Diverse onderdelen Kawasaki ZX6 2003-2004

Hoeveel voor de uitlaat (met bochten) en heb je nog een koplampunit liggen?


De uitlaat kost 55 euro. En met de bochten bedoel je het voorstuk bij het motorblok? Die heb ik er niet los bij want die zitten er nog op! ;) Dus wat je krijgt is wat je ziet op de foto! Heb evt. nog meer foto's ervan als je wilt?!
Koplampunit heb ik niet omdat ik hem helemaal kaal gekocht heb!
 
De uitlaat kost 55 euro. En met de bochten bedoel je het voorstuk bij het motorblok? Die heb ik er niet los bij want die zitten er nog op! ;) Dus wat je krijgt is wat je ziet op de foto! Heb evt. nog meer foto's ervan als je wilt?!
Koplampunit heb ik niet omdat ik hem helemaal kaal gekocht heb!

Oke ik moet nog even denken over die uitlaat.. .weet ook nog niet precies wat er kapot is bij mij...
 
He, kom je toevallig nog eens in Zolder? Heb mss wel interesse in de demper, als je me een mooi prijsje maakt :)
 
Uitlaat wil ik echt wel 55 euro voor hebben, anders laat ik hem liggen als reserve.
Ben trouwens volgende week vrijdag weer op Zolder! ;)

Verder heb ik geen clip-ons....wel hendels!!
Carterhelft....eventjes geduld hebben nog. Ik ben nog aan het zoeken naar een 2e motorblok.
Daarna kan ik wel bekijken wat ik met het huidige blok ga doen.
 
heb je niet toevallig nog een duozitje liggen?

Sorry...duurde eventjes! Ik heb er wel een liggen maar denk niet dat ik die weg doe. Is nog wel handig want ik kan hem daarmee makkelijker vastpakken als ik hem op de paddockstands wil zetten.
 
Laatst bewerkt:
Sorry...duurde eventjes! Ik heb er wel een liggen maar denk niet dat ik die weg doe. Is nog wel handig want ik kan hem daarmee makkelijker vastpakken als ik hem op de paddockstands wil zetten.

Verder:

Ik heb ook nog een compleet motorblok liggen. Deze gaat waarschijnlijk in onderdelen weg. Dus als iemand nog wat nodig heeft?! Laat maar weten?!


Jaah ik wil je dynamodeksel wel overnemen van je blok!

Doe maar een PM wat je ervoor in gedachten hebt...
 
Uitlaat wil ik echt wel 55 euro voor hebben, anders laat ik hem liggen als reserve.
Ben trouwens volgende week vrijdag weer op Zolder! ;)

Verder heb ik geen clip-ons....wel hendels!!
Carterhelft....eventjes geduld hebben nog. Ik ben nog aan het zoeken naar een 2e motorblok.
Daarna kan ik wel bekijken wat ik met het huidige blok ga doen.

Ey snelle!

Je hebt nog wel hendels liggen? Gashendeltje ook nog ja? :) If so, heb ik wel interesse.
Misschien dat je me toevallig ook nog kan helpen aan een bracket waar je teller normaal op vast zit. Deze bracket houdt ook je topkuip / kuipruit en spiegel alle 3 bij elkaar... Als je die hebt dan maak je me helemaal gelukkig ;)

Ik hoor 't wel!

Gr,
jeff
 
Sorry...duurde eventjes! Ik heb er wel een liggen maar denk niet dat ik die weg doe. Is nog wel handig want ik kan hem daarmee makkelijker vastpakken als ik hem op de paddockstands wil zetten.

Verder:

Ik heb ook nog een compleet motorblok liggen. Deze gaat waarschijnlijk in onderdelen weg. Dus als iemand nog wat nodig heeft?! Laat maar weten?!

Oke jammer, mocht je hem tog weg willen doen, hou ik me aanbevolen :)
 
Ey snelle!

Je hebt nog wel hendels liggen? Gashendeltje ook nog ja? :) If so, heb ik wel interesse.
Misschien dat je me toevallig ook nog kan helpen aan een bracket waar je teller normaal op vast zit. Deze bracket houdt ook je topkuip / kuipruit en spiegel alle 3 bij elkaar... Als je die hebt dan maak je me helemaal gelukkig ;)

Ik hoor 't wel!

Gr,
jeff

Hendels zijn inmiddels al weg. Verder die bracket kan ik je jammer genoeg niet aan helpen! Succes met zoeken! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan