Nog een winterprojectje(Suzuki Bandit 600n)

5 jun 2009
30
0
Naaldwijk
Hallo,

Mijn naam is Patrick, redelijk nieuw op het Motor Forum. Ben al een tijdje bezig om mijn motor te verbouwen bij mijn oom in de schuur. Toch besloten om een eigen topic aan te maken.

Zo heb ik hem gekocht Februari 2008
 
full
 
Daarna heb ik al snel wat veranderd:

Lelijke streetfighter kapje eraf.
Spiegels met knipperlichten.
En het spatbord ingekort.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Deze winter veel aanpassingen aan me motor doen zoals:

Superbikestuur,
Andere kilometerteller (moto-gagdets),
R6 2002 achterkant,
en hij wordt overgespoten, het frame wordt mat zwart met een matalic-rode streep,
De tank en alle kappen Pearl White.

Foto's komen er aan.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste bedankt voor de leuke reacties,

Vorige week vrijdag mijn frame, voorvork en achterbrug terug gekregen van de spuiter.
Ik ben super blij met het resultaat, het contrast tussen het mat zwart en het rood is heel mooi.
full


full


full
 
Zaterdag 20 Februari het motorblok weer in het frame gehangen.
Ook de voorvork en achterbrug gemonteerd.

full


full


full


full

Bedankt hé Hersbach voor het helpen :}
 
Dit weekend het luchtfilter gemonteerd,

Doordat er nu een R6 "kont" op mijn bandit komt is er geen plek meer voor het orginele luchtfilterhuis. Ik moest daarom wat anders verzinnen. Ik zat eerst te denken aan K&N luchtfliters maar toen zag ik deze Pipercross filters bij Biesheuvel. Ik moest alleen wel mijn eigen "backplate" maken.

full

Geodriehoekie erbij!
full


full


Ik vind hem persoonlijk heel goed gelukt, het filter "loopt" ook mooi mee met de bocht van het frame.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar weken geleden een toegangsmodule bij conrad gekocht. Door een paar kleine electrische aanpassingen kan ik straks het contact van mijn motor aan zetten door een soort creditcard, dus geen ouderwetse sleutel meer:D.

full


De antenne verstop ik achter een van de kappen en de kaart laat ik denk door mijn moeder in de mouw van mijn motorjas naaien (de Kitt is er niets bij).

Ik heb ook een nieuwe snelheidsmeter kocht. ik ben van plan om deze onder mijn stuur te maken, aan de kant van mijn koppelings hendel.

full


En dan aan de andere kant mijn controle lampjes, zodat hij aan de voorkant echt helemaal naakt is.
 
Laatst bewerkt:
Door alle aanpassingen heb ik nogal wat onderdelen over.

- Luchtfilterhuis
- Kappen naast het luchtfilterhuis
- Klein Puig ruitje
full

- Het binnenspatbord (zie foto's boven in dit topic)
- Orgineel stuur
- Orgineel achterlicht
- Alle kappen van de kont
- Solozadel en het orginele zadel (zie boven)
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig..........heb je de MotoGadget al gekocht??
Zo ja, waar en voor hoeveel O-)
En hoe wordt de snelheid gemeten?
 
Motozoom, en uuuuuhhhh 235 euro (het doet nog steeds zeer) het is wel vreselijk veel geld, maar hij is wel super mooi.

En de snelheid meet hij via een magneet en een klein sensortje, net als je fietscomputertje.
Er zit ook een knopje bij om van modus te veranderen, maar aangezien ik toch geen plek heb voor een claxon gebruik ik gewoon mijn claxon knop.
 
OK....ik ben benieuwd naar het resultaat.....
Prijs vind ik nog wel meevallen voor zo'n übercoole gadget.
Ik had hem ook al op het oog!

Hoe compleet is de set eigenlijk?
Kan je een lijstje maken voor me?
 
Laatst bewerkt:
OK....ik ben benieuwd naar het resultaat.....
Prijs vind ik nog wel meevallen voor zo'n übercoole gadget.
Ik had hem ook al op het oog!

Hoe compleet is de set eigenlijk?
Kan je een lijstje maken voor me?

Ik heb de mijne via moto gadget zelf besteld.
Op hun site kun je alleonderdelen en prijzen vinden die je nodig hebt.
 
Ik heb een paar weken geleden een toegangsmodule bij conrad gekocht. Door een paar kleine electrische aanpassingen kan ik straks het contact van mijn motor aan zetten door een soort creditcard, dus geen ouderwetse sleutel meer:D.

[afbeelding]

De antenne verstop ik achter een van de kappen en de kaart laat ik denk door mijn moeder in de mouw van mijn motorjas naaien (de Kitt is er niets bij).

Ik heb ook een nieuwe snelheidsmeter kocht. ik ben van plan om deze onder mijn stuur te maken, aan de kant van mijn koppelings hendel.

[afbeelding]

En dan aan de andere kant mijn controle lampjes, zodat hij aan de voorkant echt helemaal naakt is.
das wel heel stoer, sleutelloze toegang tot de motor :)
ziet er goed uit dit hele project!
 
Christmas is early this year.

Onderdelen terug gekregen van de spuiter. En het rood is echt super metallic, er zitten ook goud kleurige flakes in, PRACHTIG. Vooral de veer van de schokdemper is mooi. De demper word hetzelfde parelmoer wit als mijn tank en kappen. De spuiter heeft belooft woensdag al het wit klaar te hebben. Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar.

Vanochtend ook een bus gedraaid en gelast voor mijn koplamp.

full


full


full


full


full


full


Het lijkt op de foto een beetje rozig/oranje, maar dat komt door de flits.
 
Laatst bewerkt:
Nou het weekend van 24 april is het de bedoeling dat ik een weekend weg ga met de motor. Dus ik zal wel moeten:D

Ik ga naar bed morgen vroeg weer aan de slag!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan