MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ikke ook weer terug......

Ff naar Zandvoort geweest, bere druk daar zeg, gelukkig was ik met de motor :+ Heerlijk in het zonnetje gezeten en daarna wat kibbeling geknaagt :9

Op de terugweg een heel stuk Amsteldijk gepakt :] :] dus al met al een lekker ritje. Motor rijdt keurig 1 op 20 *O*

Helaas niet in Baarn geweest, maar het is inmiddels tijd voor een borrel :Y
ik heb aan de amstel gewoond tehoogte van de hoef mijn ouders wonen daarnog vind ik 1 van de mooiste dijken om te rijden vooral tussen uithoorn en woerdense verlaat
 
High en low speed idd.

Standaard voorveertjes zijn 75kg afgeveerd. De Technoflex schokker die ik 2de hands had gekocht was dat ook. Ben zelf 1.93 en weeg zo'n 92kg in Adamskostuum. Met pakkie an hellumpie op etc. ga ik wel richting de 100. Voorveertjes iets zwaarder gekozen omdat ik best agressief op de remmen ben.
Klinkt goed, 21 juni eens goed uittesten of had je ervoor ook nog circuitdagen?
 
Jullie* zijn van harte uitgenodigd voor een drankje op zaterdag 27 maart ('s avonds).
PM maar even voor het adres (en dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen en cola :+ ik moet regelen) :)

Trouwens: hoe staat het eigenlijk met de verjaardagskalender? *O*

* MF Gooier Hooligans, dus niet alle meelezers ;)
Dat is op mijn verjaardag en ik heb nu een weekendje weg in de planning dus ik ben er niet bij :N
 
:W ........ effe naar het Noorden geweest en gelijk is er een nieuw deeltje....

... maar wij zijn weer van de partij en inmiddels op het thuishonk in de Keistad. *D

De proefrit is gisteren goed bevallen... wij moesten namelijk met de kleine op komst ook op zoek naar een andere auto, want in de Berlingo zit géén achterbank.
Een baby in de laadbak vervoeren, los van het feit dat het strafbaar is, wil je eigenlijk niet. :N

M.a.w. ons bestelwagentjes-tijdperk is aan zijn einde gekomen. :/
Tuurlijk zijn dit soort auto's er ook in personen (MPV) uitvoering maar wij wilden ook graag een Duitse auto. :Y
Dus... bleek de VW Caddy Life héél erg aantrekkelijk maar simpelweg buiten budget.
Goed... om een lang verhaal verder kort te houden.... na verschillende proefritten, orientaties en onderhandelingen hebben wij gisteren, na het maken van een goede deal, de knoop doorgehakt en halen wij over 2 weken onze auto mét achterbank op...

full


... een 1.4TDI (oftewel... een doorontwikkelde Lupo op aliminium frame met 't 4 ringenlogo die zo'n 1-25 loopt) ... uiteraard laat ik hem in Huizen, na de garantieperiode, nog wel chippen. ;)

 
@ kato,top auto mij vriendin heet er 3 jaar heel fijn mee gereden ik zelf ook trouwens
ik ga zelf na 9 jaar lease bakken ook klein maar fijn rijden deze ga ik van de week ophalen ik rij toch 9 maanden per jaar motor
full
 
Laatst bewerkt:
Nog 3 fases en een medische keuring. Volgende fase is volgende week woensdag al :)

Iedereen bedankt voor de felicitaties :j
Euuhhh Ja! Gefeliciteerd! :+

Nog uit het vorige topic: Scotchbrite heb ik idd al eens gelezen in het How to toppic maar helaas niet te koop bij de praxis hier. Waar te koop?

:Y Nighthawkie kopen O-)
Neuheuheu, heb er al 3 (1 rijdend, 1 in onderdelen en 1 in onderhoud) :j

ik heb aan de amstel gewoond tehoogte van de hoef mijn ouders wonen daarnog vind ik 1 van de mooiste dijken om te rijden vooral tussen uithoorn en woerdense verlaat
Michiel85 heeft het eens voorgereden en sindsdien pak ik een stukkie wanneer het maar kan ;)

Dat is op mijn verjaardag en ik heb nu een weekendje weg in de planning dus ik ben er niet bij :N
Da's nou jammer, maar toch alvast gefeliciteerd! :')

Kato schreef een heel verhaal, kort gezegd: een Audi!...........:
:W ........ effe naar het Noorden geweest en gelijk is er een nieuw deeltje.... bla bla bla
... uiteraard laat ik hem in Huizen, na de garantieperiode, nog wel chippen. ;)
Ook feli! *O*
 
Laatst bewerkt:
:W ........ effe naar het Noorden geweest en gelijk is er een nieuw deeltje....

... maar wij zijn weer van de partij en inmiddels op het thuishonk in de Keistad. *D

De proefrit is gisteren goed bevallen... wij moesten namelijk met de kleine op komst ook op zoek naar een andere auto, want in de Berlingo zit géén achterbank.
Een baby in de laadbak vervoeren, los van het feit dat het strafbaar is, wil je eigenlijk niet. :N

M.a.w. ons bestelwagentjes-tijdperk is aan zijn einde gekomen. :/
Tuurlijk zijn dit soort auto's er ook in personen (MPV) uitvoering maar wij wilden ook graag een Duitse auto. :Y
Dus... bleek de VW Caddy Life héél erg aantrekkelijk maar simpelweg buiten budget.
Goed... om een lang verhaal verder kort te houden.... na verschillende proefritten, orientaties en onderhandelingen hebben wij gisteren, na het maken van een goede deal, de knoop doorgehakt en halen wij over 2 weken onze auto mét achterbank op...

[afbeelding]

... een 1.4TDI (oftewel... een doorontwikkelde Lupo op aliminium frame met 't 4 ringenlogo die zo'n 1-25 loopt) ... uiteraard laat ik hem in Huizen, na de garantieperiode, nog wel chippen. ;)


Heel verstandig!
Gefeliciteerd met de nieuwe wagen.
 
Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.
 
Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.

Het is natuurlijk ook een gebruiks voorwerp, maar wel k :X
Hoop dat het makkelijk weg te werken is.

Je reed toch geen Ducati :X
 
Ja.... aan de ene kant baal ik er wel van... aan de andere kant valt het mee.. en dan zijn de eerste krassen ook maar gebeurd. ;) Hij rijdt er iig niet minder om.

Wel weer typisch... ben nog nooit omgevallen... nieuwe motor... *kukel* :')
 
Laatst bewerkt:
Erg klote ja...
Spookz0r, volgens mij heb ik jou gespot rond 3en dacht ik, waar de brandweerkazerne voorheen heeft gezeten.. op een witte cbr? en volgens mij geen motorjas..

Dat was ik niet :) Heb een zwarte en altijd beschermende kleding aan :P

Zo motor weer afgespoeld en gewassen. Pak morgen het OV maar met de weersvoorspelling die er is :(
 
Laatst bewerkt:
@ Kato, leuke auto... gefeliciteerd.

@ MTteun, jij ook een leuke sportief uitziend autootje. Als je het niet heel veel gebruikt hoeft het ook geen groot monster te zijn toch.

@ Nocer, nou das ook wat. heb je hem net val je... jammer hoor maar gelukkig niet veel. Hoop dat je het kan oplossen met een beetje aantippen.
 
Avond :W
Zoooo...
Weer een heerlijk stukje gereden..van 14.00 tot 16.30 +- 150 km door het gooi.
Veel Motorrijders die met mij de kou trotseerden en die #$%! pekel, zo ff wassen en dan aankomende week nog even snel op wintersport.

Rij ik net bij mij om de hoek, staat er een zwarte ducati monster in de middenberm, aardig gehavend.
Denk uit de bocht gevlogen, het is die rot bocht bij Groot Goylant..Oosterengweg.
Trouwens toen ik vrijdag bij Cor was, is er iemand ook daar uit de bocht gevlogen...die liet hem maar even checken door Cor.. hij had hem echt net ervoor opgehaald :X
Dat vind ik altijd al zo vervelend om te zien he, iemand heeft hard gewerkt om zo'n motor te kunnen kopen en dan is hij kapot -O-

Middag! :W

@ Bartje, goed bezig joh! :Y

@ Michiel, was zeker weer gezellig en goed gelopen joh! Tijden staan nu ook op i-net he... Mijn eindtijd was 46:29 (op de 8 km) en die van jou 46:26 (op de 10 km). Trots op je!!!

@ Teun, zou dat intervallen voor mij ook helpen!?! :)
Knap hoor :}

Omdat brikkie er geen zin in had vandaag bij een vriend achterop gezeten en stukkie gedaan. Wat was het heerlijk genieten en wat kan hij rijden... :9~

Kreeg het pas een beetje fris nadat we op een terrasje in de zon uit de wind een tijdje vertoeft hadden en dan weer opstappen.

Droom stiekem van een andere motortje, heb een mooie gezien en heeeeeeel misschien aan het eind van de week ff dagje proefrijden :]
Leuk hoor, ben benieuwd *D
:W ........ effe naar het Noorden geweest en gelijk is er een nieuw deeltje....

... maar wij zijn weer van de partij en inmiddels op het thuishonk in de Keistad. *D

De proefrit is gisteren goed bevallen... wij moesten namelijk met de kleine op komst ook op zoek naar een andere auto, want in de Berlingo zit géén achterbank.
Een baby in de laadbak vervoeren, los van het feit dat het strafbaar is, wil je eigenlijk niet. :N

M.a.w. ons bestelwagentjes-tijdperk is aan zijn einde gekomen. :/
Tuurlijk zijn dit soort auto's er ook in personen (MPV) uitvoering maar wij wilden ook graag een Duitse auto. :Y
Dus... bleek de VW Caddy Life héél erg aantrekkelijk maar simpelweg buiten budget.
Goed... om een lang verhaal verder kort te houden.... na verschillende proefritten, orientaties en onderhandelingen hebben wij gisteren, na het maken van een goede deal, de knoop doorgehakt en halen wij over 2 weken onze auto mét achterbank op...

[afbeelding]

... een 1.4TDI (oftewel... een doorontwikkelde Lupo op aliminium frame met 't 4 ringenlogo die zo'n 1-25 loopt) ... uiteraard laat ik hem in Huizen, na de garantieperiode, nog wel chippen. ;)

Gefeliciteerd Kato en Girl *O*

top auto mij vriendin heet er 3 jaar heel fijn mee gereden ik zelf ook trouwens
ik ga zelf na 9 jaar lease bakken ook klein maar fijn rijden deze ga ik van de week ophalen ik rij toch 9 maanden per jaar motor[afbeelding]
leuke auto, ook gefeliciteerd *O*

Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.
Ai -O- Kote man.
Gelukig valt de schade mee, jij verder nergens last van?



Net toch ook maar even gereden met de Suzuki dan.
Maar die loopt er zonder begrenzing niet beter op -O-
Schokkerig optrekken van 5 tot 6,5k touren, (op dat moment een beetje blauwige rook uit de uitlaat)
daarna komt het ''extra'' vermogen erbij.
maar als je bijvoorbeeld op de snelweg rijd, en langer dan een kilometer 130 tot 140 rijd, valt al het vermogen weg. Als ik dan de koppeling inknijp zou hij uitvallen.
Dus maar uit laten rollen en terug schakelen, dan pakt hij na een poosje weer wat vermogen op.

Dus hier moet ik nog even wat aandacht aan besteden.
Desondanks toch best lekker gereden.

Ik ga met emmers water in de weer, even afspoelen. :W
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Mooie auto :)

Lekker gereden vandaag, beetje koud. Wel erg lekker.
Wel beetje jammer van de schade aan een 2 weken oude motor :X
Maar goed... wat gebeurd is is gebeurd.

Wou wegrijden... stukje door een berm en dan de weg op. Ik weet niet wat er gebeurde.. maar ik kukelde dus voor over. Schade valt mee... eigenlijk alleen een beetje aan de valbeugel voor en de koffersetbeugel. Even kijken of ik dat bij kan tippen.
Kut man, hopelijk is alles goed weg te werken..
Luie hond!! _O-

Jullie* zijn van harte uitgenodigd voor een drankje op zaterdag 27 maart ('s avonds).
PM maar even voor het adres (en dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen en cola :+ ik moet regelen) :)

Trouwens: hoe staat het eigenlijk met de verjaardagskalender? *O*

* MF Gooier Hooligans, dus niet alle meelezers ;)
Leuk initiatief :Y

Even kijken hoe of wat, pin me nergens op vast ;) *D
 
Laatst bewerkt:
Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)


Sunny 5,00
 
Laatst bewerkt:
Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door...

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd.
Goed initiatief *O* en met 20 man zijn we er zo!

Sunny 5,00
Plexat 5,00


Edit: Sunny, wil jij de gelden inzamelen, door bv je bankrekeningnr te pm-en? dan stort ik het er gelijk op! :Y
 
Laatst bewerkt:
Te gek Will :}

Als we de 100 hebben pm ik ff rekeningnummer van Robin door.. gaat het rechtstreeks waar het wezen moet...
 
@Michiel en Noor; goed bezig!

@ ToSiE; lekker bezig zo, zijn die veren voor de thundercat of heb je een circuitfiets erbij?

@ Kato en Girl; A2´s zijn geinig. Gefeliciteerd met het nieuwe hok.

@ MTeun; Ook gefeliciteerd met de Fiat. Schattig.

@ Nocer; Oh, prutser. Balen man, gelukkig niet teveel schade. Diepe krassen?

@ Plexat; Huizen toch? De Praxis daar heeft het wel degelijk, alleen niet van 3M. Dan heet het dus geen scotch brite, maar heeft het een of andere simpele naam.

Moet je even zoeken bij de schilderspullen, in het rek bij de kwasten, rollers, schuurpapier etc. Als je de Praxis is Huizen bedoelt; in het pad van de schilderspullen als je het pad inloopt na een klein metertje aan je linkerhand.

Als je de echte wil dan zal Phoenix dat ongetwijfeld wel hebben.

Wat een klote-dag vandaag. Kappen worden met de minuut slechter. Spuitwerk zag er wel aardig uit, ik was het een beetje aan het gladschuren zodat ik het daarna kon polijsten en onderbreek mijn werkzaamheden even voor een boterham. Kom ik terug, staat de lak ter hoogte van de scheur een paar mm hoger....de kap had even een paar minuten voor de helft in de zon gelegen ofzo en is toen gaan werken. Het kontje slaat nu helemaal nergens meer op, net een fucking maanlandschap. |(

Ik stop er helemaal mee, heb inmiddels diverse offertes aangevraagd aan gasten die op marktplaats wat spuitwerk aanbieden, stiefvader gaat even informeren bij een vriend van een collega, etc. Ik begin niet meer aan het spuiten, dan maar even pijn lijden op de giro. |(

Vervolgens zo zat dat ik had besloten om te gaan rijden zonder de kappen, geen rechter richtingaanwijzer maar soit. Motor heeft een week geleden nog even gedraaid, als een zonnetje. Nu trek ik d'r de schuur uit, en...niets. Daar sta je dan, volledig in pak en al klaar voor de eerste km's van 2010. Uiteindelijk starten met frisse tegenzin....800 rpm stationair. Als een fucking tractor liep dat ding rond. |(

Na een paar minuten geen verbetering, kijken naar de choke of het gas deed het ding al afslaan. Starten, afslaan, starten, afslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, accu leeg. |(
 
Goed initiatief *O* en met 20 man zijn we er zo!

Sunny 5,00
Plexat 5,00


Edit: Sunny, wil jij de gelden inzamelen, door bv je bankrekeningnr te pm-en? dan stort ik het er gelijk op! :Y

Als Toy Boy alias Jaapie Aapie zich gedraagt dan wordt het:
Sunny 5,00
Plexat 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00

Graag even PM van je rekening nummer
 
Laatst bewerkt:
@Michiel en Noor; goed bezig!

@ ToSiE; lekker bezig zo, zijn die veren voor de thundercat of heb je een circuitfiets erbij?

@ Kato en Girl; A2´s zijn geinig. Gefeliciteerd met het nieuwe hok.

@ MTeun; Ook gefeliciteerd met de Fiat. Schattig.

@ Nocer; Oh, prutser. Balen man, gelukkig niet teveel schade. Diepe krassen?

@ Plexat; Huizen toch? De Praxis daar heeft het wel degelijk, alleen niet van 3M. Dan heet het dus geen scotch brite, maar heeft het een of andere simpele naam.

Moet je even zoeken bij de schilderspullen, in het rek bij de kwasten, rollers, schuurpapier etc. Als je de Praxis is Huizen bedoelt; in het pad van de schilderspullen als je het pad inloopt na een klein metertje aan je linkerhand.

Als je de echte wil dan zal Phoenix dat ongetwijfeld wel hebben.

Wat een klote-dag vandaag. Kappen worden met de minuut slechter. Spuitwerk zag er wel aardig uit, ik was het een beetje aan het gladschuren zodat ik het daarna kon polijsten en onderbreek mijn werkzaamheden even voor een boterham. Kom ik terug, staat de lak ter hoogte van de scheur een paar mm hoger....de kap had even een paar minuten voor de helft in de zon gelegen ofzo en is toen gaan werken. Het kontje slaat nu helemaal nergens meer op, net een fucking maanlandschap. |(

Ik stop er helemaal mee, heb inmiddels diverse offertes aangevraagd aan gasten die op marktplaats wat spuitwerk aanbieden, stiefvader gaat even informeren bij een vriend van een collega, etc. Ik begin niet meer aan het spuiten, dan maar even pijn lijden op de giro. |(

Vervolgens zo zat dat ik had besloten om te gaan rijden zonder de kappen, geen rechter richtingaanwijzer maar soit. Motor heeft een week geleden nog even gedraaid, als een zonnetje. Nu trek ik d'r de schuur uit, en...niets. Daar sta je dan, volledig in pak en al klaar voor de eerste km's van 2010. Uiteindelijk starten met frisse tegenzin....800 rpm stationair. Als een fucking tractor liep dat ding rond. |(

Na een paar minuten geen verbetering, kijken naar de choke of het gas deed het ding al afslaan. Starten, afslaan, starten, afslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, accu leeg. |(

Balen -O-
 
Gasten STORTEN,
Kunnen we eindelijk de nacht rit doen.
*O* *O* *O* *O*

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00

We hebben al € 20 !!
 
Laatst bewerkt:
Weet ff niet wat ik moet zeggen.. Echt top jongens :} Sunny; hulde voor het initiatief :}

Elke euro helpt :Y *O*
 
Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00

Mits Terror dat geld niet op maakt aan sex, drugs en rock 'n roll om de winter door te komen natuurlijk. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan