MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk Fred, veel plezier morgen met ophalen en doe maar ff snel piccies posten :Y











Maffen :W
 
Voila deze avatar is weer duidelijk. Geen idee of andere dat hebben maar zelf zie ik aan de avatar wie wat post... wel zo makkelijk en snel :) Deze hoort gewoon bij jou X
:^

:Z slapen................ kroegen door de weeks is aan te raden haha :+
:^ O-) :+

straks: uhhh vrijdagavond 19 maart.

Een feeste bij Arie Molenaar. Ook voor hem want dan krijgt hij het geld.
*D Heel veel plezier morgen en we zien de foto's wel verschijnen!
 
Goedemorgen allen.

Wat een heerlijk weeer was het gister. Dacht vandaag weer maar nee hoor.

Ik ben naar de academy hele fijne dag allemaal :W

@Svijf: Netjes hoor. Weet je nog wat de vraag was die je fout had??
 
En goedemorgen! hipperdehip... *O*

Geen idee of het nieuwe deeltje klaar staat, bij mij in ieder geval niet.

Jego, good luck today en nog gefeliciteerd!

X.... spanking day nu echt voorbij of heb je verlening aangevraagd bij WB :+

Coonie.... wat een lief mannetje. Vriendelijkheid lijkt af en toe een zeldzaamheid te zijn geworden. Je kijkt er al haast vreemd van op. Wat dat betreft is die Sire campagne ook zo gek nog niet.

Sunny.... way to go girl... Michiel... moest je nu meteen vragen of ie lekker trilt? Die deur hoef je toch niet open te trappen... :9~

En over dat trial rijden he.... volgens mij kan je dat gewoon ook een keer met een groepje doen. Het clubje met de boxers heeft dat een keer gedaan, en mijn oude motorclubje heeft dat ook een keer georganiseerd. Was zo duur trouwens nog niet... moet ik eens gaan vragen hoe ze dat gefixed hadden?

@ all.... fijne dag, ook al is het weer wat minder leuk.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z

Gelukkig maar een kort dagje vandaag :z

@Achi: Dus je mag ons eerdaags gediplomeerd begeleiden... ;)

_O- :Y *O*

Edit:

Stond vanmiddag naast mijn motort om naar huis te gaan, loopt er een oud Turks mannetje langs, stopt en zegt in gebroken Nederlands dat ik wel voorzichtig moet rijden. Hij had zelf ooit een BMW en die auto's uit de zijstraten, die letten nooit op! Dus oppassen moest ik!!
Té lief dit :} :j

:}

Zat net op de motor en moest ineens weer denken aan een momentje afgelopen Zaterdag toen ik bij de R1 ging kijken. _O-

Zit op de R1 en merk op dat ik niet goed op de teller kan kijken door het ruitje.
Ik: Ik zit nog verassend goed, zou alleen wel een hoger ruitje moeten hebben.
Verkoper: Nou, een hoger ruitje maakt weinig verschil hoor. Dan zou je er zo 1 op moeten zetten, wijzend naar een of andere tourbuffel met een ruit waar je helemaal achter zit.
Ik: :? Ik bedoel een double bubble ruitje zodat ik de tellers beter kan aflezen.
Verkoper: Ohhhhhhh

Dacht ie serieus dat ik een ruitje bedoelde waar ik helemaal achter kon kruipen _O-

:')
Maar double bubble Staat ook veel beter en rijdt nog lekkerder ook *D

straks: uhhh vrijdagavond 19 maart.

Een feeste bij Arie Molenaar. Ook voor hem want dan krijgt hij het geld.

Alvast gefeliciteerd en veel plezier met ophalen *O*

@Svijf: jij ook gefeliciteerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan