quote:piensken schreef op 02 maart 2010 @ 22:18:
hey,
zoals in vorige post's vermeld ben ik vandaag om mijn fighter gegaan.
de zxr750 van 1991 is een feit.![]()
eerste indruk tijdens het naar huis rijden waren net iets minder dan verwacht.
- Extreem koud in vergelijking met de zon!!
- linker pinker doet het niet (vooraan en achteraan niet :p)
- voor rem is volledig door.
- optrekken (ik vergelijk met r6 bj 2000) is een stuk minder.
maar kan ook aan de motor liggen welke eens deftig moet nagekeken worden.
in lage toeren of op stationair draaien draait hij toch niet volledig zuiver rond.
heeft wat weg van een 2cylinder. :p
zo dit was de eerste indruk. ik zal later in de week nog wel een uitgebreid verslag geven.
en dan laten weten wat ik er zelf ga aan veranderen.
toch nog een foto erbij.
[afbeelding]
grtz

quote:chrisjemol schreef op 03 maart 2010 @ 18:36:
als je interesse hebt: ik heb hier een zx9r blok liggen uit 1997 (B model) die direct, zonder aanpassingen in jouw frame past, uitlaat past en elektra kan ook zo aangesloten worden, heb je meteen 135 pk, en het blok dat ik heb liggen klinkt en loopt netjes en heeft 3000km geleden een nieuwe versnellingsbak gekregen!!
komt compleet met carbs, luchtfilter, radiateur.
misschien het overwegen waard??
quote:piensken schreef op 05 maart 2010 @ 15:49:
hellow,
aangezien ik met de slangetjes zit aan mijn tank ben ik een beetje gaan opzoeken wat ik hier zou kunnen aan doen.
dit zou 1 van de oplossingen zijn. maar ik ben niet zeker of dit wel gaat lukken/passen.
http://showyomoto.com/web...301e9dea79d19aebe9eb42858
als er iemand even wilt naar zien die er iets van kent :p
grtz
quote:piensken schreef op 05 maart 2010 @ 17:53:
[...]
deze kan er zo onder? zonder iets van aanpassing?
en met de luchttoevoer dan?? kan deze weg :p dan ben ik van de slangetjes vanaf.
quote:piensken schreef op 05 maart 2010 @ 15:49:
hellow,
aangezien ik met de slangetjes zit aan mijn tank ben ik een beetje gaan opzoeken wat ik hier zou kunnen aan doen.
dit zou 1 van de oplossingen zijn. maar ik ben niet zeker of dit wel gaat lukken/passen.
http://showyomoto.com/web...301e9dea79d19aebe9eb42858
als er iemand even wilt naar zien die er iets van kent :p
grtz

quote:chrisjemol schreef op 05 maart 2010 @ 18:45:
[...]
hey blok kan er zo onder zonder aanpassingen (komt zo uit een J frame, dus past 100%).
uitlaat, radiateur e.d. past ook nog gewoon. Zelfs de elektra kan je zo aansluiten!!
en de slangen die naar de tank lopen kan je er zoiezo aflaten, aangezien die niet lucht naar de airbox brengen, maar gewoon op de cilinderkop blazen (je kan ze dus afdoppen oid).
maar blok past dus zo, interesse??

quote:chrisjemol schreef op 06 maart 2010 @ 21:51:
en je kan evt die gaten in de tank laten dichtlassen en dan de omhoogstaande rand weghalen, heb je een mooie gladde tank.
die slangen heb je voor koeling of luchttoevoer niet nodig iig.
zx9r blok heeft een goede koppeling zover ik weet en een gereviceerde bak dus moet goed zijn.
als je gas geeft en de toeren stijgen betekent dit dat de koppeling wel meer toeren gaat draaien (en het blok zelf dus ook) maar hij geeft deze toerenstijging niet door aan het achterwiel, dus betekent 9 van de 10 keer dat de koppelingsplaten slippen, en dus versleten zijn.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2