Te koop: Suzuki SV650 Race uitlaat - Compleet systeem

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
hallo!

ik heb hier een compleet uitlaat systeem voor een suzuki sv650. de uitlaat is voor het nieuw model bedoeld (03-) maar past ook op de oude sv (constructie achterbrug = gelijk, beugels zijn er niet). het is een race uitlaat maar met een andere demper kan het ook gebruikt worden op straat. de uitlaat is in perfecte staat (geen deuken, krassen etc.), de demper wat minder. deze is technisch gezien heel OK, maar die ziet er niet uit. de bochten zijn custom made, de demper is van het merk arrow.

het betreft een seatpipe, zie je niet vaak bij deze motor. alvast wat foto's:

sv650raceexhaust1.jpg


sv650raceexhaust2.jpg


sv650raceexhaust4.jpg


alles compleet in doos, wordt verzonden voor een vraagprijs van 450 euro. onderhandelen kan altijd!
 
nee, uitlaat is niet op mijn motor gemonteerd. wel op deze racer:

seatpipe.png


dezelfde uitlaat. de arrow sticker zit er niet op, die is gephotoshopt!
 
tussen de 300 en 350 euro is mijn laatste prijs... afhankelijk daarvan kan het zijn dat ik hem gratis opstuur!
 
ja, leuk, maar voor 150 euro koop je amper een demper, geen volledig systeem. bieden kan vanaf 300 euro...

kick
 
kom op mensen, uniek race systeem voor deze motor. ook nog es mooi als ie gemonteerd is.
 
Mischien een vermogens uitdraai?
je noemt het een race uitlaat maar zijn de prestaties daar ook naar...
aangezien hij zelf gemaakt is ;)

Tevens een kickje.. zelf gemaakt?
 
ik zal de vorige eigenaar vragen om een vermogensuitdraai... de uitlaat heb ik gekocht, niet zelf gemaakt. de verkoper heeft het zelf gemaakt.
 
kick!

bieden kan vanaf 250 euro. MOET er vanaf. dynojet uitdraai heb ik aangevraagd, afwachten op de verkoper.
 
ja voorlopig gereserveerd :Y

wel ff een vraag in hoevere gaat ie passen op de sv chris ?
ik snap dat ik moet knutselen in de kont maar hij past dus verder zo bji de koppen ?

en hoe zit het met het korte / lange uitlaat naar de demper ? hoe resulteerd dit in vermogen etc. . ?
 
het past perfect op het motorblok, daar is niks aan veranderd bij het nieuw model. en omdat er geen beugels zijn, zoals bij andere uitlaatsystemen, "past" het ook op het frame. wat betreft de kont, daar hoef je niet veel aan te doen, maar je moet duidelijk een undertail maken (als je die wilt) en wat dingen verplaatsen (cdi, accu etc. ...)

het is wat werk maar niet extreem en eenmaal gemonteerd op de motor kun je het subframe monteren en dan zie je ongeveer wat er moet gebeuren!

dat de bochten niet even lang zijn is hier niet zo belangrijk omdat ze allebei in dezelfde richting lopen!
 
nee, de vorige eigenaar (ebay verkoper) laar niks meer van zich horen

wat ik wel kan doen is garantie geven. mocht de uitlaat na montage niet bevallen of de prestaties gaan achteruit of amper vooruit (voor zover realistisch voor een sv), dan krijg je van mij je geld terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan