quote:Kawa-fan schreef op 25 februari 2010 @ 21:58:
Met dit topic wil ik berijders van de Kawasaki ZX14 bij elkaar krijgen. Berijders van een ZZR1400 die van hun motor iets anders, iets bijzonders hebben gemaakt door hem iets aan te passen, richting het Amerikaanse model!
Ik ben zelf op zoek naar een topic waarin ik wat ZX14 rijders bij elkaar krijg. Ik ben zelf af en toe te vinden in het ZZR topic, het ZX12-R topic en het ZX-10 topic. Ergens hiertussen zit het segment wat ik zelf berijd.
Plaats hier je foto, je verhaal of andere posts over je ZX14
Gasten uiteraard welkom!
quote:
quote:Kawa-fan schreef op 26 februari 2010 @ 14:31:
@Bullfrog: Ik wil ze wel eens zien! We moeten eens daten. Wilden we toch al eens doen, dacht ik uit voorgaande posts te begrijpen.
Ik wil nog iets met sec-flys....... hulp kon je me bieden, vertelde je toen.....
quote:Kawa-fan schreef op 26 februari 2010 @ 14:29:
Hey Busa-man! welkom hier! Ik kijk regelmatig op "je eigen" topic, samen met dr kawa!
Een ZZR1400 club is er wel in NL, maar absoluut niet actief!
In het MF was ik "zoekende".......
quote:GSX1300RHayabusa schreef op 28 februari 2010 @ 15:30:
[...]
Heej - als mijn charger klaar is wil ik wel eens een drag wedstrijdje doen.
Tegen jouw super snelle ZX14 Afgesproken ?
quote:Kawa-fan schreef op 28 februari 2010 @ 17:47:
Ik wil je zeker opzoeken, maar jij hebt het over charger, en ik sta volledig standaard...... op Yoshi na!
Ik heb vorig jaar op Zolder gereden, op de rechte stukken ging alles goed, maar de bochten moest ik het echt afleggen tegen de 6-en en 10-en..... Maar, wil wel weer een dag of wat gaan "proberen".....
Hoorde hier dat een man uit mijn omgeving hier afgelopen periode zijn hagelnieuwe spierwitte Busa aan een dief is kwijtgeraakt! Moet niet gekker worden.....
quote:Bullfrog schreef op 01 maart 2010 @ 09:07:
[...]
Durf je dat niet zonder charger? Zelfs met mijn oude Z1000 heb ik busa's verslagen (en zij mij ook).
quote:GSX1300RHayabusa schreef op 01 maart 2010 @ 16:56:
[...]
Wat valt er te durven , ja toch ?
Bang om te verliezen ? welnee - kan mij boeien.
Gaat om de lol. Misschien boekt hij wel een 250 pk Busa , ja toch ?
Als ik met teveel pk niet van de plek kom wat heb ik dan aan zoveel ?
Ik vermoed dat de charger als grote voordeel heeft dat het karakter exact zo is als dat van de standaard motor enkel dan met veel meer power over het hele bereik.
Dat moet wel resulteren in snellere tijden.
Wie van jullie gaat de ZZR ZX ooit opvoeren met een charger ?
Of vinden jullie snel al snel genoeg ?
quote:Bullfrog schreef op 01 maart 2010 @ 17:42:
[...]
Daarom ben ik ooit met mijn oude Z1000 gaan dragracen. Ik wilde laten zien dat je met een oude motor (uit 1977) ook kan winnen en snel zijn.
Hoewel mijn ZZR al heel snel is, zou ik best wel een supercharger willen. Eerder nog dan een turbo. Een turbo is tegenwoordig zo gewoon. Met een supercharger kan ik mijn Akrapovic ook behouden. Het enige wat mij op dit moment tegenhoud, zijn de kosten en de mogelijke verminderde betrouwbaarheid.

quote:GSX1300RHayabusa schreef op 01 maart 2010 @ 21:38:
[...]
Ben wel benieuwd
wat zijn je snelste drag tijden op de Z1000 en de ZZR geweest ?
quote:Bullfrog schreef op 02 maart 2010 @ 10:17:
[...]
Met de ZZR heb ik nog nooit gedragraced. Met de Z1000 heb ik als snelste tijd 9,928 / 230,8 behaald in Drachten in 2002 op de kwart mijl en 6,441 op de achtste mijl in Harlingen. Dat was toen in de USB-klasse met een index van 9,9 sec. Tegenwoordig heeft de USB-klasse een index van 9,5 sec. en is de baan geprepareerd wat een betere grip (en betere tijden) oplevert. In 2002 was ik kampioen in de USB-klasse en daarna is het kwa resultaten alleen maar slechter gegaan, waarna ik in 2004 gestopt ben. Ook vanwege de financiën. De cilinderkop van de Z1000 was 2 keer gescheurd door de lachgas en tegenwoordig gebruik ik de Z1000 alleen nog maar voor de fun.
quote:Kawa-fan schreef op 01 maart 2010 @ 17:02:
Bullfrog is al verder in het tunen, denk dat hij zeker een van de eerste zal worden.
Bij mij is het een centen-kwestie! Nu ff geen geld voor, maar wil wel heel graag........
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2