Pilot Bi-Xenon H4 8000K

BBX85

Die hard MF'er
24 nov 2006
710
0
Beste mensen,

bij deze bied ik mijn xenonkit aan. Het gaat om een originele Pilot Bi-Xenon set, de fitting is H4, de temperatuur en dus de kleur van het licht is het mooie blauw, 8000 Kelvin.

De kit heeft op mijn vorige motor gezeten (een Honda CBR 600 F4 uit 1999), maar heb het gedemonteerd nadat ik mijn motor had ingeruild voor mijn huidige Honda Fireblade. Deze heeft een andere fitting en dus had ik er niets meer aan. De kit heeft iets minder dan een jaar gemonteerd gezeten en kan dus nog een flinke poos mee.

Huidige foto's heb ik niet aangezien ik nog geen fototoestel heb en mn telefoon nogal kuren vertoont.

Bied u maar! Heb niet echt een besliste vraagprijs in gedachte.

Emailen mag, bellen in de avonduren heeft zeker de voorkeur.

blodewijkx at planet punt nl

of

06-150 51 345

Ik hoor het wel!!

Cheers!
 
Kwajesaki, doe er 2 tientjes bij en de kit is voor jou. 50 euro is namelijk toch net te weinig. Het gaat namelijk wel om een echte kit van Pilot, geen goedkoop spul dus.

Ik hoor het wel.
 
wellicht dien ik mijn vraagprijs toch wat aan te scherpen?

wie maakt me los ;)
 
Eigenlijk had ik het setje overgenomen, maar wegens prive omstandigheden is het helaas niet doorgegaan.....het setje mankeert bij mijn weten niks, dus daar lag het zeker niet aan :)
 
voor 65 euro kunnen jullie dit setje op de deurmat hebben liggen, dat moet toch een goede deal zijn dacht ik zo :)
 
voor 65 euro kunnen jullie dit setje op de deurmat hebben liggen, dat moet toch een goede deal zijn dacht ik zo :)


Hoeveel kilometer heeft hij ongeveer gebrand en wat van systeem heeft hij voor het schakelen naar Grootlicht

Een foto doet wonderen ;) :P

Ben benieuwd
 
hij heeft denk ik een 12.000 km gebrand, wat niet heel veel is dacht ik zo, dingen willen een beste poos mee namelijk.

En wat voor systeem, joh, als je alle kabeltjes gewoon netjes aan elkaar verbind, dan werkt het gewoon prima, zou zo even niet weten hoe alles heet :)

en die foto blijft problematisch aangezien ik geen fototoestel heb :( (en mn nokia heeft kuren :( )
 
ok ok ik heb niks gezegd :P ;) (wel handig voor iemand anders misschien ;) )
 
Laatst bewerkt:
ligt het nou aan mij of staat er maar 1 h4 bi xenon lamp op die site? (zit hier op mn n95 dus misschien zie ik wat over het hoofd?). De lamp lijkt op de h4 bi xenon lamp die aan de linkerkant staat afgebeeld. Mogelijk dat ik morgen op mn werk even snel nog een blik kan werpen :)
@ ramon, de set is nog te koop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan