek en de paneeltjes aan de binnenkant
*O*
 
zou best kunnen,wist niet dat jij dat was
maar heb nog geen antwoord van je ontvangen
vreemd. heb om 17:55 gemaild naar skedo22 @ hotmail.com (zonder spaties dan ;)) misschien in je spamfilter?

heb hem iig opnieuw verstuurd :Y
 
Laatst bewerkt:
Schopje! Heb misschien ook nog interesse in de demper! Moet iets hebben waar ik Duitsland mee in mag en het circuit mee op kan ;)

I'll let you know!
 
Terug
Bovenaan Onderaan