MFH goes Hoofddorp: Pannekoekenmeeting 2010!

Nosig

MF veteraan
16 aug 2008
14.990
12
Haarlem
*O* *O* *O* *O*
MF Haarlem Pannekoeken Meeting
20 Maart 2010
*O* *O* *O* *O*
31380212.pannekoeken.jpg


Intro
Na het succes van MFH goes Rotterdam: Pannenkoekenmeeting 2009! verzorgd door Miesjahhh, dit jaar het vervolg van een traditie met nog vele gezellige afleveringen en vooral gezellige herinneringen.

Waar en wanneer?
20 Maart 2010 maak je agenda dus vrij, dit heeft de hoogste prioriteit en het gaat om de Haarlemse Staatsveiligheidgezelligheid. Peter stelt hiervoor zijn huis beschikbaar te Hoofddorp! :} Welkom vanaf 16:00!

Wie?
Exclusief voor MF Haarlem! (MFH's aanhang natuurlijk wel welkom! :Y) Het kasteel van Hoofddorp is niet oneindig groot en hoewel MFH altijd voor 'hoe meer zielen hoe meer vreugd' gaat kunnen we nu niet anders. Geef je hieronder op!!
- Nofri
- Peter
- Daphne
- Joyce
- Impy
- Jane
- Heleen
- Rob (ovb)
- Ed (ovb)
- Fritzl (10,- inleg :+)
- Michelle
- Chef Agenda a.k.a. Bob
- Alex
- Oscar
- Heefan
- Dion
- Jeroen
- Adinda
- Casper
- Sven
- Dâša (ovb)
- Rick (ovb)
- Sanne (ovb)
- Thom
- Danique
- ShoefShoefShaShiva
- Snappie Nick (ovb niet inmiddels ge-emigreerd naar Polen)
- Iwanisowitch

Hoe?
Boodschappen worden geregeld door ons. Voor drank/fris/snacks vragen we een kleine bijdrage van €5,- p.p. Gelieve dit bedrag vóór 20 maart 2010 over te maken op (ING) rekening 7802157 t.n.v. N Djohor te Haarlem.
Verder zal ik, Daphne, Jane en Impy de pannekoeken voor jullie (aan)bakken :P We hebben alle vier weleens een eitje (aan)gebakken, dus pannekoeken moet ook wel lukken :+
We zoeken nog wel 2 vrijwilligers die de afruimtaak en evt afwastaak op zich willen nemen. Heb ik 18 maart nog niet 2 vrijwilligers gevonden dan wijs ik gewoon 2 mensen toe (serieus), so you better be nice to me! ;)
Eventueel kunnen de die-hards dezelfde avond gaan stappen, maar let wel op: een échte MFHer gaat natuurlijk de volgende dag mee naar Het MF Haarlem Elfsteden Toertocht Topic

Logistiek
Als je niet op (je eigen) motor komt, dan gaan er vast wel mensen met de auto!

Voorkeur/wensen
Als je voorkeuren of speciale wensen heb, meldt ze dan even dan kan ik er rekening mee houden. :)

Let's have fun!! *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Update!(staat verwerkt in de OP)

We zoeken nog wel 2 vrijwilligers die de afruimtaak en evt afwastaak op zich willen nemen. Heb ik 18 maart nog niet 2 vrijwilligers gevonden dan wijs ik gewoon 2 mensen toe (serieus), so you better be nice to me! ;)

zal lastig worden maar doe maar OVB :Y
Gezellig Rob!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet, ik ben die dag aan het naar huis reizen vanaf mijn wintersportadres -O-
 
Goed idee! *O*

Wie heeft dat ooit verzonnen?

Overigens, weet je zeker dat je Daph de pannenkoeken laat bakken?

478099807_5_QAhV.jpeg

:X
 
Laatst bewerkt:
Mies, Ed (ovb), Fritz, jullie staan erbij!

PS Mies, die slappe van je --> gewoon meedwingen! Correct? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan