Honda CB1300 Topic Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Nou ik zal dan maar deel 3 aan maken voor onze mooie CB1300's
Op naar de lente het regent hier nu nog maar we gaan er maar vanuit dat het snel mooi weer word.

Heel veel plezier in Deel III.
Aan iedereen van harte Welkom in dit 3e deel topic

Ik zou het leuk vinden als er mooie foto's staan van onze CB's op de eerste pagina.

Knoetsoer heeft het licht uit gedaan in deel II.
Deel 2 is officieel afgesloten op 6 maart 2010 rond 21.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Medic-XX zijn CB 1300

CB130025feb6.jpg

CB130025feb4.jpg


Pek zijn CB1300.

PeterCB1300.jpg
 
Laatst bewerkt:
Martin,

ik stuur mijn foto wel naar jou toe,kan jij hem onder die van jou neer zetten anders wordt het een beetje een rommeltje met de foto's en andere zaken door elkaar heen.
 
Dank je,voor ons is deel 3 al heel wat.Maar als we jullie in moeten gaan halen zullen er eerst nog een stuk of honderd CBs verkocht moeten worden want wanneer wij aan deel 10 toekomen zit ik al in het bejaardenhuis denk ik.


joh dat maakt toch niet uit.bij jullie is het voornamelijk stricktly bussiness :Y :Y en wij knallen alles op het forum wat in ons opkomt O-) O-) en dan gaat het snel :+ :+
 
Iemand trouwens een idee. Ik ben aan het kijken naar stalen leidingen voor de CB.
De Rem is geen punt die kan ik zo bestellen.
Maar de koppeling is een klein probleem. Moet eigenlijk gewoon mijn standaard leiding opmeten en dan laten maken.
Maar voor de 2002 hebben ze wel een leiding. Vanaf 2003 niet te vinden.
Wie heeft er een idee past de 2002 ook op de 2004 kwa lengte??
Of weet iemand zo uit zijn hoofd de lengte van de koppelings leiding.
thnx Martin
 
jullie zijn vooral erg vroeg met het volgende topic, die oude is nog lang niet vol, bij jullie tempo!!!hihihihi

nee hoor goed bezig!!! op naar de volgende!!!
 
proficiat met deel 3 *O*


maar euh deel 2 is nog niet vol , pas bij 2500 posts is ie vol en er staan er nog maar 2460 :W
 
Dit vond ik op het superfour forum.
10 April een CB dag bij Snoekmotoren.

ZATERDAG 10 april - Seizoensopening & "poetsdag"; we zijn dit jaar te gast bij Snoek Motoren in Heerhugowaard die inmiddels meerdere clubleden van een CB1300 hebben voorzien! Allemaal in wit/rood en ze hebben er nog meer! Olv. Carmen, details volgen. www.snoekmotoren.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan