Honda VTR SP1 / SP2 TFi module (soort powercommander)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer666

MF'er
11 mei 2007
75
0
Maastricht
Te koop: TFi powercommander voor een Honda VTR sp1 en sp2.
Nieuw 229 euro

uitleg:

De Techlusion Fuel Injection (TFI) control box is een nieuwe standaard in benzine injectie afstelling. Gefabriceerd door Mark Dobeck de oprichter van Dynojet. Dit systeem is anders in zijn afstellings methode doordat deze het benzine injectie signaal direct nadat het de fabrieks ECU verlaat optimaliseert. Het stelt de door uw gewenste optimalisaties af zonder sensoren of de fabrieksinstellingen voor de gek te houden. Op deze manier zal de effectiviteit van de ECU behouden worden zodat compensaties voor hoogte verschillen en veranderende weerscondities blijven bestaan. (Gepatenteerd Stealth Technology)

Eigenschappen:

* Gemakkelijke setup - geen computer, testbank of internet aansluiting nodig om de benzine curve aan te passen voor een optimaal vermogen
* Ontwikkeld door de persoon die ook Dynojet en de 1e power commanders heeft ontwikkeld
* De helft van de prijs van andere alternatieven
* Rubberstop voor gemakkelijke toegang tot "adjustment tools"
* Gemakkelijk te bedienen en te snappen
* Optimale drivability en vermogen
* Crossover setting voor cruise en race mode

Ik zat zelf te denken rond de 100 euro, maar er kan zeker over gepraat worden
full
 
Ik heb die ook op mijn motor, werkt perfect en werkt met de computer mee, niet apart net als de power com.

Top spul voor een redelijke prijs *O*
 
Hallo Gixxer,

Hoe stel je zo'n ding af dan. ik bedoel wanneer weet je dat ie goed staat. Zodat er niet te weinig brandstof komt en de motor te arm staat?
Heb je hem zelf gemonteerd gehad?

M.vr.gr.
Brian
 
Hoe stel je zo'n ding af dan. ik bedoel wanneer weet je dat ie goed staat. Zodat er niet te weinig brandstof komt en de motor te arm staat?
Het beste is natuurlijk op een testbank. Tijdens de run kun je dat ding afstellen en wordt de AF ratio gecontroleerd ;)
 
Je kan hem makkelijk met de basis afstelling afstellen en daar na fijn afstellen op gehoor en een beetje gevoel, maar idd op de bank is die heel makkelijk af te stellen.
 
Owkay, snap ik. Maar het geld voor het hele toerenbereik dus. Het is niet zoals met een PC dat je een een bepaald toerenbereik kunt bijregelen!
 
HEy Gixxer,

Wil je mij ff een mail sturen. Kan jou geen prive mail sturen en vind het hier niet gepast om over de prijs te onderhandelen!

briantevelthuis@hotmail.com

Alvast bedankt!
 
das snel, de mijne gaat binnenkort ook te koop, motor is bijna verkocht en dan gaat de tfi er ook af, ben benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan