Yamaha r6 bjr 99-2002 voorvork,radiateur en wat klein spul

Shaggy tuning

MF veteraan
13 nov 2004
2.104
0
voorvorkpoten met t-stuk, lichte krassen op onderpoot. wel recht natuurlijk 125euro
radiateur met ventilator 50euro
rood achterlicht 10euro
3carburateurs voor onderdelen met tps sensor 40euro
koppelingskabel 5euro
luchtinlaatslang 5euro
originele knippers 5euro
origineel luchtfilter met plastic plaat,aanzuiggat is vergroot 15euro
thermostaat nieuw 5euro
rubber mat onder de carburateurs gratis bij andere onderdelen
benzinekraan en filter,ophangbeugel tank voorkant 20euro
nog wat boutjes,beugeltjes enz
opsturen is geen probleem
 
losse ventilator, 15 incl verzenden?
kun je de maten even voor me opmeten? buiten diameter en de dikte van het geheel! kwil kijken of ie als 2e fan kan dienen op mn kwaak.
thanks..
 
Laatst bewerkt:
ben bezig met iemand voor de complete radiateur,ik hou je op de hoogte.
eind van de week moet ik de voorrijder volgen,dat is dan wel barry veneman op de bmw :P
was een geslaagd weekend bij bmc ja :)
 
ben bezig met iemand voor de complete radiateur,ik hou je op de hoogte.
eind van de week moet ik de voorrijder volgen,dat is dan wel barry veneman op de bmw :P
was een geslaagd weekend bij bmc ja :)
Voorrijder?
Weekend bij BMC?

Kerel, laat eens wat vaker van je horen. Had eens met een speed triple willen rijden...
 
ventilator ga ik zondag opmeten,ben de rest van de week niet online.
15euro plus verzendkosten is goed voor mij,als hij past natuurlijk.
 
ventilator is 6cm dik, ophangpunten zitten 19cm uit elkaar aan de bovenkant
onderste punt in het midden zit 23cm onder de denkbeeldige lijn van de bovenste bouten
 
denk je dat ie nog wat platter te krijgen is als ik de bracket (poten) verbuig, zonder dat de bladen dan de radiateur gaan raken?
 
bladen zitten al bijna tegen de radiateur,dikste punt zit op de achterkant waar de bedrading uitkomt. is wel iets smaller te maken maar geen 2cm
 
Jo Shaggy,

heb je nog een goede BT002 achterband liggen voor de 750? En gaan jullie nog op Croix rijden dit jaar?
 
croix 12 july via de vetpompe,metzeler heb ik nog liggen voor je.
kom maar eens langs savonds
 
croix 12 july via de vetpompe,metzeler heb ik nog liggen voor je.
kom maar eens langs savonds
Ok, ga waarschijnlijk de 750 te koop zetten, maar als ik er geen fatsoenlijk bedrag voor terug krijg houd ik hem gewoon. Dan doe ik een dagje Croix ofzo. Daar kan je je toch pas laat voor opgeven?
Metzeler moet ik niet, nog 1 BT002 nodig totdat voorband versleten is. Dan gaan er pirelli's op, misschien wel Michelin pilot powers proberen. BT002's slijten te hard.
 
t-stuk,radiateur,kabels,achterlicht,knippers,carburateurs enz liggen hier nog altijd in de weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan