TK: R6 demper Remus 1999-2002

AstarS'89

MF veteraan
7 feb 2007
2.897
0
Beste mensen,

heb hier nog een remus demper liggen + linkpijp, waardoor hij passend word op een yamaha r6 uit 1999/2000/2001 of 2002.

Gaat weg omdat ik nu een r6 uit 2006 heb. En deze lag nog in de schuur.

Demper is in goede staat. Geen dikke beschadigingen of iets dergelijks. Dus zoek je een leuke gebruikte demper voor weinig dan is dit net wat. Zit een hele mooie sound in, maar niet asociaal of zo ;) De uitlaat is voorzien van een keurmerk! E-4 ! goedgekeurde uitlaat dus :Y

Prijsje.: 100.00,- excl. eventuele verzendkosten :Y
full
 
Laatst bewerkt:
srry voor de late reactie, maar ik zie nergens op de demper een keurmerk... geluid is alles behalve aso... als je interesse hebt hoor ik het wel!

Kick! :)
 
tja ik ga dit jaar een paar keer buiten Nederland rijden dus ik heb liever eentje met E-keur :P maar mooie demper , succes met verkoop.
 
zal nog wel eens op de site van remus kijken.. misschien kan ik erachter komen of dit een legale uitlaat is...als dit zo is hoor je nog wel ff van me... :Y
 
niemand deze mooie demper?! zo vooraf aan het nieuwe seizoen!? :) mooi prijsje toch ook dacht ik...
 
Hey WhiteDragon!

mooie demper alleen ff een vraagje
Denk dat er geen db-killer in zit of wel??

Lorenzo, de demper heeft geen verwijderbare db-killer. Wel is hij voorzien van een E4 keurmerk. ik zal dit nog ff aanpassen in de OP. Mocht je nog meer willen weten hoor ik het wel! :W
 
helaas Whitedragon!!

ik heb sinds gister een hele mooie carbon uitlaat van BOS gekocht dus ik ben al voorzien!!
in ieder geval thanx voor je respons
 
jemig.. kijk ff 3 dagen niet en hij staat meteen op pagina 2 .. :P

kom op !! wie of wie? hij ligt er nog steeds! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan