Dit onderwerp is gesloten.

Markoes Kawasaki ZX-9R
Muskito Honda Fireblade

]
Snijboon Honda CB600 Hornet

Kawasaki zx 636
quote:Floortje87 schreef op 28 februari 2010 @ 21:22:
Okeeeeeeee beste mannen, vraagjes van mij!
- Op de Katana ga ik nieuwe banden nemen: Michelin Pilot Road 2 banden. Incl erop leggen en balanceren enzo kost dit 310 euro totaal bij Michael van www.motormike.nl. Is er hier in de buurt een plek waar dit (nog) goedkoper kan?
- Volgende week ga ik de motor kopen en vanaf dat ik erop rij moet de verzekering ook rond zijn. Hoe doen jullie dit soort dingen / hebben jullie dit gedaan bij jullie eerste motor. Via verzekering-vergelijken heb ik een goede deal gevonden voor WA verzekering en schadeverzekering opzittenden... maar dit moet je online afsluiten. Daarvoor moet je de motor eigenlijk al bezitten, of werkt dit anders?
Komen vast nog meer vragen, maar dat bedenk ik me later wel.
Groetjes!
quote:banzxr-bas schreef op 01 maart 2010 @ 00:43:
ik ga pitten mzl
quote:SV_Wim schreef op 01 maart 2010 @ 00:47:
Ook maar even in dit topic:
[...]
1. voor de banden zou ik - net zoals Cayman al zegt - informeren bij Rinket Motorsport. Heb zelf erg goed ervaringen met deze zaak. Al haal ik er nu mijn banden niet meer vandaan. Nu haal ik ze via via uit Spanje en een kennis van mij legt ze er op. Al ben ik nog wel een aantal setjes nodig per jaar
.
2. bij mij was het zo dat ik de verzekering gebeld heb en ik de meldcode en het kenteken door moest geven. Na dit telefoontje was hij per direct verzekerd en kon ik mijn motor ophalen. Erg makkelijk
.
En nu ga ik ook slapen; kom net van Groningen en heb Avatar gezien (de 3D versie). Gave en indrukwekkende film. Echt een aanrader. Morgen helaas wel weer werken
. Dus moet er wel vroeg uit
.
quote:I-accelerate schreef op 01 maart 2010 @ 00:49:
baksteen had de laatste post![]()
CasperHetSpookje in "Noordelijke Rijders Speed Topic nr 24: P..."
quote:JeeWee-Hornet schreef op 28 februari 2010 @ 14:45:
[...]
Laat mijn nick mooi zo staan.
Als ik hem zal veranderen moet het JeeWee worden, en die is al bezet
quote:
quote:SV_Wim schreef op 01 maart 2010 @ 00:50:
[...]
Geeft toch niet Jeewee. Mijn nickname is SV_Wim en ik heb geen eens een SV![]()
.
Maar goed, welterusten iedereen.
quote:SV_Wim schreef op 01 maart 2010 @ 00:53:
[...]
Ook welterusten Doc.
Met de remmen is het trouwens gelukt. Remt weer als een tierelier en het wiel draait nu mooi soepel. Dat was vorig jaar wel anders, soms kon ik het voorwiel met moeite ronddraaien, omdat de remblokken zo aansleten
. Goed dat het hele spul nu mooi schoon is
.
Edit: ik zal zo ff de video - ja, ik heb nog een video recorder - instellen om morgen de Superbikes/Supersport op te nemen. Want dan zit ik helaas op mijn werk.
quote:kantelaar schreef op 01 maart 2010 @ 09:10:
goeiedag , ik ben benieuwd of dit mooie topic ook weer zoveel"beweging" brengt als t oude![]()
ik moet wel ff nieuw bier halen
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3