Goedkoop alternatief Scottoiler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dit topic even volgen in de hoop dat er al iemand ervaring mee heeft. Señor Azul: heb jij hem zelf al in gebruik?
Tot nog toe gebruik ik een spuitbus (15 euro bij Kalsbeek), en met de pekel ben ik van elke 500 km overgegaan op na-elke-rit. Na het afspoelen van de pekel (en natte ketting) zit er een dag later dan alsnog licht roest op m'n ketting! De Chainlube uit de spuitbus plakt ongetwijfeld heel goed, maar het is geen olie, en beschermt daardoor blijkbaar slecht tegen roest. Zeker gezien de prijs van spuitbussen zou een chainoiler een uitkomst zijn!
Edit: als ik de beschrijving op de site goed lees, is het zo'n beetje elke 100 km nodig om eens te knijpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen ervaring mee Remco, maar ik las dit op het Blackbird forum in Belgie. Zij hebben er daar al een groupbuy van gemaakt. Eén van de leden heeft al zo'n ding en is er best tevreden over. Alles uiteraard rekeninghoudend met prijs / kwaliteit. Het is ook een erg simpel systeem, zoals ik het lees moet je een membraam indrukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan