Kawasaki zx9-r 99 onderdelen

Pawasaki

Die hard MF'er
15 aug 2007
873
0
Den Haag
Ik heb een aantal onderdelen van mijn blauwe ZX-9R, 99 model beschikbaar. Alle onderdelen zijn te monteren, maar hebben wel beschadigingen in de vorm van krassen of barsten. Ik zal proberen om de staat per onderdeel zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven. Indien er iemand is die hier wel raad mee weet, dan hoor ik dit graag.

Haar kontje, voor de liefhebber.
Kontje.jpg


Kontje_schade1.jpg


Lichte krassen door de lak heen. Door verkeerde montage bagage tijdens motorvakantie. Geen scheuren.
Kontje_schade2.jpg


Kontje_schade3.jpg


Het voorspatbord. Is gewoon te monteren, maar ik heb uiteindelijk toch een ander gekocht.
Spatbord.jpg


Het kuipruitje. Is gescheurd nadat er iemand tegen op gefietst is.
Windscherm.jpg


Het luchtfilterhuis. Met K&N luchtfilter + reinigingsset. Dit mooie luchtfilter heeft plaats moeten maken voor het originele filter aangezien ik hem niet voor circuitgebruik nodig heb.
Luchtfilter%2Bbehuizing.jpg


Schokdemper. Heeft 70K km gelopen. Moet waarschijnlijk hervuld worden, maar verder in nette staat.
Schokdemper.jpg


Achterstepjes en schokdemper link. Gebruikt, met gebruikssporen.
Stepjes_links.jpg


Tegen ieder aannemelijk bod.

:]
 
SKOP, nog steeds te koop. Wie kan ik hier blij mee maken...of hobby'd er niemand meer?
 
Nog immer maar ècht alleen het k&n vervangingsfilter zelf

Aangezien ik ook nog een cleaning en olieset van K&N erbij heb, en jij die niet erbij wilde hebben, gaat de deal niet door. Wat moet ik immers met deze spullen als ik geen K&N Filter meer heb? :]
 
Goedemorgen Appelmoes, 'k was gister de hort op. Ik wil je wel vertellen dat de stepjes niet perfect meer zijn; er is verf vanaf gebladerd door het winterse weer. Mocht je alsnog interesse hebben, let me know ;)


één goedemorgen,

Nog steeds interessen.
Dat er wat verf af is vind ik niet zo erg wil ze toch een leuk kleurtje gaan geven.
Opzich heb ik alleen de rechter nodig (die bij de uitlaat), mocht je ze niet apart willen verkopen dan ga ik ook akkoord met beide.

Eigenlijk weet ik het antwoord al op de vraag maar stel hem toch, deze passen toch ook gewoon op de zx6r uit 2000?
 
Terug
Bovenaan Onderaan