TK: GP demper ZX10R 04-05 voor een prikkie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Te Koop:

Short GP Exhaust. Geen E-keur of killer!! Past op een Kawasaki ZX10R 04-05.
Binnen diameter 47 mm

2uibwb9.jpg

29djy3t.jpg

2yjzp61.jpg


en hoe klinkt hij...

Vraagprijs: ~50 euro
 
Laatst bewerkt:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:+ :P

lijkt me wel zo nejtes om dit op een andere manier te zeggen ipv gelijk zo overdreven roepen dat het duur is ?
je kan hem toch ook een pm/pb sturen als je intresse hebt maar het voor een andere prijs wel aantrekkelijk vind ?

heb je geen intresse fatsoenlijk onderbouwd commentaar lijkt me niks mis mee doe ik ook regelmatig maar zo iets nutteloos roepen is toch zonde van iemand anders zijn verkoop advertentie !

ts suc6 er mee duur of niet hij zal het vast wel waard zijn gok ik (en het is een vraagprijs toch)

meschien makkelijk om de aanstluit diameter er bij te zetten voor evt andere bike's (grotere afzet markt)
 
lijkt me wel zo nejtes om dit op een andere manier te zeggen ipv gelijk zo overdreven roepen dat het duur is ?
je kan hem toch ook een pm/pb sturen als je intresse hebt maar het voor een andere prijs wel aantrekkelijk vind ?

heb je geen intresse fatsoenlijk onderbouwd commentaar lijkt me niks mis mee doe ik ook regelmatig maar zo iets nutteloos roepen is toch zonde van iemand anders zijn verkoop advertentie !

ts suc6 er mee duur of niet hij zal het vast wel waard zijn gok ik (en het is een vraagprijs toch)

meschien makkelijk om de aanstluit diameter er bij te zetten voor evt andere bike's (grotere afzet markt)

Northsider is een bekende van me. Daar maak me dus niet druk om. But thanks anyway })
Prijs is inderdaad een vraagprijs!!

Diameter zal ik van de week eens opmeten
 
Laatst bewerkt:
lijkt me wel zo nejtes om dit op een andere manier te zeggen ipv gelijk zo overdreven roepen dat het duur is ?
je kan hem toch ook een pm/pb sturen als je intresse hebt maar het voor een andere prijs wel aantrekkelijk vind ?

heb je geen intresse fatsoenlijk onderbouwd commentaar lijkt me niks mis mee doe ik ook regelmatig maar zo iets nutteloos roepen is toch zonde van iemand anders zijn verkoop advertentie !

ts suc6 er mee duur of niet hij zal het vast wel waard zijn gok ik (en het is een vraagprijs toch)

meschien makkelijk om de aanstluit diameter er bij te zetten voor evt andere bike's (grotere afzet markt)
_O- _O- _O-

Smileys staan er niet voor niks onder he ;)
 
Als je wil weten hoe hij klinkt, ruk je originele demper eraf en start hem zonder demper!
That's the sound..
Is toch geen demper dit!
 
Komop mensen tis een koopje voor een herrie demper... Kan men lekker showen bij de MM...

Oja het is nog steeds een vraagprijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan